فایل ورد کامل تحقیق پژوهشی درباره طراحی طرح درس با عنوان سناریو و تحلیل کاربرد آن در آموزش نوین
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل تحقیق پژوهشی درباره طراحی طرح درس با عنوان سناریو و تحلیل کاربرد آن در آموزش نوین دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل تحقیق پژوهشی درباره طراحی طرح درس با عنوان سناریو و تحلیل کاربرد آن در آموزش نوین کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحقیق پژوهشی درباره طراحی طرح درس با عنوان سناریو و تحلیل کاربرد آن در آموزش نوین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل تحقیق پژوهشی درباره طراحی طرح درس با عنوان سناریو و تحلیل کاربرد آن در آموزش نوین :
مشخصات کلی :
نام کتاب : علوم پایه دوم ابتدایی عنوان درس :ماده چیست؟ (۲) مدت تدریس : ۴۵ دقیقه
نام دانشجو معلم : قنبر مایل تعداد فراگیران : ۱۶ نفر برنامه زمان بندی :۴۵/۸۰۸
۱- هدف کلی : آشنایی با ماده (۲)
۲- اهداف جزئی
۱- آشنایی فراگیران با مفهوم حجم ۲- آشنایی فراگیران با مفهوم جرم
۳- آشنایی فراگیران با کاربرد ابزار اندازه گیری
۳- اهداف رفتاری:
۱- دانش آموز با مشاهده اطراف خود چند مواد که حجم دارند را نام می برد (دانش ) از حیطه شناختی
۲- دانش آموزان با مشاهده محیط اطراف خود چند جسم که جرم دارند را مثال می زند (درک و فهم) از حیطه شناختی
۳-دانش آموزان با مشاهده محیط اطراف خود مواد را از نظر جرم طبقه بندی می کند (ترکیب) از حیطه شناختی
۴- دانش آموزان با انجام فعالیت مواد را از نظر حجم طبقه بندی می کند . (ترکیب) از حیطه شناختی
۵- تصویر عنوانی را مشاهده درباره ی آن را با معلم و هم کلاسی خود بحث می کند . (واکنش) از حیطه عاطفی
۶- در مورد درس جدید نتیجه گیری میکند. (ارزشیابی) از حیطه شناختی
۷- به دقت به درس گوش می دهد (دریافت) از حیطه شناختی
۸-به سوالات می تواند پاسخ دهند. (واکنش) از حیطه عاطفی
۹- در مورد مطالب درس جدید تجدید نظر می کند. (تبلور) از حیطه عاطفی
۱۰- دانش آموز در ارتباط با واژه های جرم و حجم داستان می نویسد (ترکیب) از حیطه شناختی.
۴- رفتارهای ورودی:
۱-آشنایی با ماده ۲- آشنایی فراگیران با حالتهای مختلف مواد
۳- آشنایی با ویژگیهای مواد با استفاده از حواس پنج گانه
۴- آشنایی فراگیران با واژه و مفهوم مایع
۵- آشنایی فراگیران با انجام فعالیتهایی با واژه و مفهوم گاز
۵- ارزشیابی تشخیصی:
الف) در ارتباط بارفتار ورودی :
۱- ماده چیست؟ چیزهایی که ما در اطراف خود می بینیم ماده می گویند.
۲- حالتهای مختلف ماده را باذکر مثال نام ببرید؟ ۱- جامد : در ، تخته سیاه ۲- مایع : آب ، شیر ۳- گاز : هوای داخل بادکنک ، هوای داخل توپ
۳- مایع چیست؟ موادی که شکل ثابتی ندارند و به شکل فلزی که در آن ریخته می شود در می آید مایع می گویند مانند شیر.
۴- جامد چیست؟ به موادی که شکل ثابتی دارند . مانند صندلی ، میز ، در ، قند
۵-گاز چیست؟ موادی که از خودشان شکلی ندارند و در همه جا پخش می شوند مانند هوای داخل بادکنک
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 