فایل ورد کامل طرح کارآفرینی بررسی شرکت رب گوجه‌فرنگی شادگل و تحلیل فرآیندهای تولید، بسته‌بندی و بازار مصرف


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
3 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل طرح کارآفرینی بررسی شرکت رب گوجه‌فرنگی شادگل و تحلیل فرآیندهای تولید، بسته‌بندی و بازار مصرف دارای ۶۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل طرح کارآفرینی بررسی شرکت رب گوجه‌فرنگی شادگل و تحلیل فرآیندهای تولید، بسته‌بندی و بازار مصرف  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل طرح کارآفرینی بررسی شرکت رب گوجه‌فرنگی شادگل و تحلیل فرآیندهای تولید، بسته‌بندی و بازار مصرف،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل طرح کارآفرینی بررسی شرکت رب گوجه‌فرنگی شادگل و تحلیل فرآیندهای تولید، بسته‌بندی و بازار مصرف :

بخشی از فهرست فایل ورد کامل طرح کارآفرینی بررسی شرکت رب گوجه‌فرنگی شادگل و تحلیل فرآیندهای تولید، بسته‌بندی و بازار مصرف

فصل اول
مقد مه ۱
موقعیت جغرافیای استان فارس ۳
نقشه استان فارس ۹
خلاصه گزارش ۱۳
توجیه اقتصادی ۱۷
روشهای بازاریابی ۱۷
روش تبلیغاتی ۱۷
تقاضانامه جهت اخذ جواز ۱۸
فصل دوم
گزارش بازدید ۲۰
شرح فرایند تولید و فلوچارت ۲۱
چارت تشکیلاتی ۲۲
نمونه برنامه زمانبندی برای یک سال ۲۳
نمونه برنامه زمانبندی برای ۱۵ ماه آتی ۲۴
نمونه برنامه زمانبندی برای ۲۴ ماه آتی ۲۵
نمودار هزینه ها در ماههای سال۸۶ ۲۶
نمونه میزان فروش در ماههای سال ۸۶ ۲۷
نمودار سود و زیان در ماههای سال ۸۶ ۲۸
فصل سوم
نمودار مراحل صدور جواز تاسیس واحد تولیدی ۳۰
پرسشنامه تاسیس واحد تولیدی ۳۱
سرمایه گذاری ۳۱
محصول ۳۲
زمین ۳۲
محوطه سازی ۳۲
تاسیسات ۳۳
ساختمان سازی ۳۳
ماشین آلات ۳۴
برآورد هزینه های سرمایه گذاری طرح ۳۴
تجهیزات تولید و آزمایشگاهی ابزار آلات ۳۵
اثاثه داری ۳۵
وسائط نقلیه ۳۶
هزینه قبل از بهره برداری ۳۶
سرمایه در گردش ۳۷
برآورد هزینه ها دوران بهره برداری تولید ۳۷
پیش بینی هزینه مواد اولیه ۳۸
حقوق و دستمزدکارکنان تولیدی ۳۸
حقوق و دستمزد کارکنان غیر دولتی ۳۹
برآورد هزینه های سوخت و انرژی مصرفی ۳۹
تعمیر و نگهداری ۴۰
پیش بینی هزینه استهلاک ۴۰
تفکیک هزینه ثابت و متغیر ۴۱
هزینه های متفرقه و پیش بینی نشده ۴۱
پیش بینی درآمد حاصل از فروش ۴۲
نحوه سرمایه گذاری ۴۲
محاسبه نقطه سر به سر ۴۲
برآورد برخی از شاخصهای مالی ۴۳
مدارک مورد نیاز دستورالعمل ۴۳
نقطه سر به سر ۴۴
قیمت تمام شده ۴۷
سود و زیان ویژه ۴۷
ارزش افزرده ناخالص ۴۸
ارزش افزرده خالص ۴۸
نسبت افزرده ناخالص به فروش ۴۸
نسبت افزرده خالص به فروش ۴۹
نسبت افزرده خالص به سرمایه گذاری کل ۴۹
سرمایه ثابت سرانه ۴۹
کل سرمایه سرانه ۵۰
نرخ بازدهی سرمایه ۵۰
دوره برگشت سرمایه ۵۰
کروکی ۵۰
تراز نامه ۵۱
ترازآزمایشی ۵۲
صورت حساب سود و زیان ۵۳
صورتحساب سرمایه ۵۴
باز پرداخت بدهی ۵۶
فصل چهارم
عکس ۶۰
شکل ۶۱

رویکرد اکثر کشورهای جهان در دهه‌های اخیر به موضوع کارآفرینی و توسعه آن، موجب گردیده‌ موجی از سیاستهای توسعه کارآفرینی در دنیا ایجاد شود. کشورهای مختلف راه حلی راکه در سه دهه گذشته برای فائق آمدن بر مشکلات مختلف اقتصادی و اجتماعی به آن روی آورده‌اند ، توسعه فرهنگ کارآفرینی ، انجام حمایت‌های لازم از کارآفرینان ، ارائه آموزشهای مورد نیاز به آنان و انجام تحقیقات و پژوهشهای لازم در این زمینه بوده است. تأمل در وضعیت اقتصادی و روند مراحل پیشرفت و توسعه در کشورهای پیشرفته و در حال توسعه که به موضوع کارآفرینی توجه نموده‌اند، نشانگر آن است که این کشورها توانسته‌اند به پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی دست یابند و یا حداقل بحرانهای پیش‌آمده را به سلامت پشت سر گذاشته و بحرانهایی که وقوع آنها را در آینده پیش‌بینی می‌کردند را مهار نمایند. از جمله این کشورها می‌توان به ایالات متحده، کشورهای اتحادیه اروپایی، کشورهای جنوب شرق آسیا، چین، برخی از کشورهای آمریکای لاتین و آفریقایی و اقیانوسیه را نام برداز آنجا که مفاهیم مطرح در علوم انسانی همانند مفاهیم مطرح در علوم تجربی قطعی نیستند، لذا ارائه تعریف قطعی و مشخصی برای آنها دشوار یا غیر ممکن است. کارآفرینی هم که از واژه ‌های مطرح در علوم انسانی است، از این قاعده مستثنی نیست. دانشمندان و محققین علوم مختلف اقتصادی، اجتماعی، روانشناسی و مدیریت که در مورد کارآفرینی مطالعه و نظراتی ارائه کرده‌اند، تعاریف مختلفی از کارآفرینی مطرح نموده‌اند که تفاوت‌های گاه مغایر و متناقضی دارند. تعریفی از کارآفرینی که تقریباً شامل همه تعریفهای ارائه شده از آنان باشد، عبارت است از:
«کارآفرینی فرایندی است که فرد کارآفرین با ایده‌های نو و خلاق و شناسایی فرصتهای جدید و با بسیح منابع ،‌مبادرت به ایجاد کسب و کار و شرکت‌های نو، سازمانهای جدید و نوآور و رشد یابنده نموده که توأم با پذیرش مخاطره و ریسک است و منجر به معرفی محصول و یا خدمت جدیدی به جامعه می‌گردد.» کار آفرینی زمینه های لازم را برای یافتن فرصتها در بازار کار وتولید برای توانایی فردی مورد بررسی قرار می دهد و مجموعه دانش و مهارتهایی را که برای ورود به بازار کار ورد نیاز است و همچنین راهبردهای لازم را برای موفقیت در کسب و کار ارائه می نماید تا پس ازفراغت ازتحصیل چنانچه تمایل داشته باشی به جای استخدام و کار برای یگران در حد توان مالی و تخصصی به تنهایی یا به کمک دوستان و نزدیکان نسبت به راه اندازی و اداره یک واحد کوچک صنعتی،کشاورزی،خدماتی ویا هنری برای کسب وکارتولیدی اقدام نمایی.سرعت روند تحولات فن اوری واقتصادی درجهان به گونه ای است که حتی راه اندازی و اداره واحدهای تولیدی وخدماتی کوچک نیز نیازمند اطلاعات و دانش است که در این مجموعه سعی شده است این گونه اطلاعات در حد امکان و ضرورت ارائه شود.روحیه و تفکر کار افرینی هم در واحد های بزرگ تولیدی و خدماتی و هم درواحد های کوچک کاربرد فراوان دارد و می تواند خلا قیتها ، نواوریها و موفقیتهای زیادی را به دنبال داشته باشد اما جایگاه اصلی توسعه تفکر کار آفرینی در واحد های کوچک تولیدی و یا خدماتی است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.