فایل ورد کامل مقاله مطالعه عوامل کلیدی موفقیت شرکت‌های تأسیس‌شده توسط کارآفرینان دانشگاهی و بررسی چالش‌های نوآوری


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
3 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مقاله مطالعه عوامل کلیدی موفقیت شرکت‌های تأسیس‌شده توسط کارآفرینان دانشگاهی و بررسی چالش‌های نوآوری دارای ۲۴۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مقاله مطالعه عوامل کلیدی موفقیت شرکت‌های تأسیس‌شده توسط کارآفرینان دانشگاهی و بررسی چالش‌های نوآوری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مقاله مطالعه عوامل کلیدی موفقیت شرکت‌های تأسیس‌شده توسط کارآفرینان دانشگاهی و بررسی چالش‌های نوآوری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مقاله مطالعه عوامل کلیدی موفقیت شرکت‌های تأسیس‌شده توسط کارآفرینان دانشگاهی و بررسی چالش‌های نوآوری :

بخشی از فهرست فایل ورد کامل مقاله مطالعه عوامل کلیدی موفقیت شرکت‌های تأسیس‌شده توسط کارآفرینان دانشگاهی و بررسی چالش‌های نوآوری

بخش اول: تعاریف و مفاهیم کارآفرینی
فصل ۱- تعاریف و ویژگیهای کارآفرین/ کارآفرینی
۱-۱ تعاریف کارآفرین/ کارآفرینی
۲-۱ انواع کارآفرینی و مدل های کارآفرینی سازمانی
۳-۱ ویژگیهای کارآفرین/ کارآفرینی
فصل ۲- خلاقیت ، نوآوری و کارآفرینی
۱-۲ خلاقیت
۲-۲ نوآوری
۳-۲ منابع نوآوری در کارآفرینی
فصل ۳- کارآفرینی و فن آوری اطلاعات و ارتباطات
۱-۳ نقش ICT و اینترنت بر کارآفرینی
۲-۳ ویژگی‌های مؤثر فناوری اطلاعات در کارآفرینی
۳-۳ وضعیت فعلی و آینده در بازار کار فناوری اطلاعات
فصل ۴- کارآفرینی و توسعه
۱-۴ پیامدهای کارآفرینی
۲-۴ کارآفرینی، پایه های شکل گیری اقتصاد نوین
۳-۴ کارآفرینی و اشتغال

بخش دوم: عوامل موثر در موفقیت کارآفرینی
فصل ۵- تجارب کارآفرینی در سایر کشور ها
۱-۵ آمریکا
۲-۵ ایتالیا
۳-۵ مالزی

فهرست مطالب شماره صفحه

فصل ۶- دلایل شکست کسب و کار و نیازهای کارآفرینان
۱-۶ دلایل شکست کسب و کار
۲-۶ نیازهای کارآفرینان
فصل ۷- نقش دولت در توسعه کارآفرینی
۱-۷ لزوم ایجاد مراکز پشتیبانی از کارآفرینی
۲-۷ پارک علمی/ فناوری

بخش سوم: مراحل ایجاد و شروع فعالیت کارآفرینانه
فصل ۸- طرح تجاری
۱-۸ نیازهای اطلاعاتی
۲-۸ تنظیم طرح تجاری
فصل ۹- طرح بازاریابی
۱-۹ تحقیق بازاریابی برای فعالیت کارآفرینانه نوپا
۲-۹ خصوصیات طرح بازاریابی
فصل ۱۰- طرح مالی
۱-۱۰ تدوین طرح مالی
۲-۱۰ تامین مالی فعالیت اقتصادی
فصل ۱۱- طرح سازمانی
۱-۱۱ طرح سازمان
۲-۱۱ ایجاد سازمانی موفق

منابع و مراجع

پیوست شماره ۱ : موارد موفق کارآفرینی
پیوست شماره ۲ : لیست مراکز رشد فن آوری و پارک های علمی فن آوری
پیوست شماره ۳ : واژه نامه انگلیسی – فارسی

بخش اول با نام تعاریف و مفاهیم کارآفرینی ، شامل چهار فصل به شرح ذیل می باشد.
در فصل اول با عنوان تعاریف و ویژگیهای کارآفرین/ کارآفرینی ، ابتدا تعاریف کارآفرین و کار آفرینی از محققین و صاحبنظران مختلف آورده شده است. سپس در قسمت بعد انواع کارآفرینی شامل کارآفرین مستقل ، کارآفرین سازمانی و کارآفرینی سازمانی و همچنین مدل های کارآفرینی سازمانی توضیح داده شده است. در قسمت آخر در مورد صفات و ویژگیهای شخصی کارآفرین بحث شده است.
در فصل دوم با نام خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی ، ابتدا خلاقیت، ویژگیهای افراد خلاق، خلاقیت از دیدگاه سازمانی و تکنیکهای خلق و ایجاد ایده تشریح شده است. پس از آن تعریف نوآوری، اصول نوآوری و ارتباط آن با خلاقیت مورد بحث قرار گرفته است. در ابتدای این قسمت ارتباط بین نوآوری و کارآفرینی و منابع نو آوری در کار آفرینی در دو دسته منابع داخل شرکت و منابع خارج از شرکت ارائه گردیده است.
در فصل سوم با عنوان کارآفرینی و فناوری اطلاعات و ارتباطات ، ابتدا نقش ICT و اینترنت بر کارآفرینی و نظریه شبکه های اجتماعی در رابطه با کارآفرینی تشریح شده است. در قسمت بعد ویژگی های موثر فن آوری اطلاعات در کارآفرینی از قبیل افزایش سرعت، ایجاد امکان کار تمام وقت و … مورد بحث قرارگرفته است. در انتهای این فصل وضعیت فعلی و آینده بازار کار فن آوری اطلاعات ارائه گردیده است.
در فصل چهارم با نام کارآفرینی و توسعه ، در ابتدا نقش کارآفرینی در توسعه و رشد اقتصادی و بطور کلی پیامدهای کارآفرینی تشریح شده است. در ادامه در قسمت بعدی بررسی کارآفرینی بعنوان پایه های شکل گیری اقتصاد نوین و مولفه های آن مورد بحث قرار گرفته است. در انتهای این فصل مهمترین اثر کارآفرینی یعنی ایجاد اشتغال و تغییر فرهنگ ایجاد کار ارائه گردیده است.

بخش دوم با نام عوامل موثر در موفقیت کارآفرینی ، شامل سه فصل به شرح ذیل می باشد.
در فصل پنجم با عنوان تجارب کارآفرینی در دیگر کشورها ، تجارب سایر کشورها با استفاده از شاخص‌های کارآفرینی که با توسعه اقتصادی ارتباط دارد و در بر گیرنده تولید ناخالص داخلی به ازای هر نفر شاغل، توانایی سرمایه گذاری مخاطره‌آمیز برای توسعه و کسب و کار، درک مدیران از کارآفرینی و هزینه تحقیق و توسعه است، در برخی از کشورهای برگزیده از جمله آمریکا ، ایتالیا ، و مالزی بررسی شده است.
فصل ششم با عنوان دلایل شکست کسب و کار و نیازهای کارآفرینان ، شامل دو قسمت عمده می باشد. قسمت اول به دلایل شکست کسب و کار و شرکت های نوپا می پردازد . در این قسمت ابتدا دلایل شکست یا رکود شرکت های نوپا در سطح بین المللی مورد بررسی قرار گرفته است . سپس در سطح ملی دلایل شکست کسب و کار کارآفرینان دانشگاهی از دو زاویه چالش های اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهها و موانع قانونی رشد کار آفرینی در صنایع کوچک بررسی شده است. در قسمت دوم با توجه به دلایل شکست و رکود و موانع کسب و کار کار آفریننانه به جمع بندی نیاز های کار آفرینان پرداخته است. در این قسمت ابتدا با تحلیل سیستمی به بررسی عوامل تاثیرگذار بر پدیده کارآفرینی پرداخته شده است. سپس در قسمت بعد نیازهای کار آفرینان از دو بعد محیطی و سازمانی تشریح شده است.
در فصل هفتم با عنوان نقش دولت در توسعه کارآفرینی ، ابتدا لزوم ایجاد مراکز پشتیبانی از کارآفرینی شامل معرفی ، اهداف ، مزایا و خدمات مراکز پشتیبانی از کارآفرینی آورده شده است. سپس در قسمت بعد پارک علمی/ فناوری از سه زاویه مبانی نظری ، روند شکل گیری در جهان و علل ایجاد و موفقیت مورد بحث قرار گرفته است.

بخش سوم با نام مراحل ایجاد و شروع فعالیت کارآفرینانه ، شامل چهار فصل به شرح ذیل می باشد.
در فصل هشتم ابتدا نیازهای اطلاعاتی شامل چگونگی اطلاعات بازار ، اطلاعات عملیاتی و اطلاعات مالی و چگونگی تهیه این اطلاعات آورده شده است. سپس در قسمت بعد چارچوب کلی تنظیم طرح تجاری شامل خلاصه مدیریتی تحلیل صنعت ، شرح فعالیت کارآفرینانه ، طرح تولید ، طرح بازاریابی ، طرح سازمانی ، ارزیابی ریسک و طرح مالی توضیح داده شده است. در قسمت آخر در مورد سنجش پیشرفت طرح بحث شده است.
در فصل نهم ابتدا تحقیق بازاریابی برای فعالیت کارآفرینانه نوپا شامل چگونگی جمع آوری اطلاعات از منابع دست دوم ، جمع آوری اطلاعات از منابع دست اول و تحلیل و تفسیر نتایج آورده شده است. سپس در قسمت بعد خصوصیات طرح بازاریابی و عوامل بازاریابی شامل خدمات یا محصول، قمیت گذاری، توزیع، و تبلیغات توضیح داده شده است.
در فصل دهم ابتدا چگونگی تدوین طرح مالی شامل پیش نویس صورت درآمد، پیش نویس جریان نقدینگی، پیش نویس ترازنامه، و تحلیل نقطه سربه سر آورده شده است. سپس در قسمت بعد انواع روش های تامین مالی فعالیت اقتصادی و همچنین فرآیند تامین سرمایه فعالیت کار آفرینانه شامل ارزیابی مقدماتی، توافق در شرایط اصلی، ارزیابی معامله، و تایید نهایی توضیح داده شده است. در قسمت آخر در مورد سرمایه گذاری مخاطره پذیر بحث شده است.
در فصل یازدهم ابتدا طرح سازمان شامل ساختار سازمانی ، برنامه ریزی، سنجش و ارزیابی طرحها ، پاداش ، ملاک و آموزش آورده شده است. سپس در قسمت بعد شرایط ایجاد سازمانی موفق شامل شرح وظایف شغلی و مهارتهای شغلی لازم و نقش هیئت مدیره و مشاوران به طور مفصل در ادامه بحث توضیح داده شده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.