فایل ورد کامل تحقیق پژوهشی درباره جشنواره تدریس برتر ریاضی پایه پنجم و تحلیل رویکردهای نوین آموزشی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل تحقیق پژوهشی درباره جشنواره تدریس برتر ریاضی پایه پنجم و تحلیل رویکردهای نوین آموزشی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل تحقیق پژوهشی درباره جشنواره تدریس برتر ریاضی پایه پنجم و تحلیل رویکردهای نوین آموزشی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحقیق پژوهشی درباره جشنواره تدریس برتر ریاضی پایه پنجم و تحلیل رویکردهای نوین آموزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل تحقیق پژوهشی درباره جشنواره تدریس برتر ریاضی پایه پنجم و تحلیل رویکردهای نوین آموزشی :
مشخصات:
نام درس: ریاضی ص ۹۱-۹۲-۹۳-۹۴-۹۵
عنوان درس: احجام
تعداد دانش آموزان: ۱۴ نفر
تهیه کننده: اعظم قربانی پارام، گروه ۱۲
روز: تاریخ: /۱۱/۸۴
مدت تدریس: ۴۵ دقیقه اجرا: ۲۵ دقیقه
مقطع: ابتدایی سال تحصیلی ۸۵-۸۴
هدف کلی: دانش آموزان با خصوصیات و ویژگیهای کلی حجم، آشنا شوند.
هدفهای جزئی: «دانستنی ها – مهارتها – نگرش ها»
الف) دانستنی ها – حیطه شناختی
۱- دانش آموزان با مفهوم حجم و با شکلها – اندازه ها – و فضاها آشنا شود.
۲- دانش آموزان با علم و آگاهی و شناختن علم هندسه و شناخت روابط بین عناصر متفاوتی مثل (زاویه ها – ضلع ها – سطح – حجم) آشنا شود.
۳- دانش آموزان با نام و اشکال هندسه ی مسطحه و صاف که دارای دو بعد (طول و عرض می باشد مثل د ایره – مثلث – مربع و … آشنا شود.
هدفهای جزئی
۴- دانش آموزان همچنین با احجام که دارای ۳ بعد که شامل (طول و عرض و ارتفاع) می باشد آشنا بشوند.
۵- با وسایلی که می توان این اشکال هندسی را شناخت آشنا می شود و کاربرد آنها را در درس و زندگی روزمره می شناسد.
ب) مهارتها
۱- دانش آموزان بتوانند شکل احجام را بکشند (حرکتی)
۲- دانش آموزان با مفهوم این که این شکلها بر یک صفحه قرار ندارند و دارای گنجایش و حجم نیز می باشند مانند مخروطها – هرمها – استوانه ها
۳- دانش آموزان به مفهوم این که به شکلهایی که دارای سقف و ته می باشند و می توانند در فضای داخل خود اشیاء دیگر را که کوچکتر باشند را جا می دهند آشنا می شوند.
۴- دانش آموزان به مفهوم این که در احجام به سطحی «قاعده» گفته می شود که در کف یا بالای شکل قرار دارند آشنا می شوند.
۵- دانش آموزان بتوانند با مقوا یا کاغذ A4 شکل حجم (مکعب مربع و مستطیل و چند وجهیها) را بسازند. (توان ساخت.)
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 