فایل پی دی اف کامل عملکرد شرکت‌های مهندسی پزشکی؛ تحلیل ارزیابی مسئولان بیمارستانی بر اساس مدل سروکوال PDF


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل پی دی اف
20870
4 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

 فایل پی دی اف کامل عملکرد شرکت‌های مهندسی پزشکی؛ تحلیل ارزیابی مسئولان بیمارستانی بر اساس مدل سروکوال PDF دارای ۱۷۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پی دی اف فایل پی دی اف کامل عملکرد شرکت‌های مهندسی پزشکی؛ تحلیل ارزیابی مسئولان بیمارستانی بر اساس مدل سروکوال PDF  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

منابع لاتین
۱- ABDULQAWI OTHMAN & LYNN OWEN, “ADOPTING &
MEASURING CUSTOMER SERVICE QUALITY (SQ) IN
ISLAMIC BANKS”, INTERNATIONAL JOURNAL OF ISLAMIC
FINANCIA SERVICES. VOL. 3
NO 1. 2002 (INTERNET).
۲- CHRISTIAN GRONROOS. “SERVICE MANAGEMENT &
MARKETING”, SECOND EDITION, WILEY2001 ,
۳- HARMEN OPPEWAL, “MEASURING PERCEIVED SERVICE
QUALITY”, INTERNATIONAL JOURNAL OF BANK
MARKETING 18/4, 2000
۴- Hemon, Peter. “Quality New Directions in the Research.” Journal
of Academic Librarianship. Vol. 28. No. 4 (Jul 2002): P. 224-231.
۵- Nimsomboon, Narit and Nagata Haruki (2003) Assessment of
library Service Quality At Thammasat University Library System.
Available at: (Agust 2003).
۶- Nitecki Danuta A. (1995) An Assessment of the applicability of
SERVQUAL Dimensions as a customer-based Criteria for evaluating
quality of services in an academic library (PhD dissertation,
University of Maryland).
۷- Parasuraman A., Zeithaml V.A. and Berry, L. (1995). “A
conceptual model of service quality and Its implication for future
research.” Journal of Marketing, 49, 41-50

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.