فایل ورد کامل مقاله بررسی سبک آرنوو و تحلیل ویژگیهای هنری، معماری و تأثیر آن بر جنبشهای مدرن
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مقاله بررسی سبک آرنوو و تحلیل ویژگیهای هنری، معماری و تأثیر آن بر جنبشهای مدرن دارای ۷۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مقاله بررسی سبک آرنوو و تحلیل ویژگیهای هنری، معماری و تأثیر آن بر جنبشهای مدرن کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مقاله بررسی سبک آرنوو و تحلیل ویژگیهای هنری، معماری و تأثیر آن بر جنبشهای مدرن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مقاله بررسی سبک آرنوو و تحلیل ویژگیهای هنری، معماری و تأثیر آن بر جنبشهای مدرن :
بخشی از فهرست فایل ورد کامل مقاله بررسی سبک آرنوو و تحلیل ویژگیهای هنری، معماری و تأثیر آن بر جنبشهای مدرن
فصل اول
تاریخچه و شرحی در مورد آرنوو ۱
تاریخچه ۲
شرح در مورد آرنوو ۵
فصل دوم
معرفی هنرمندان سبک آرنوو ۱۷
فصل سوم
شرحی در مورد اقوام سلتیک و هنر آنها ۳۷
اقوام سلتی ۳۸
فصل چهارم
تأثیرنقوش سلتیک بر پوسترهای سبک آرنوو ۴۷
نتیجه گیری ۵۵
منابع و ماخذ ۵۷
سبک آرنوو ، سبکی تزیینی بود که در اکثر نقاط غرب اروپا و نیز ایالات متحده طی سال های دهه ۱۹۸۰ تا جنگ جهانی اول ظهور یافت و فراگیر شد . این سبک واکنشی بود در برابر گرایش تاریخ گرایانه ی فرهنگستانی سده ی نوزدهم میلادی و تلاشی بود جهت خلق یک سبک تازه نوین . این سبک که در آغاز ، جنبه ی تزیینی داشت ، بیشترین جلوه و نمود خود را در معماری ، هنرهای کاربردی و اشیاء هنری ظریف و کوچک ، آثار گرافیکی و تصویر گری یافت .
البته منشاء ریشه ی شکل گیری این سبک در انگلستان بود ، جایی که جنبش هنر و صنایع دستی سنت احیای هنرهای کاربردی را در واکنش به ماشینی شدن تولید و مصنوعات و احیای ارزش های از دست رفته ی قرون وسطایی ترویج می داد .
درآلمان به نام « یوگن استیل » باب شد در فرانسه به همین نام « آرت نو » ( هنر نو ) ، در اتریش بنام « انشعاب » در ایتالیا به نام « استیل لیبرتی » ( سبک آزاد ) و در اسپانیا به عنوان « مدرنسیتا » رواج یافت . در واقع سبک آرت نوو حقیقتا جنبه بین المللی یافت و طیف وسیعی از هنرمندان را در بر گرفت . از بردسلی – در انگلیس تا موشا در چک و تیفانی در آمریکا . از معماران پیشروی این سبک می توان به چارلز رنه میکنتاش در اسکاتلند – آنتونیو گائودی در اسپانیا – ویکتور هورتا در بلژیک اشاره کرد . گرچه سبک آرت نور کمتر تداعی گر سبکی در نقاشی و مجسمه سازی است ، ولی تاثیر آن را می توان در این دو حوزه هم مشاهده کرد ؛ مثلا در آثار – آنفرد گیلبرت و یان تروپ
برخی ازمحققین آرنوو را به خاطر زینتی بودن ، نمایش انحطاط اواخر قرن نوزدهم می دانند ؛ برخی دیگر باتوجه به تمایل آرنوو به ارزشهای معنوی و زیبایی شناختی آن را واکنشی در برابر انحطاط و ماده گرایی این دوران محسوب می کنند . نظریه اخیر پاسخی به تمایل آرنوو به ارزشهای معنوی و زیبایی شناختی است .
اقوام سلتی : ساکن اروپای باختری از حدود ۴۵۰ ق م تا حدود ۶۵۰ ب م به تولید آثار هنری پرداختند . نقشهای منحنی غیر متقارن – که غالبا با صور حیوانی آمیخته اند – مشخصه اساسی این هنر است . آنها در زمینه های جواهر سازی ، فلز کاری ، سفالگری ، و حکاکی روی چوب فعالیت داشتند .))
هنر سلتی فی نفسه یکی از جالبترین مراحل تاریخ هنر است . بر اثر اتفاقات تاریخی گوناگون ، شما لیترین نواحی اروپا – ایرلند و اسکاتلند و ایسلند و شمال اسکاندینادی – یک سبک ما قبل تاریخ اصیل را حفظ کردند . این سبک که در منطقه راین وسطی پدید آمد به وسیله ایلات سلتی در حال عقب نشینی به جزایر بریتانیا آورده شد ، و در ادواری که هجوم ایلات باقی خاک اروپا را در می نورید مشخصات این سبک در جزایر بریتانیا محفوظ ماند .
تزیین در ابتدای دوره سلتی خطی و هندسی و انتزاعی است ؛ آشنا ترین نوع آن عبارت است از نوار درهم بافته یا تزیین حصیری که شکل ساده آن روی سنگ قبرهای (( سلتی )) امروزی هم دیده می شود . خالصترین شکل آن در (( کتاب کلز )) که کتابی است خطی مربوط به قرن هشتم متعلق به دانشکده ترینیتی واقع در دوبلین می توان دید .
طراحی سلتی انتزاعی و بسیار پیچیده است . طرحهای خطی هندسی ، با حرکت مواج و مارپیچ فضای کار را ، با بافت بصری متراکم پر می کردند و رنگ های خالص و روشن در مجاورت هم به کار می رفت . الگوهای تزیینی انتزاعی و پیچیده سنت سلتی در طراحی نوشتار خانه صومعه راه یافت و بینش و تصور جدیدی از کتاب به وجود آمد . نقوش به هم بافته ای که با اشکال جانوران درست شده (( مارپیچ ) نام داشت . بیشتر این اشکال تخیلی یا بر اساس نمونه های قدیمتر است . طراح یا تصویر گر سلتی به مشاهده دقیق طبیعت نیاز نداشت
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 