فایل ورد کامل کارآموزی در شرکت صنعتی ایرانخودرو و بررسی فناوریهای تولید، نوآوریهای تکنولوژیک و مدیریت پروژههای صنعتی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل کارآموزی در شرکت صنعتی ایرانخودرو و بررسی فناوریهای تولید، نوآوریهای تکنولوژیک و مدیریت پروژههای صنعتی دارای ۱۱۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل کارآموزی در شرکت صنعتی ایرانخودرو و بررسی فناوریهای تولید، نوآوریهای تکنولوژیک و مدیریت پروژههای صنعتی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل کارآموزی در شرکت صنعتی ایرانخودرو و بررسی فناوریهای تولید، نوآوریهای تکنولوژیک و مدیریت پروژههای صنعتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل کارآموزی در شرکت صنعتی ایرانخودرو و بررسی فناوریهای تولید، نوآوریهای تکنولوژیک و مدیریت پروژههای صنعتی :
بخشی از فهرست فایل ورد کامل کارآموزی در شرکت صنعتی ایرانخودرو و بررسی فناوریهای تولید، نوآوریهای تکنولوژیک و مدیریت پروژههای صنعتی
فصل اول
تاریخچهی تاسیس ایران خودرو ۱
دستگاه تایمر – کابین TC ۵
کنترل ترموستات ماشین جوش ۹
تصدیق تعویضی الکترود ۹
قسمت منبع تغذیه دستگاه تست TC ۱۸
مشخصات ربات ۱۸
مشخصات واحد کامپیوتر ۱۹
فصل دوم
تاریخچه شرکت صنعتی محورسازان ایران خودرو ۲۶
واحدهای موجود در شرکت صنعتی محور سازان ایران خودرو ۲۷
مواد اولیه مورد استفاده در پروسه تولید ۲۹
پروسه تولید ۲۹
واحد جوشکاری تولید اکسل ۳۰
واحد ماشین کاری پوسته اکسل ۳۱
واحد مونتاژ ۳۶
واحد رنگ کاری ۳۷
عوامل زیان آور موجود در واحدهای مختلف شرکت محور سازان ایران خودرو ۳۸
فصل سوم
تاثیر عوامل محیط کاربر بر روی انسان ۳۹
تفسیر نتایج ۴۸
بحث ۵۲
نتیجه ۵۳
فصل چهارم
وضعیت محل کار ۵۴
مقدمه ۵۴
اثرات نامطلوب توزیع غلط روشنایی ۵۵
هدف اندازهگیری روشنایی ۵۹
اندازهگیری روشنایی در واحد عملیات حرارتی ۶۰
تفسیر نتایج ۶۱
فصل پنجم
مکانیک خودرو ۶۲
تدارکات – روش قدیمی ۶۲
شرکت کریسلر ۶۷
معیارهای انتخاب در تامین منابع ۶۸
تدارکات جهانی ۶۸
تدارکات الکترونیک ۷۰
خلاصه ۷۱
انواع گامهای دندانهها ۷۳
روشهای تولید ۷۳
تولید یا ژنراسیون دنده شانهای ۷۴
هابینگ ۷۵
روش کله زنی ۷۵
روشهای پرداخت چرخدنده ۷۶
پرداخت چرخدنده بروش شیونیگ ۷۶
روش هنن کاری ۷۶
لپن کاری ۷۷
برنشینیگ ۷۷
ظرفیت فنی دندانههای چرخدنده ساهد ۷۷
ضرایب فرم یا لویس برای دندانههای چرخدنده ساده ۷۸
بارحد برای استهلاک ۷۹
باردینامیکی ۷۹
اشتباهات موجود در چرخدندهها ۸۰
مواد چرخدندهها ۸۱
سخت کاری عمیق ۸۲
کربوریزه کردن (کرن دادن ) و سخت کردن سطح ماده ۸۲
نیتره کردن (نتیروژن دادن ) ۸۲
سختکاری بروش القایی و شعله ۸۳
گسیختگیهای معمول در چرخدنده ۸۳
شکستن دندانه ۸۴
حفره زدن ۸۴
خط خوردن دندانهها ۸۵
روانکاری و سوار کاری چرخدندهها ۸۵
پس زنی ۸۷
اندازهگیری چرخدندهها ۸۸
آندرکارتینگ در دندانههای چرخدنده ۸۸
چرخندههای با ارتفاع سردندانه طویل و کوتاه ۹۰
چرخدندههای داخلی یا حلقوی ۹۰
چرخدندهای مخروطی ۹۱
چرخدندههای حلزونی ۹۲
ظرفیت حرارتی چرخدندههای حلزونی ۹۳
پیشنهادات ۹۴
تاریخچه تأسیس ایران خودرو
شرکت سهامی عام کارخانجات صنعتی ایران خودرو با هدف انجام امور تولیدی و صنعتی برای تأسیس کارخانجات اتوبوس سازی و ساخت قطعات و لوازم اتومبیل و تولید محصولاتی از این قبیل در تاریخ ۲۷ مرداد ۱۳۲۱ ، با سرمایه اولیه صد میلیون ریال و تعداد هزار سهم ، هزار ریالی به ثبت رسید و از مهر ماه ۱۳۴۲ فعالیت خود را با تولید اتوبوس آغاز کرد . ایران خودرو از اولین شرکتهایی بود که قانون گسترش مالکیت واحدهای تولیدی یرا به نحو کمل احرا کرد و ۴۹% سهام آن به کارکنان و مردم واگذارگردید . این شرکت به موجب بند الف ، قانون حفاظت و توسعه صنایع ایران مصوب سهام ۱۴/۶/۱۳۵۸ شورای انقلاب اسلامی به اعتبار نوع صنعت ، ملی اعلام شد . شرکت سهامی عام کارخانجات صنعتی ایران ناسیونال با مجوز صادره از سوی هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در تاریخ ۲۷/۲/۱۳۶۷ به نام شرکت ایران خودرو سهامی عام تغییر یافت . ساخت سواری در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۴۴ وزارت اقتصاد به کارخانجات صنعتی ایران ناسیونال اجازه داده شد در مورد ساخت اتومبیل پیکان اقدام کند . اجازه تأسیس کارخانه ساخت انواع اتومبیل سازی از نوع چهارسیلندر در تاریخ ۲۰/۴/۱۳۶۵ به این شرکت داده شد . شرکت فوق بر اساس قراردادی با کارخانه روتس انگلستان وابسته به گروه کرایسلر موفق به دریافت مجوز مونتاژ نوعی اتومبیل هیلمن هانتر و ساخت آن در ایران به نام پیکان شد . در سال ۱۳۴۶ تأسیسات اتومبیل سازی پیکان با ظرفیت اولیه سالانه تولید ۶۰۰۰ دستگاه در سالن تولید پیکان استقرار یافت و بعد از افتتاح این سالن در سال ۲۳/۲/۱۳۴۶ ، اولین اتوموبیلهای سواری تولید شد . بعد از تعطیلی خطوط تولیدی شرکت تالبوت و لغو قرارداد بین آنان برای تأمین قطعات قوای محرکه در سال ۱۳۴۶ ، استمرار تولید پیکان در داخل کشور در دستور کار قرار گرفت . پس از تحقیقات گسترده ، استفاده از نیروی محرکه جدید به جای نیرو محرکه اصلی پیکان مورد تایید واقع شد بر اساس قراردادی با شرکت فرانسه ، این شرکت موافقت نمود نیاز ایران خودرو به شصت هزار دستگاه موتور و سیستم تعلیق پژو ۵۰۴ برای نصب بر روی بدنه پیکان فعلی به مدت شش سال تامین نماید . در این راستا موتورهای مصرفی در اتومبیلهای پژو L 504 ، گیربکس اصلاح شده پژو ۵۰۴ و میل گاردن سواری ۵۰۴ ، به عنوان نیرو محرکه جدید انتخاب شد . این خودروی جدید با بدنه پیکان و نیرومحرکه پژو ۵۰۴ تحت عنوان پیکان ۱۸۰۰ در خط تولید قرار گرفت . با اجرای این طرح ، از مصرف سوخت پیکان به میزان ۳۰% کاسته شد و قدرت آن به میزان ۲۰% افزایش یافت . با توجه به قدمت طراحی بدنه پیکان و خارج از رده بودن تکنولوژی ساخت آن و نیاز شدید سرمایه گذاری مجدد برای قالبهای بدنه و تجهیزات مورد نیاز ، ایرن خودرو تصمیم گرفت در سال ۱۳۶۸ پژو ۴۰۵ را در مدلهای GLX , GL تولید کند . این خودرو در سال ۱۹۸۷ با مدرن ترین تکنولوژی به عنوان جدیدترین مدل پژو به بازار عرضه شد و در سال ۱۹۸۸ به عنوان بهترین اتومبیل سال در اروپا و همچنین اتومبیل صادراتی به امریکا انتخاب شده بود .ساخت مینی بوس در سال ۱۳۴۴ ساخت و تولید مینی بوس مدل ۳۱۹ در مجتمع شمالی شرکت آغاز شد . در سال ۱۳۴۸ سالن تولید مینی بوس برای ساخت مدلهای ۳۰۹ شاسی کوتاه ، ۱۴ نفره و آمبولانس با تولید روزانه ۷ دستگاه بهره برداری شد
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 