فایل ورد کامل مقاله مطالعه همهگیرشناسی، سببشناسی و مداخلات پیشگیرانه در اختلالات روانی-اجتماعی دانشآموزان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مقاله مطالعه همهگیرشناسی، سببشناسی و مداخلات پیشگیرانه در اختلالات روانی-اجتماعی دانشآموزان دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مقاله مطالعه همهگیرشناسی، سببشناسی و مداخلات پیشگیرانه در اختلالات روانی-اجتماعی دانشآموزان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مقاله مطالعه همهگیرشناسی، سببشناسی و مداخلات پیشگیرانه در اختلالات روانی-اجتماعی دانشآموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مقاله مطالعه همهگیرشناسی، سببشناسی و مداخلات پیشگیرانه در اختلالات روانی-اجتماعی دانشآموزان :
بخشی از فهرست فایل ورد کامل مقاله مطالعه همهگیرشناسی، سببشناسی و مداخلات پیشگیرانه در اختلالات روانی-اجتماعی دانشآموزان
صفحه
چکیده ۷
مقدمه ۸
ایجاد محیطی سالم و حمایتگر ۸
ایجاد حس تعلق و وابستگی گروهی ۹
بالا بردن قدرت درک و تشخیص ۹
تشویق به تصمیمگیری ۱۰
تجربهاندوزی و درس گرفتن از اشتباهات ۱۲
تشخیص مشکل و ارائه راهحل ۱۳
افسردگی در کودکان و پیشگیریهای اولیه ۱۵
توجه به ابعاد تحولی افسردگی در کودکان ۱۷
نکات قابل ملاحظه در پیشگیری از افسردگی در کودکان ۱۸
پینوشت ۲۱
منابع:
۲۱
مشکلات روانی – اجتماعی کودکان و نوجوانان تأثیر مستقیم بر یادگیری و فرآیند تحصیل آنها دارد. پژوهشهای بیشماری نشان میدهد که از هر پنج دانشآموز یک نفر دچار مشکلات مربوط به سلامت روانی است و متأسفانه به سبب عدم پیشگیری، اینگونه اختلالات رفتاری تا مقاطع تحصیلی بالاتر و حتی تا هنگام ورود به جامعه در دانشآموزان ماندگار است.
یکی از این اختلالات افسردگی میباشد که در کودکان سنین دبستانی و پیشدبستانی امری بسیار مهم و قابل توجه است و افسردگی کودکان با بزرگسالان تفاوتهای قابل توجهی دارد. در بررسی کودکان افسرده توجه به رشد جسمانی، ظرفیت هوشی، ساختار شخصیتی و شرایط خانوادگی آنان امری است حائز اهمیت. به عبارت دیگر دوران رشد و تحول کودکان بسیار حساس است. مطالعات مربوط به افسردگی میبایست در بستر تحول روانی – شناختی آنان صورت پذیرد و کودکان برای رشد سالم خود به فضای عاطفی، عدم ارتباطات کلامی – روانی خوشایند و پرجاذبه در کانون خانواده میتواند گرههای بی تفاوتی و احساس تنهایی و گوشهگیری و افسردگی را پدید میآورد.
تقویت غنای عاطفی و انگیزههای ارتباطی کودکان در محیط خانواده، محشور شدن کودکان با صاحبان چهرههای گشاده و متبسم و منشهای پویا و افراد پرانگیزه و مثبتاندیش مهمترین گام در بهداشت روان و پیشگیر از اختلالات روانی است. هرگونه تعارض و تضاد فکری در خانواده و در حضور فرزندان میتواند بند رفتارهای نامطلوب بخصوص افسردگی را در نهاد فرزندان بارور سازد. به همین علت است که همواره انتظار میرود اولیاء مربیان و معلمان دبستانی و پیش دبستانی به مثابه الگوهای برتر بیش از دیگران از چهره گشاده و متبسم برخوردار باشند و زمانی که با کودکان محشورند آمیزهای از عطوفت و مهربانی و بردباری و گذشت و صداقت و شجاعت و منطق و استواری باشند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 