فایل ورد کامل تحقیق مطالعه الفبای مدیریت زنجیره تأمین و بررسی اصول بنیادین در هماهنگی و بهینه‌سازی فرآیندها


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل تحقیق مطالعه الفبای مدیریت زنجیره تأمین و بررسی اصول بنیادین در هماهنگی و بهینه‌سازی فرآیندها دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل تحقیق مطالعه الفبای مدیریت زنجیره تأمین و بررسی اصول بنیادین در هماهنگی و بهینه‌سازی فرآیندها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحقیق مطالعه الفبای مدیریت زنجیره تأمین و بررسی اصول بنیادین در هماهنگی و بهینه‌سازی فرآیندها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل تحقیق مطالعه الفبای مدیریت زنجیره تأمین و بررسی اصول بنیادین در هماهنگی و بهینه‌سازی فرآیندها :

مدیریت زنجیره تامین ترکیبی از هنر و علم است که بدنبال ارتقاء و بهبود راهی است که شرکت شما مواد خامی را که برای ایجاد محصول یا انجام خدمت به آن نیاز دارد ، پیدا می کند ، تولیدکنندگانی که محصول را تولید می‌کنند یا خدمتی ارائه می دهند و آن را به مشتریان تحویل می دهند . موارد زیر پنج مورد از اجزاء اساسی مدیریت زنجیره تامین هستند .
طرح (پلان) – این بخش استراتژیک مدیریت زنجیره تامین است. شما به یک استراتژی برای مدیریت تمام منابعی که برای برآورده کردن تقاضای مشتری خواهان دریافت محصول یا خدمات شما ، نیاز دارید . یک بخش اعظم از کار برنامه ریی (طرح ریزی) تهیه و توسعه یکدسته معیار برای نظارت و کنترل زنجیره تامین به نحوی است که مقدار آن کافی بوده ، کم هزینه بوده و تحویل آن با کیفیت بالا باشد و دریافت آن برای مشتریان ارزش داشته باشد .
منبع : تامین کنندگانی را انتخاب کنید که کالاها و خدماتی را ارائه خواهد کرد که شما برای ایجاد محصول یا انجام خدمت تان به آن نیاز دارید . مجموعه‌ای از روندهای قیمت گذاری ، تحویل و پرداخت مربوط به تامین کنندگان را تهیه و توسعه دهید و معیارهایی برای نظارت و ارتقاء روابط ایجاد کنید . و همه این روندها را با هم یکجا جمع کنید تا لیست کالاها و خدماتی که از تامین کنندگان دریافت می کنید را مدیریت نمایید ، که این موارد شامل دریافت کردن محموله ها ، بازبینی آنها ، انتقال آنها به محل تسهیلات کارخانه ای خود و صدور اجازه پرداخت به تامین کنندگان می باشد .

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.