فایل ورد کامل مقاله تحلیل اصول انبارداری و بررسی نقش آن در مدیریت زنجیره تأمین و بهره‌وری سازمان


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مقاله تحلیل اصول انبارداری و بررسی نقش آن در مدیریت زنجیره تأمین و بهره‌وری سازمان دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مقاله تحلیل اصول انبارداری و بررسی نقش آن در مدیریت زنجیره تأمین و بهره‌وری سازمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مقاله تحلیل اصول انبارداری و بررسی نقش آن در مدیریت زنجیره تأمین و بهره‌وری سازمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مقاله تحلیل اصول انبارداری و بررسی نقش آن در مدیریت زنجیره تأمین و بهره‌وری سازمان :

بخشی از فهرست فایل ورد کامل مقاله تحلیل اصول انبارداری و بررسی نقش آن در مدیریت زنجیره تأمین و بهره‌وری سازمان

فهرست مطالب

مقدمه
وضعیت‌ موجود سیستم‌ انبار در مرکز
جایگاه‌ سازمانی‌ و شرح‌ وظایف‌
نیروی‌ انسانی‌ موجود
نوع‌ انبار
کالاهای‌ موجود در انبار و نحوه‌ چیدمان‌ آنها
سیستم‌ کدگذاری‌ کالاهای‌ انبار
تجهیزات‌ موجود در انبار
فرایند درخواست‌ کالا از انبار و تحویل‌ آن‌
فرمهای‌ مورد استفاده‌ در سیستم‌ فعلی‌ انبار مرکز
دفتر سیاهه‌ کتاب‌
برنامه‌ریزی‌ تأمین‌ کالا
انبار گردانی‌
کاستیها و محدودیتهای‌ سیستم‌ اطلاعات‌ انبار در مرکز:
انبار دار کیست
شرح و ظایف و مسؤولیت های انباردار به قرار زیر است
تشکیلات داخلی انبارها
محسنات و معایب تمرکز انبارها
معایب احتمالی تمرکز انبارها
برخی‌ الزامات‌ قانونی‌ در محاسبات‌ عمومی‌ اموال‌ دولتی‌
تعاریف اولیه(انبارها، واحد و …)
کاربردهای فناوری RFID در مدیریت انبار
تگ‌ها
خصوصیات و قابلیت‌ها:
فرکانس‌ها و استاندارد EPC
منابع‌

مقدمه:
هدف‌ از تشکیل‌ و ایجاد انبارها، چه‌ در سازمانهای‌ دولتی‌ و چه‌ در بخش‌ خصوصی‌، تأمین‌ ونگهداری‌ کالاهای‌ مورد نیاز سازمان‌ است‌ و انبارداری‌ به‌ کلیه‌ فعالیتهای‌ مربوط‌ به‌ تهیه‌ و نگهداری‌ وسپس‌ تحویل‌ مواد و اقلام‌ مورد نیاز سازمان‌ در زمان‌ مناسب‌، اطلاق‌ می‌شود. وظایف‌ انبارها در سازمان‌را می‌توان‌ در سه‌ بخش‌ زیر خلاصه‌ کرد:

الف‌) برنامه‌ریزی‌ و مراقبت‌ جهت‌ حفظ‌ مقدار موجودی‌ هر یک‌ از اقلام‌ کالاهای‌ مورد نیازسازمان‌ در حد مطلوب‌ خود.
ب‌) همکاری‌ و مساعدت‌ در خرید و تأمین‌ و تهیه‌ کالاها و کنترل‌ و دریافت‌ کالاهای‌خریداری‌ شده‌.
ج‌) نگهداری‌ کالا در انبار به‌ نحو صحیح‌ و تسریع‌ در امر تحویل‌ با رعایت‌ مقررات‌ ودستورالعملهای‌ سازمان‌.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.