فایل ورد کامل مقاله بررسی هنر سینما و تحلیل نقش آن در فرهنگ، جامعه و تحولات هنری معاصر


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
3 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مقاله بررسی هنر سینما و تحلیل نقش آن در فرهنگ، جامعه و تحولات هنری معاصر دارای ۱۰۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مقاله بررسی هنر سینما و تحلیل نقش آن در فرهنگ، جامعه و تحولات هنری معاصر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مقاله بررسی هنر سینما و تحلیل نقش آن در فرهنگ، جامعه و تحولات هنری معاصر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مقاله بررسی هنر سینما و تحلیل نقش آن در فرهنگ، جامعه و تحولات هنری معاصر :

ساختارهای فرآیند سینمایی آشکارا روشهای مرلوپونتی را در مورد سینما به کار می‌گیرد- دیده می‌شود. اما بی‌شک متنفذترین نظریه‌های پدیده- شناسی در سینما به هانری آژل، آمده آیفره و روژه مونیه تعلق دارد.
کارهای اینان در بخش آخر کتاب به بررسی گذاشته شده است. تا حدی به دلیل آنکه اینان هر یک به طریقی کوشش کرده‌اند تا آگاهانه نظریه‌های بازن را گسترش دهند، و بیشتر به دلیل آنکه این نظریه‌پردازان، شق‌های مرئی‌تری نسبت به متز و میتری ارائه داده‌اند.
همچنانکه به دوران پس ساختارگرایی می‌رسیم، می‌بینیم که متفکران در تمام زمینه‌ها درباره پیدایش رابطه‌ای پربارتر میان ساختارگرایی علمی و برونی و پدیده‌شناسی درونی و تشریحی صحبت می‌کنند. این رابطه در سینما تا حد فراوانی، یادآور حالت پالایش یافته و متحول رابطه‌ی میان نظریه‌های واقع‌گرایانه و شکل‌گرایانه است. از اینرو نمی‌توان پذیرفت که صحنه نظریات سینمایی امروزه، اساساً متفاوت از صحنه نظریات سینمایی گذشته باشد. و نظیر گذشته، وجود دیدگاههای متعدد را می‌توان نشانه‌ی سلامتی و نیروی نظریات سینمایی معاصر دانست.

یادداشت
راجرلین هارت
کارگردان فرانسوی ( – ۱۹۰۳) مستندساز، منتقد و نظریه‌پرداز سینمایی. این کارگردان فیلم‌های مستند، با آنکه کمتر فیلم‌های طویل ساخته است، اما نفوذ فراوانی بر کارگردانان نهضت سینمایی موج نوی فرانسه داشته است.
بعضی فیلم‌های کوتاه: مترو (۱۹۳۴)، کوت داوزور (۱۹۴۸). فیلم‌های طویل: تعطیلات آخر (۱۹۴۷)، دختری در کوهستان (۱۹۶۴).
اتین سورسو
فیلسوف فرانسوی ( – ۱۸۹۲) یکی از بنیانگزاران علم جدید فیلمولوژی است و سردبیری مجله‌ی لارودستیک را به عهده دارد. از نظر او هر اثر هنری، دنیای خاصی است که دارای ابعاد فضایی، زمانی و درونی خاص خود است. از آثار او: آینده زیبایی‌شناسی، (۱۹۲۹)، هنرهای تطبیقی (۱۹۴۷).
آندرو ساریس
منتقد سینما، آمریکایی، منتقد مجله آمریکایی ویلج ویس، استادیار سینما در دانشگاه نیویورک، عضو هیئت مدیره‌ی فستیوال نیویورک، سردبیر نسخه انگلیسی زبان کایه دو سینما (۶۷- ۱۹۶۵)، همکاری با نشریه سینمایی فیلم کالچر (از ۱۹۵۵ به بعد)، مؤلف کتابهای فیلم‌های جوزف فن اشترن برگ، کارگردانان آمریکایی وی برای نشریات متعددی مقاله نوشته است.
ادگار مورن
نویسنده، جامعه‌شناس و روزنامه‌نگار فرانسوی ( – ۱۹۲۱) سرپرست مرکز تحقیقات علمی، منتقد سینما و مدیر مجله ارگومان، از نوشته‌های وی: انسان و مرگ، انتقاد از خود.
آثارش درباره سینما: سینما یا انسان خیالپرداز (۱۹۶۵)، بازیگران (۱۹۵۷).

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.