فایل ورد کامل پروژه طراحی و ارزیابی سیستم حقوق و دستمزد و بررسی نقش آن در بهره‌وری سازمانی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پروژه طراحی و ارزیابی سیستم حقوق و دستمزد و بررسی نقش آن در بهره‌وری سازمانی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پروژه طراحی و ارزیابی سیستم حقوق و دستمزد و بررسی نقش آن در بهره‌وری سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پروژه طراحی و ارزیابی سیستم حقوق و دستمزد و بررسی نقش آن در بهره‌وری سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پروژه طراحی و ارزیابی سیستم حقوق و دستمزد و بررسی نقش آن در بهره‌وری سازمانی :

بخشی از فهرست فایل ورد کامل پروژه طراحی و ارزیابی سیستم حقوق و دستمزد و بررسی نقش آن در بهره‌وری سازمانی

فهرست
۱- تاریخچه فعالیت شرکت ۴
۲- حقوق و دستمزد ۶
۳- کارت حضور و غیاب ۷
۴- اهداف سیستم حقوق و دستمزد ۹
۵- مزایای مستمر ۹
۶- مزایای غیر مستمر ۱۰
۷- ثبت لیست حقوق و دستمزد ۱۷

حقوق و دستمزد
هزینه دستمزد اساساً متشکل از مبالغ پرداختی به کارکنان به صورت ساعت کاری، دستمزد روزانه یاهفتگی و حقوق ماهانه می باشد. هزینه دستمزد شامل بسیاری از عوامل هزینه از قبیل: حقوق پایه، اضافه کاری، فوق العاده های اضافه کاری در روزهای تعطیلی و تعطیلات رسمی، حق نوبت کاری، پاداش، بیمه های اجتماعی سهم کارفرما و غیره می باشد. بنابراین جمع هزینه های دستمزد پرداختی به کارکنان بابت یک روز کاری شامل برخی یا تمامی هزینه های فوق می شود.
کارت حضور و غیاب:
نحوه کنترل ساعت کار پرسنل واحد تجاری با توجه به کارتهای ساعت زنی و در بعضی از شرکتها به صورت دستی توسط پرسنل نگهبانی شرکت انجام می پذیرد.
در شرکت چاپ و نشر حضور و غیاب کارکنان به دلیل اینکه تعداد پرسنل کم می باشد به شیوه دوم ثبت می شود و ساعت کار کارکنان در آخر هر ماه توسط قسمت اداری محاسبه گردیده و بدین ترتیب ساعات اضافه کاری و تعطیل کاری و یا غیبت و کسری کار معین شده و تحویل قسمت مالی شرکت می شود.
برای محاسبه لیست حقوق و دستمزد حسابدار ابتدا اطلاعات دریافتی را در قسمت سیستم اطلاعات ورودی ثبت و محاسبه نموده و در آخر مبلغ خالص پرداختی به هر یک از پرسنل را مشخص می کند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.