فایل ورد کامل تحقیق بررسی موتورهای دیزلی و تحلیل ساختار، عملکرد و کاربردهای صنعتی و حملونقلی آنها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل تحقیق بررسی موتورهای دیزلی و تحلیل ساختار، عملکرد و کاربردهای صنعتی و حملونقلی آنها دارای ۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل تحقیق بررسی موتورهای دیزلی و تحلیل ساختار، عملکرد و کاربردهای صنعتی و حملونقلی آنها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحقیق بررسی موتورهای دیزلی و تحلیل ساختار، عملکرد و کاربردهای صنعتی و حملونقلی آنها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل تحقیق بررسی موتورهای دیزلی و تحلیل ساختار، عملکرد و کاربردهای صنعتی و حملونقلی آنها :
ابداع موتورهای دیزلی زمانه
استفاده از انواع سوخت در موتور کشتی یک مؤسسه تحقیقاتی لهستانی مدعی ابداع نوعی موتور دیزل احتراق داخلی است که تا درصد در مصرف سوخت صفهجوئی میشود. موتور مورد ادعای این مؤسسه موتور پیستون مقابل است (Opposed Piston) که از ترکیبی از موتورهای دوزمانه و چهارزمانه است که به همین دلیل ششزمانه خوانده میشود.
مفهوم موتور با پیستونهای مقابل این است که در هر سیلندر دو عدد پیستون در مقابل یکدیگر در حرکت هستند که هر دو براساس دوزمانه عمل میکنند. در این نوع موتورها دو عدد میللنگ وجود دارد که هر دو با یک دور مساوی یکدیگر دوران میکنند و سیلندرها میتوانند افقی و یا عمودی قرار گرفته باشند. در این نوع موتور سرسیلندر وجود ندارد و هر پیستون از مقابل دیگری بهعنوان سریلندر عمل میکند.
در این موتور جدید یکی از پیستونها براساس دوزمانه عمل مینماید در حالی که پیستون مقابل در همان سیلندر براساس چهارزمانه عمل مینماید. به منظور هماهنگ شدن این دو پیستون با یکدیگر سرعت دوران میللنگ پیستونی که براساس چهارزمانه کار میکند دو برابر سرعت دوران و پیستون دوزمانه است. سیلندر این دو پیستون در سمت دوزمانه دارای دوسری دریچه است (Ports)؛ یک سری که به نقطه انتهائی بالائی کورس پیستون نزدیکتر است (TDC ( دریجههای ورود هوا است و سری دیگر که در نزدیکی به نقطه انتهائی پائین کورس پیستون قرار دارند ( BDC)() دریچههای خروج دودند. در سمت پیستون چهارزمانه هیچ دریچهای وجود ندارد و هوای موردنیاز این قسمت از همان دریچههای سمت دوزمانه فراهم میشود. بنابراین در کورس برگشت پیستون به پائین ابتدا دریچههای هوا و سپس دریچههای خروج دود باز میشوند به طور یکه یک فرصت مناسب برای ورود هوا و خروج دود وجود دارد.
ورود هوا و یا مخلوط هوا با سوخت به داخل سیلندر بهوسیله یک سوپاپ دوراهی کنترل میشود. در این سیستم، پیستون چهارزمانه موجب بهبود مراحل تخلیه دود و ورود هوا به داخل سیلندر میشود.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 