فایل ورد کامل مخاطبشناسی؛ مطالعه ویژگیها و نیازهای مخاطبان در ارتباطات رسانهای و فرهنگی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مخاطبشناسی؛ مطالعه ویژگیها و نیازهای مخاطبان در ارتباطات رسانهای و فرهنگی دارای ۴۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مخاطبشناسی؛ مطالعه ویژگیها و نیازهای مخاطبان در ارتباطات رسانهای و فرهنگی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
فهرست مطالب
فصل اول: مبانی وکلیات
مقدمه ۱۷
اهمیت، ضرورت و جایگاه مخاطب شناسی در تبلیغات…………………………….. ۱۸
مخاطب در نگاه اسلام و دیگر مکاتب…………………………………………………….۲۰
مخاطب و فراگرد تبلیغی………………………………………………………………………۲۳
تعریف «فراگرد تبلیغی»………………………………………………………………………..25
نقش مخاطب در فراگرد تبلیغی……………………………………………………………..۳۱
ارتباط مخاطب با ارکان و اجزای تبلیغات………………………………………………..۳۳
۱- ارتباط مخاطب با هدف تبلیغ……………………………………………۳۳
۲- ارتباط مخاطب با روش تبلیغ…………………………………………….۳۴
۳- ارتباط مخاطب با محتوا و موضوع تبلیغ………………………………۳۴
۴- ارتباط مخاطب با ابزار تبلیغ……………………………………………..۳۴
۵- ارتباط مخاطب با مبلغ……………………………………………………..۳۵
تقسیم بندی مخاطب در فراگرد تبلیغی به اعتبارات گوناگون……………………….۳۶
۱- علل و عوامل تقسیم بندی مخاطب…………………………………….۳۶
۲- تقسیم بندی مخاطبان به اعتبارات گوناگون…………………………۳۷
خلاصه……………………………………………………………………………………………..۳۸
پرسش ……………………………………………………………………………………………..۴۰
منابع فصل اول……………………………………………………………………………………۴۱
فصل دوم: اصول ارتباطات و مهارتهای تأثیرگذاری
مقدمه……………………………………………………………………………………………….۴۵
مهارتهای تأثیرگذاری……………………………………………………………………….۴۶
چگونه سخن آغاز کنیم؟…………………………………………………………۴۸
روشهای نفوذ بر دیگران………………………………………………………..۴۹
شناسایی تمایلات اساسی دیگران ……………………………………………..۵۲
اثر بخش کردن گفتگوهای تلفنی……………………………………………..۵۴
چگونه نا آشنایان را با خود هم عقیده کنیم؟…………………………………………….۵۴
چگونه دیگران را در جهت اهداف خویش هدایت کنیم ………………۵۵
اهمیت افراد را در نزدشان محسوس کنید……………………….۵۵
فرمانده یا فرمانبردار……………………………………………………۵۶
اشاره به نام، حرفه و سرگرمی………………………………………۵۸
شیوه درخواست کار و عمل و تصحیح خطا……………………………………………..۶۰
شش طریقه برانگیزاننده برای صدور دستور یا مطالبه کار و عمل……..۶۴
ده تکنیک مؤثر برای اصلاح خطا……………………………………………..۶۵
روابط خوب و مؤثر با همراهان و کارکنان……………………………………………….۷۰
هفت تکنیک برای مهارت در دقیق شنیدن………………………………….۷۱
چگونه به وسیله گوش کردن فرد خشمگین را آرام کنیم……………….۷۲
یازده طریق برای برخورد مناسب با شکایتها……………………………..۷۴
اهمیت ارتباطات غیر کلامی…………………………………………………….۷۶
نقش متقاعدسازی در پیشرفت……………………………………………………………….۷۹
استفاده از پرسش برای جلب توجه…………………………………………….۸۱
مزایا و منافع پرسشهای برانگیزاننده…………………………………………..۸۲
پنج تکنیک برای آنکه نقطه نظرهایتان را به دیگران بقبولانید………….۸۴
خلاصه……………………………………………………………………………………………..۸۶
پرسش………………………………………………………………………………………………۹۱
منبع فصل دوم……………………………………………………………………………………۹۲
فصل سوم: تفاهم با دیگران (شیوهها و مهارتها)
تفاهم با دیگران………………………………………………………………………………….۹۵
دو مهارت عمده برای رسیدن به تفاهم با دیگران………………………….۹۵
گوش دادن………………………………………………………………۹۶
همدلی و فرهنگ………………………………………………………۹۹
حق با کیست؟……………………………………………………………………..۱۰۵
مداخله در توانایی خود در گوش دادن و همدلی………………………..۱۰۷
پیام و موقعیت…………………………………………………………۱۰۷
خود……………………………………………………………………..۱۱۰
ادراک نسبت به دیگری……………………………………………۱۱۲
گسترش توانایی گوش دادن و همدلی……………………………………..۱۱۳
اعتبار یا مشروعیت در ارتباطات میان فردی…………………………………………….۱۱۷
انواع اعتبار………………………………………………………………………….۱۲۰
اعتبار اولیه……………………………………………………………..۱۲۰
اعتبار ثانویه…………………………………………………………….۱۲۰
اعتبار نهایی…………………………………………………………….۱۲۳
ابعاد اعتبار…………………………………………………………………………..۱۲۴
خلاصه……………………………………………………………………………………………۱۲۹
پرسش…………………………………………………………………………………………….۱۳۴
منبع فصل سوم…………………………………………………………………………………۱۳۵
فصل چهارم: بهداشت روانی
بهداشت روانی در سنین و مراحل مختلف رشد……………………………………….۱۳۹
مقدمه ……………………………………………………………………………….۱۳۹
بهداشت روانی در دوره کودکی……………………………………………..۱۳۹
لزوم آشنایی با مراحل رشد روانی – عاطفی کودکان……..۱۴۲
بهداشت روانی در دوره نوجوانی…………………………………………….۱۴۶
بهداشت روانی در دوره بزرگسالی………………………………………..۱۵۱
بهداشت روانی در دوره پیری…………………………………………………۱۵۴
بهداشت روانی در محیط کار………………………………………………………………۱۵۶
مقدمه…………………………………………………………………………………۱۵۶
شخصیت و رفتار در کار………………………………………………………..۱۵۸
عزت نفس……………………………………………………………..۱۵۹
منبع کنترل……………………………………………………………..۱۶۰
درون گرایی و برون گرایی……………………………………….۱۶۱
جزم اندیشی…………………………………………………………..۱۶۲
اثربخشی شخصی…………………………………………………….۱۶۲
نیاز به قدرت…………………………………………………………..۱۶۳
شوق خطر کردن…………………………………………………….۱۶۴
نگرشها و رفتار در کار………………………………………………………..۱۶۴
رضایت از کار………………………………………………………..۱۶۵
همانندسازی با سازمان………………………………………………۱۶۵
تغییر نگرشها…………………………………………………………۱۶۷
ادراک……………………………………………………………………………….۱۶۸
اولین برداشت…………………………………………………………۱۶۹
اِسناد………………………………………………………………………………….۱۷۰
تعارض………………………………………………………………………………۱۷۳
شکلهای مختلف تعارض……………………………………………………..۱۷۵
تعارض درون – فردی……………………………………………..۱۷۵
تعارض بین افراد……………………………………………………..۱۷۵
تعارض درون – گروهی…………………………………………..۱۷۶
تعارض بین گروهها………………………………………………….۱۷۶
حل تعارضها………………………………………………………………………۱۷۷
اجتناب………………………………………………………………….۱۷۸
توافق…………………………………………………………………….۱۷۸
سازش…………………………………………………………………..۱۷۹
راهبرد خودکامگی………………………………………………….۱۷۹
راهبرد مردمی ………………………………………………………..۱۷۹
راهبردهای دیگر……………………………………………………..۱۸۰
محاسن تعارض……………………………………………………………………۱۸۰
معایب تعارض……………………………………………………………………..۱۸۱
خلاصه……………………………………………………………………………………………۱۸۲
پرسش…………………………………………………………………………………………….۱۸۶
منابع فصل چهارم……………………………………………………………………………..۱۸۷
فصل پنجم: شخصیتهای نابهنجار و شخصیتهای سالم
شخصیتهای نابهنجار ……………………………………………………………………….۱۹۱
تعریف شخصیت………………………………………………………………….۱۹۱
شخصیت نابهنجار…………………………………………………………………۱۹۲
اختلال شخصیت پارانویایی……………………………………………………۱۹۳
اختلال شخصیت اسکیزوئید……………………………………………………۱۹۵
اختلال شخصیت اسکیزوتایپی………………………………………………..۱۹۸
اختلال شخصیت ضد اجتماعی……………………………………………….۲۰۱
اختلال شخصیت مرزی…………………………………………………………۲۰۲
اختلال شخصیت هیستریایی……………………………………………………۲۰۴
اختلال شخصیت خودشیفته……………………………………………………۲۰۶
اختلال شخصیت اجتنابی……………………………………………………….۲۰۹
اختلال شخصیت وابسته…………………………………………………………۲۱۲
اختلال شخصیت وسواس فکری – عملی………………………………….۲۱۵
ویژگیهای شخصیت سالم………………………………………………………………….۲۱۷
نظریه انسان بالغ یا الگوی پیشنهادی آلپورت………………………………۲۱۷
نظریه انسان با کنش کامل یا الگوی پیشنهادی راجرز…………………..۲۲۰
انسان بارور یا مولد یا الگوی پیشنهادی فروم………………………………۲۲۲
انسان خواستار تحقق خویشتن یا الگوی پیشنهادی مزلو………………..۲۲۳
انسان فردیت یافته یا الگوی پیشنهادی یونگ……………………………..۲۲۷
انسان این مکانی و این زمانی. الگوی پیشنهادی پرلز……………………۲۲۸
انسان غیر محدود، الگوی پیشنهادی دایر…………………………………..۲۳۰
احساس خوشبختی……………………………………………………………….۲۳۵
خوشبختی یا شادکامی از دیدگاه روان شناسی…………………………..۲۳۷
چه کسی خوشبخت است؟…………………………………………………….۲۳۹
نتیجه گیری…………………………………………………………………………۲۴۲
خلاصه……………………………………………………………………………………………۲۴۳
پرسش…………………………………………………………………………………………….۲۴۵
منابع فصل پنجم………………………………………………………………………………..۲۴۶
فصل ششم: استرس و راههای پیشگیری و مقابله
تعریف استرس………………………………………………………………………………….۲۵۱
استرس مثبت و استرس منفی……………………………………………………………….۲۵۲
علتهای استرس: دگرگونیها و گرفتاریهای زندگی…………………………….۲۵۲
دگرگونیهای زندگی…………………………………………………………..۲۵۳
مقیاس ارزشیابی دگرگونیهای زندگی…………………………………..۲۵۳
استرس بلند مدت…………………………………………………………………۲۵۷
گرفتاریهای زندگی…………………………………………………………….۲۵۸
پیامدهای استرس: واکنشهای ارگانیسم………………………………………………..۲۵۹
آثار فیزیولوژیک استرس……………………………………………………….۲۵۹
جنگ یا گریز……………………………………………………………………..۲۵۹
استرس و دستگاه ایمنی…………………………………………………………۲۶۰
استرس و بیماریهای خطرناک……………………………………………….۲۶۱
بیماریهای قلبی………………………………………………………۲۶۱
شخصیت تیپ A…………………………………………………………………262
زندگی با استرس………………………………………………………………….۲۶۶
شکلهای سازگاری با حل مسائل حاصل از استرس……….۲۶۷
منابع لازم برای مبارزه با استرس: از سلامتی تا امکانات مالی………………………۲۶۸
سلامتی و توانایی………………………………………………………………….۲۶۸
افکار مثبت………………………………………………………………………….۲۶۸
منبع کنترل………………………………………………………………………….۲۶۹
توانایی اجتماعی شدن…………………………………………………………..۲۷۰
حمایت اطرافیان…………………………………………………………………..۲۷۰
راهبردهای سازگاری خاص: چگونگی کاهش استرس…………………………….۲۷۱
آرمیدگی……………………………………………………………………………۲۷۱
ورزش……………………………………………………………………………….۲۷۲
توصیههای دیگر…………………………………………………………………..۲۷۳
خلاصه……………………………………………………………………………………………۲۷۴
پرسش…………………………………………………………………………………………….۲۷۶
منابع فصل ششم………………………………………………………………………………..۲۷۶
فصل هفتم: روان شناسی سازگاری
مقدمه……………………………………………………………………………………………..۲۸۱
تعارض، ناکامی و اضطراب…………………………………………………………………۲۸۱
مکانیزمهای دفاعی…………………………………………………………………………….۲۸۴
سرکوبی……………………………………………………………………………..۲۸۸
واکنش متقابل……………………………………………………………………..۲۹۳
دلیل تراشی…………………………………………………………………………۲۹۶
انفصال……………………………………………………………………………….۲۹۸
فرافکنی……………………………………………………………………………..۳۰۱
جلب توجه………………………………………………………………………….۳۰۴
جبران………………………………………………………………………………..۳۰۵
همسان سازی………………………………………………………………………۳۱۱
خیال بافی……………………………………………………………………………۳۱۴
کنارهگیری…………………………………………………………………………۳۱۸
منفی بافی……………………………………………………………………………۳۲۳
نکاتی چند درباره مکانیزمهای دفاعی……………………………………………………۳۲۶
خلاصه……………………………………………………………………………………………۳۳۱
پرسش…………………………………………………………………………………………….۳۳۷
منبع فصل هفتم………………………………………………………………………………..۳۳۸
فصل هشتم: شیوههای ارتباطات و تعامل صحیح در کارگروهی
مقدمه……………………………………………………………………………………………..۳۴۱
دینامیک گروه………………………………………………………………………………….۳۴۳
فواید تعامل و گفتگو بین افراد…………………………………………………………….۳۴۵
خصوصیات رفتار و کنشها و واکنشهای افراد در جمع………………………….۳۴۷
الف – بایدها……………………………………………………………………….۳۵۱
ب – نبایدها………………………………………………………………………..۳۵۲
ارزش سنجی کار و فعالیت یک راهنما یا مدیر……………………………………….۳۵۳
افراد و نقشهای متضاد در جمع و گروه………………………………………………..۳۵۵
1- نقشهای سازنده……………………………………………………………..۳۵۵
2- نقشهای تبیینی……………………………………………………………….۳۵۶
3- نقشهای پردازنده……………………………………………………………۳۵۷
چهرهشناسی افراد گروه………………………………………………………………………۳۵۸
1- چهرههای مزاحم……………………………………………………………..۳۵۹
ملابنویس………………………………………………………………۳۵۹
موشکاف……………………………………………………………….۳۶۰
پرحرارت………………………………………………………………۳۶۲
پی جو…………………………………………………………………..۳۶۲
محتاط ………………………………………………………………….۳۶۳
لوده………………………………………………………………………۳۶۴
بی اعتنا………………………………………………………………….۳۶۵
از خودراضی………………………………………………………….۳۶۶
ساکت…………………………………………………………………..۳۶۷
2- چهرههای مخرب…………………………………………………………….۳۷۰
ارباب……………………………………………………………………۳۷۰
وراج و پرحرف………………………………………………………۳۷۲
شکاک………………………………………………………………….۳۷۳
مخل……………………………………………………………………..۳۷۴
عیبجو…………………………………………………………………۳۷۴
چاپلوس………………………………………………………………..۳۷۵
ناراحت…………………………………………………………………۳۷۶
چهرههای تازه……………………………………………………………………..۳۷۷
عضو تازه……………………………………………………………….۳۷۷
خلاصه……………………………………………………………………………………………۳۷۸
پرسش…………………………………………………………………………………………….۳۸۰
فصل نهم: فنون و روشهای مشاوره
مشاوره……………………………………………………………………………………………۳۸۳
راهنمایی…………………………………………………………………………….۳۸۳
مشاوره……………………………………………………………………………….۳۸۷
مقایسه راهنمایی، مشاوره و روان درمانی…………………………………..۳۹۴
انواع مشاوره………………………………………………………………………..۳۹۶
1- روش مستقیم……………………………………………………..۳۹۷
2- روش غیر مستقیم………………………………………………..۳۹۷
3- روش انتخابی……………………………………………………..۳۹۹
مصاحبه مشاورهای…………………………………………………………………………….۴۰۰
شرایط انجام مصاحبه مشاورهای………………………………………………۴۰۲
فنون مشاوره…………………………………………………………………………………….۴۰۹
مقدمه…………………………………………………………………………………۴۰۹
1- گوش دادن…………………………………………………………………….۴۱۰
تعریف………………………………………………………………….۴۱۰
انواع پیام………………………………………………………………..۴۱۱
انواع پاسخهای مشاور………………………………………………۴۱۳
نکات مهم در گوش دادن………………………………………..۴۱۴
2- انعکاس…………………………………………………………………………۴۱۶
تعریف………………………………………………………………….۴۱۶
طبقهبندی احساسات مراجع……………………………………….۴۱۸
مشکلات انعکاس……………………………………………………۴۱۸
محاسن انعکاس………………………………………………………۴۱۹
3- سازمان دادن…………………………………………………………………..۴۲۰
تعریف………………………………………………………………….۴۲۰
انواع سازمان دادن……………………………………………………۴۲۳
روشهای سازمان دادن…………………………………………….۴۲۴
4- رهبری…………………………………………………………………………..۴۲۵
تعریف………………………………………………………………….۴۲۵
روشهای رهبری…………………………………………………….۴۲۶
انواع جملات رهبری کننده……………………………………….۴۳۰
5- تشویق…………………………………………………………………………..۴۳۳
تعریف………………………………………………………………….۴۳۳
روشهای تشویق…………………………………………………….۴۳۳
6- سکوت………………………………………………………………………….۴۳۴
تعریف………………………………………………………………….۴۳۴
علل سکوت……………………………………………………………۴۳۵
شکستن سکوت………………………………………………………۴۳۶
7- مقاومت…………………………………………………………………………۴۳۷
تعریف………………………………………………………………….۴۳۷
شناخت مقاومت……………………………………………………..۴۳۸
علل مقاومت…………………………………………………………..۴۴۰
روشهای مواجهه با مقاومت……………………………………..۴۴۱
8- پایان جلسه……………………………………………………………………..۴۴۲
تعریف………………………………………………………………….۴۴۲
زمان پایان جلسه………………………………………………………۴۴۲
روشهای پایان دادن………………………………………………..۴۴۴
خلاصه …………………………………………………………………………………………445
پرسش…………………………………………………………………………………………….۴۴۷
منابع فصل نهم………………………………………………………………………………….۴۴۸
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 