فایل ورد کامل پژوهش صدا و بیان برای بازیگر با محوریت نمایش «کسی به سرهنگ نامه نمینویسد» و تحلیل نقش آن در هنر اجرا
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش صدا و بیان برای بازیگر با محوریت نمایش «کسی به سرهنگ نامه نمینویسد» و تحلیل نقش آن در هنر اجرا دارای ۱۷۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش صدا و بیان برای بازیگر با محوریت نمایش «کسی به سرهنگ نامه نمینویسد» و تحلیل نقش آن در هنر اجرا کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش صدا و بیان برای بازیگر با محوریت نمایش «کسی به سرهنگ نامه نمینویسد» و تحلیل نقش آن در هنر اجرا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش صدا و بیان برای بازیگر با محوریت نمایش «کسی به سرهنگ نامه نمینویسد» و تحلیل نقش آن در هنر اجرا :
پایان نامه ای که در دست دارید پیرامون تربیت صدا و بیان بازیگر است، چه بازیگر صحنه و یا سینما. در این پایان نامه به منظور تامین معرفت نظری و هم عملی برای خواننده، نخست تاریخچه مفهوم بیان و فن بیان به میان آورده شده و سیر تحول این علم در طول تاریخ مورد بررسی قرار گرفته و سپس جایگاه زبان در تأتر مطرح گردیده است.
پس از این، در بخش دوم به معرفی اندامهای گفتار، اندامهای تنفسی، آوای صداهای زبان فارسی و ارایهی تمرین هایی در خصوص آنها پرداخته شده است. در بخش سوم عناصر کیفی صدا یا آواهنگ (لحن) مورد بررسی قرار گرفته و بدنبال آن در بخش چهارم اندامهای تشدید کنندهی ”آوا“ معرفی گردیده است و همچنین ذکر تمرین هایی چند برای تربیت هر یک از آنها. در خاتمه به عنوان ضمیمه مفهوم زمان و زمانبندی (ضربآهنگ، شتاب، و…) را به میان آورده ایم و از نقش و لزوم رعایت این عناصر در اجرا سخن گفته ایم.
تدارک پایان نامه با روش ترکیبی صورت گرفت. بدین معنا که بخش یکم، تاریخچه، علیالاصول به روش توصیفی پیش رفت و به سرانجام رسید، و سه بخش دیگر به روش تجربی.
You have got with you a thesis on voice and speech training for the actor, of stage as well as film’s. In part one, to provide a theoretical and pratical knowledge for the reader, first, in a historical perspective the meaning of vocal delivery, its technique, and its development, position of language in the theatre will be discussed. After this, in part tow , speech and breathing organs, and also the sound of alphabets of Farsi language including related exercises will be produce. In part three, the elements of tone (Voice Quality) will be studied in details, and then , will follow in part four resonators, and some exercises for developing them. Finally, in appendix, the concept of timing, pace and speed, and their role in performance will be taken into consideration.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 