فایل ورد کامل مقاله بررسی نقاشی کودکان و تحلیل نقش آن در رشد شناختی، هیجانی و اجتماعی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مقاله بررسی نقاشی کودکان و تحلیل نقش آن در رشد شناختی، هیجانی و اجتماعی دارای ۲۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مقاله بررسی نقاشی کودکان و تحلیل نقش آن در رشد شناختی، هیجانی و اجتماعی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مقاله بررسی نقاشی کودکان و تحلیل نقش آن در رشد شناختی، هیجانی و اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مقاله بررسی نقاشی کودکان و تحلیل نقش آن در رشد شناختی، هیجانی و اجتماعی :
آزمودنی شماره ۱
توصیف آزمایشگر ازآزمودنی : کودک دارای نقص بینایی – آرام – بدون سؤال نقاشی را شروع کرد از گردی صورت آدمک / عدم استفاده از پاک کن.
توصیف آزمودنی از نقاشی: (در حال پاسخ به سؤالها دارای اضطراب / تکان دان دستها و لرزش صدا)
این کیه؟ یه دختره مامان و باباش دوستش دارن یا نه؟ آره دوسش دارن چی کار کرده؟ به یکی کمک کرده ، هیچوقتم کاربد نمی کنه.
جنبه های کلی نقاشی:
الف) محل ترسیم در صفحه: آدمک در قسمت وسط بالا و وسط قرار دارد. که بیانگر زندگی تخیلی گسترده و آرمان گرایی در نقاش است اما حضور آدمک در وسط صفحه بیانگر چشم داشتن و اطلاع از واقعیت نیز هست.
ب) ابعاد و نسبتها: ۱. ابعاد: آدمک بسیار بزرگ ترسیم شده کهبه معنای اعتماد به نفس. احساس ایمنی وفقدان بازداری در کودک است . اما با توجه به قد و قواه خود کودک و داشتن جسمی نحیف و بیمار شاید این نوع ترسیم نوع گسترش جویی بر اساس مکانیسم جبران در نقاش باشد.
۲. نسبتها : تناسب میان تند و سر آدمک وجود ندارد . همچنین بین بازوها و تند و تناسب اتصال ساختها به تنه (در صورت اتصال فرضی) وجود ندارد) اما شاید بر اساس اینکه آدمک کودک باشد بزرگتر بودن سد طبیعی جلوه کند و عدم تناسب چندانی به چشم به چشم نخورد. اما اگر عدم تناسب را ملحوظ کنیمنشانگر عدم تعادل شکل شناختی در کودک است.
ج) خطوط ترسیمی : پررنگ و ضخیم – شکسته و زاویه دار – که بیانگر شهوت گرایی ، تمایل به لذت جسمانی و خشم و نیرو هستند. (خطوط شکسته و زاوه دار در تنه – گلها)
د) موضع آدمک در صفحه و قرینه سازی: موضع آدمک : نسبتاً استوار است زیرا ساقها استوار رسم شده اند اما محور کاملاً عمودی نیست با توجه به نوع وصل شدن سر به ته محور کمی تمایل به سمت چپ دارد که بیانگر عدم تعادل درونی در کودک است اما این عدم تعادل در حد اضطرابهای ناشی از پرت شدن نمی تواند باشد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 