فایل ورد کامل مقاله بررسی عوامل تعدیل‌کننده رابطه میان آموزش مادر و میزان تأثیرپذیری کودکان از تلویزیون


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مقاله بررسی عوامل تعدیل‌کننده رابطه میان آموزش مادر و میزان تأثیرپذیری کودکان از تلویزیون دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مقاله بررسی عوامل تعدیل‌کننده رابطه میان آموزش مادر و میزان تأثیرپذیری کودکان از تلویزیون  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مقاله بررسی عوامل تعدیل‌کننده رابطه میان آموزش مادر و میزان تأثیرپذیری کودکان از تلویزیون،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مقاله بررسی عوامل تعدیل‌کننده رابطه میان آموزش مادر و میزان تأثیرپذیری کودکان از تلویزیون :

ساعات زیاد تماشای تلویزیون توسط بچه‌ها با دامنه اثرات بهداشتی و اجتماعی منفی مثل رفتار پرخاشگرانه، موفقیت کم در مدرسه، مشکلات اجتماعی، بهداشت فردی ضعیف، مصرف نوشیدنی و تنقلات پر انرژی، مصرف پایین میوه، فقدان شرکت در فعالیت‌های بدنی سازمان یافته و چاقی رابطه دارد. در تلاش برای کاهش چنین اثرات منفی، پیشنهاد شده که والدین باید میزان زمان تماشای تلویزیون کودکان را محدود کنند. اما در این توصیه‌ها، برای مثال سطح آموزش توسط مادر ارتباط معکوس با تماشای تلویزیون کودک دارد.
همچنین به نظر می‌رسد آموزش توسط مادر با جنبه‌های خاص محیط تلویزیون خانواده در رابطه است. مدل اکولوژیک اجتماعی که توسط دیوسیون و بریچ ارائه شده، یک قالب مفید برای تحقیق اثرات روی رفتارهای مرتبط با بهداشت، مثل تماشای تلویزیون فراهم می‌کند. بنابراین مدل، محیط تلویزیونی خانواده، می‌تواند هم محیط فیزیکی و هم محیط اجتماعی را در خانه دربر بگیرد (تعداد و محل تلویزیون‌ها : فیزیکی، قواعد و تجارب مرتبط با تماشای تلویزیون : اجتماعی). آموزش مادر ارتباط معکوس دارد با کودکی که در اتاق خوابش دارای تلویزیون است و همچنین در ارتباط مثبت با توجه والدین در مورد میزان زمان تماشای تلویزیون توسط کودک خواهد بود. به علاوه، جنبه‌های محیط تلویزیونی خانواده، مثل تعداد خانواده‌هایی که با هم تلویزیون می‌بینند، تماشای تلویزیون حین صرف غذا، عادت‌های تلویزیون دیدن والدین و داشتن تلویزیون در اتاق خواب کودک نیز با زمان تماشای تلویزیون توسط کودک در رابطه است.
این تحقیق با هدف توسعه در کی بیشتر از رابطه بین آموزش مادر، محیط تلویزیونی خانواده و زمان تلویزیون دیدن کودکان می‌باشد. به ویژه جنبه‌های محیط تلویزیونی خانواده که می‌تواند رابطه بین آموزش مادر و زمان تماشای تلویزیون کودک را تعدیل کند. با توسعه درکی از تعدیل کننده‌های بالقوه، ما بهتر قادر به متناسب کردن مداخله هدفمند مادران با سطوح آموزش کمتر هستیم که هدف آنها کاهش تماشای تلویزیون و تبعات مربوط به آن می‌باشد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.