فایل ورد کامل مقاله مطالعه تاریخچه آموزش در کره و بررسی روندهای تحول نظام آموزشی این کشور


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مقاله مطالعه تاریخچه آموزش در کره و بررسی روندهای تحول نظام آموزشی این کشور دارای ۳۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مقاله مطالعه تاریخچه آموزش در کره و بررسی روندهای تحول نظام آموزشی این کشور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مقاله مطالعه تاریخچه آموزش در کره و بررسی روندهای تحول نظام آموزشی این کشور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مقاله مطالعه تاریخچه آموزش در کره و بررسی روندهای تحول نظام آموزشی این کشور :

تاریخچه آموزشی
یک ضرب المثل قدیمی در کره وجود دارد که می گوید : نباید حتی بر روی سایه معلم خود پا گذاشت.این ضرب المثل میزان احترامی که بطور سنتی به معلمان ابراز می شده را مورد تأیید قرار می دهد.اگرچه تغییرات زیادی در نظام آموزشی کره از زمان پذیرش روشهای آموزشی مدرن بوجود آمده است،بسیاری از سنن قدیمی هنوز جایگاه خود راحفظ نموده اند.
آموزش درکره باستان
عموماً بدیهی فرض میشود که کره ای ها بطورسنتی اهمیت زیادی برای آموزش قائل شده اند و این دیدگاهی است که تا به امروز ادامه دارد.
طبق متون تاریخی باستان،آموزش رسمی درکره طی دوران سه پادشاهی(از۵۷ سال پیش از میلاد تا ۶۶۸ میلادی) تحت تأثیر نظام آموزشی کشورچین بوده است.
درسال ۳۷۲میلادی مؤسسه دولتی آموزش عالی با نام TAEHAK( آکادمی ملی کنفوسیوس) در پادشاهی GOGURYEO (37 سال پیش ازمیلاد تا ۶۶۸ میلادی) تأسیس گردید.
مؤسسه مشابه آموزش عالی با نام GUKHAK (کالج ملی کنفوسیوس)درسال ۶۸۲ دردوران پادشاهی SILLA (57 سال پیش از میلاد تا ۹۳۵ میلادی) ایجاد گردید.
دراین اثنا،همچنین سیستم تربیتی منحصربفردی تحت عنوانHWARANGDO(رویش گلهای جوان) ایجاد گردید تا جوانان نخبه اشراف را آموزش دهد.
HWARANGDO درمتحد کردن شبه جزیره کره طی قرن هفتم میلادی مؤثربود.پادشاهی BAEKJE(18سال پیش ازمیلاد تا ۶۶۰ میلادی) نیزآموزش را مورد تاکید قرار داد و بسیاری ازدانشمندان را در موضوعات آکادمیک گوناگون تربیت نمود، که بسیاری از آنها سهم مهمی در فرهنگ ابتدایی کشورژاپن ایفا کردند.آموزش عالی در تمامی این پادشاهی ها تمایل به تمرکز بر مطالعه آثار کلاسیک چینی داشت.اگرچه سلسله بعدی GORYEO (1392 – ۹۱۸) بودائیسم را بعنوان مذهب دولتی برگزید، مطالعات کنفوسیوس همچنان تأثیرمهمی بر جوامع آکادمیک و نظام آموزشی داشتند.نهادینه شدن خدمت دولتی درنیمه قرن دهم الگوی رفرم آموزشی راایجادنموده و نقش آموزش را بسوی آماده نمودن افراد جوان جهت خدمت عمومی سوق داد.
GORYEO مؤسـسه ای دولتی جهت آموزش عالی با نام GUKJAGAM (دانشگاه ملی) در سال ۹۹۲ در پایتخت خود GAESEONG بنیان گذاری نمود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.