فایل ورد کامل مدیریت آموزشی و مهارت‌های شغلی؛ بررسی روش‌های ارزشیابی توانمندی‌های حرفه‌ای مدیران آموزشی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مدیریت آموزشی و مهارت‌های شغلی؛ بررسی روش‌های ارزشیابی توانمندی‌های حرفه‌ای مدیران آموزشی دارای ۱۰۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مدیریت آموزشی و مهارت‌های شغلی؛ بررسی روش‌های ارزشیابی توانمندی‌های حرفه‌ای مدیران آموزشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

فهرست 
مقدمه ۵
مفهوم مدیریت ۷
مفهوم سیستم: ۸
ارزشیابی مهارت شغلی ۱۰
ارزشیابی مهارت شغلی ۱۱
– مدیریت عضوگرا ۱۵
– مدیریت میانه رو ۱۵
– مدیریت سایه نما ۱۶
فصل دوم ۱۷
توانایی تشخیص مفهوم مدیریت آموزشی و کارکردهای آن: ۱۷
آموزش رسمی ۲۰
ارزشیابی مهارت شغلی ۲۱
ارزشیابی مهارت شغلی ۲۲
ارزشیابی مهارت شغلی ۲۳
ارزشیابی مهارت شغلی ۲۴
ارزشیابی مهارت شغلی ۲۵
فصل پنجم ۲۸
توانایی اجرای مقررات و آیین نامه های موسسات کارآموزی ۲۸
فصل چهارم ۳۶
فصل پنجم ۴۶
توانایی ارزشیابی از دوره های آموزشی ۴۶
ارزشیابی مهارت شغلی ۴۹
ارزشیابی مهارت شغلی ۵۰
ارزشیابی مهارت شغلی ۵۱
ارزشیابی مهارت شغلی ۵۲
ارزشیابی مهارت شغلی ۵۳
فصل ششم ۵۶
توانایی تهیه گزارش های مورد نییاز آموزشگاه ها ۵۶
فصل هفتم ۶۶
توانایی برقراری روابط انسانی ۶۶
ارزشیابی مهارت شغلی ۷۳
ارزشیابی مهارت شغلی ۷۴
فصل هشتم ۷۸
توانایی نظارت بر امور مالی آموزشگاه ۷۸
فصل نهم ۸۸
توانایی پیشگیری از حوادث و رعایت نگاه ایمنی و بهداشت کار: ۸۸
منابع: ۹۹
 
مقدمه 
قرن بیستم علاوه بر پیشرفتهای چشمگیر در قلمروهای علم تکنولوژی ، شاهد توسعه روزافزون نظامهای آموزش و پرورش رسمی در کشورهای مختلف جهان بود. به موازات این توسعه ، مدیریت آموزشی نیز در اغلب کشورهاع به قلمرو مدیریتی پراهمیت تبدیل گردید. از این روع صاحبنظران و کارورزان مدیریت آموزشی ، به مطالعه و توضیح واقعیتهای سازمانهای آموزشی پرداختند. آنها برای پاسخگویی به مسایل و مشکلات این سازمانهاع ابتدا به دانشها، مهارتها و تجربه های مدیریت در سازمانهای دیگر متوسل شدند؛ روشها و قواعد کار و فعالیت آنها را اقتباس کردند، مفاهیم ، اصول و نظریه های عموی مدیریت را مورد استفاده قرار دادند، و سپس بر اثر گسترش هدفها و وظایف نظامهای آموزشی و پیچیده تر شدن مدیریت آنها از راه مطالعه واقعیتها و رویدادهای ویژه محیطهای آموزشی ، به مفهوم آفرینی و نظریه پردازی در قلمرو خاص مدیریت آموزشی پرداختند.
شیوه ارزشیابی پروژه مهارت شغلی مدیریت اموزشی

مدیریت فن هنر قدیمی است که در گذشته های دور، عمدتاً به وسیله سلاطین ، وزیران، روحانیون و فرماندهان نظامی، و در گذشته های نزدیک ، توسط مدیران تجاری و دولتی به کار می آمد. امروزه، تقریباً در همه امور زندگی اجتماعی به کار می آید. چون هر کسی ، در برخی از مراحل زندگی روزمره خود مدیریت می کند چیزی درباره مدیریت می داند، ولی غالباً آن را به درستی به کار نمی بندد. برای شروع بحث درباره مدیریت یعنی ، قلمرویی که هر یک از ما ، حداقل به عنوان یک غیرحرفه ای با آن سروکار داریم، لازم است آن را تعریف کنیم. ولی تعریفی از مدیریت که قابل قبول آن باشد در دست نیست صاحبنظران با هدفها و سوگیریهای مختلف ، تعریف های گوناگونی ارائه کرده اند.
* هنر انجام دادن کار به وسیله دیگران (فالت ۱۹۲۴)
* فراگردهماهنگ سازی فعالیتهای فردی و گروهی برای تحقق هدفهای گروهی (دافلی و همکاران ، ۱۹۷۱)
*ایجاد محیطی مؤثر برای افرادی که در گروههای رسمی سازمانی فعالیت می کنند (کنترواودانل ، ۱۹۷۲)
*کارکردن با و به وسیله افراد و گروهها، برای تحقق و هدفهای سازمانی (هرسی و بلانچارد، ۱۹۷۲)

 

منابع:

بهداشت حرفه ای                 تالیف : رزیتا رزق کار لنگرودی
رهبری و مدیریت آموزشی      مولفین : مهندس صمدی آذر، مهندس شکوفیان، مهندس رضائیان قراگوزلو

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.