فایل ورد کامل مقاله تحلیل دینامیکی سازه‌ها با استفاده از بردارهای ریتز وابسته به بار و کاربردهای مهندسی آن


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مقاله تحلیل دینامیکی سازه‌ها با استفاده از بردارهای ریتز وابسته به بار و کاربردهای مهندسی آن دارای ۵۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مقاله تحلیل دینامیکی سازه‌ها با استفاده از بردارهای ریتز وابسته به بار و کاربردهای مهندسی آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مقاله تحلیل دینامیکی سازه‌ها با استفاده از بردارهای ریتز وابسته به بار و کاربردهای مهندسی آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مقاله تحلیل دینامیکی سازه‌ها با استفاده از بردارهای ریتز وابسته به بار و کاربردهای مهندسی آن :

توسعه و رشد سریع سرعت کامپیوترها و روشهای اجزای محدود در طی سی سال گذشته محدوده و پیچیدگی مسائل سازه ای قابل حل را افزایش داده است. روش اجزای محدود روش تحلیلی را فراهم کرده است که امکان تحلیل هندسه، شرایط مرزی و بارگذاری دلخواه را به وجود آورده است و قابل اعمال بر سازه‌های یک بعدی، دو بعدی و سه بعدی می‌باشد. در کاربرد این روش برای دینامیک سازه‌ها ویژگی غالب روش اجزای محدود آن است که سیستم پیوسته واقعی را که از نظر تئوری بینهایت درجه آزادی دارد، با یک سیستم تقریبی چند درجه آزادی جایگزین نماید. هنگامی که با سازه‌های مهندسی کار می‌کنیم غیر معمول نمی‌باشد که تعداد درجات آزادی که در آنالیز باقی می‌مانند بسیار بزرگ باشد. بنابراین تأکید بسیاری در دینامیک سازه برای توسعه روشهای کارآمدی صورت می‌گیرد که بتوان پاسخ سیستم‌های بزرگ را تحت انواع گوناگون بارگذاری بدست آورد.
دلیل اصلی محاسبه اشکال مدی (یا بردارها و مقادیر ویژه) آن است که آنها برای غیرهمزمان سازی معادلات تعادل دینامیکی به کار می روند (در تحلیل برهم نهی مدی و یا تحلیل طیف پاسخ). هدف اصلی تحلیل دینامیکی تخمین صحیح تغییر مکانها و نیروهای اعضاء می باشد. در حالت کلی رابطه مستقیمی میان صحت بردارهای ویژه و مقادیر ویژه و صحت تغییر مکانهای گره های سازه و نیز نیروهای اعضاء وجود ندارد.
در اوایل پیدایش مهندسی زلزله روش ریلی ـ ریتز برای تحلیل دینامیکی تقریبی به طور گسترده‌ای مورد استفاده قرار می گرفت
روش‌های کاهش در صورت عدم استفاده کارا از تخمین‌های خطا قابل اطمینان نمی باشند. در روشهای کلاسیک برهم نهی مستقیم بردار برای سیستمهای خطی، تنها تقریباتی از مدهای کوچکتر سازه استفاده می گردد. حتی اگر علاقه به فرکانسهایی نزدیک به مقداری خاص برای بررسی وضعیت تشدید حاصل از نیروهای نوسانی باشد، فرکانسهای مشخص شده باید در انتهای پایین طیف (lower end) باشند. بخاطر اینکه تقریباتی که در ایده‌آل سازی فیزیکی به وسیله اجزای محدود صورت می گیرد باعث می شود فرکانسهای بالاتر در مدل ریاضی اشتباه باشند. بنابراین مدهای بالاتر از تحلیل خارج می گردند و باید کنترل گردد که بردارهای باقیمانده به درستی توزیع مکانی را ارائه می کنند و به طور مؤثر و ممکن محدوده فرکانس بارگذاری اعمال شده را پوشش می دهند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.