فایل ورد کامل طرح کارآفرینی درباره پرورش شترمرغ و تحلیل ظرفیت‌های تولید، فرآورده‌های جانبی و بازار اقتصادی آن


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل طرح کارآفرینی درباره پرورش شترمرغ و تحلیل ظرفیت‌های تولید، فرآورده‌های جانبی و بازار اقتصادی آن دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل طرح کارآفرینی درباره پرورش شترمرغ و تحلیل ظرفیت‌های تولید، فرآورده‌های جانبی و بازار اقتصادی آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل طرح کارآفرینی درباره پرورش شترمرغ و تحلیل ظرفیت‌های تولید، فرآورده‌های جانبی و بازار اقتصادی آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل طرح کارآفرینی درباره پرورش شترمرغ و تحلیل ظرفیت‌های تولید، فرآورده‌های جانبی و بازار اقتصادی آن :

شرح کسب و کار
تهیه گوشت شترمرغ که باعث می شود مردم از همه نوع گوشت از جمله گوشت ماهی که به صورت کنسرو آماده است گوشت مرغ و… که استفاده می کنند ولی به دلیل اینکه بعضی از مردم به علت گرانی و یا نبود امکانات نمی توانند استفاده کنند و استفاده از آن امکان پذیر نیست یا به دلیل نبودن و یا گران بودن، ولی کنسرو شترمرغ این امکان را می دهد که همه مردم بتوانند از آن استفاده کنند هم با قیمت ارزان و هم به سادگی به آن دست یابند هم از خاصیت هایی که دارد بتوانند استفاده کنند و هدف از این طرح این است که مردم بتوانند از گوشت هایی که بدنشان به ویتامین ها و پروتئین هایش نیاز دارد استفاده کنند و به سادگی به آن دست یابد.
الف) چشم انداز: ما می خواهیم عرضه کننده گوشت شترمرغ به بازار شویم و از این طریق همه بتوانند استفاده کنند با قیمت مناسب و دسترسی آسان
مأموریت: این است که مشتریان بتوانند از این کنسرو را با قیمت کم خوشمزه و آسان و کاملاً سالم و بهداشتی بهره مند شود.
ب) بازار هدف و مشتریان بالقوه
مشتریان چه کسانی هستند؟ مشتریان تمام افراد جامعه هستند که می خواهند از این محصول استفاده کنند.
چرا در یک بازار رقابت محصول شما را می خرند؟ چون محصول در بازار نیست و هم سالم بهداشتی قیمت مناسب و هم محصولیست که مشتریان شاید نتوانند آن را به راحتی پیدا کنند.
ویژگی منحصر به فرد محصول شما چیست؟ اینکه برای اولین بار در بازارست و مردم میل دارند که چنین محصولی را استفاده کنند اما به دلیل گران بودن و یا عدم دسترسی نتوانسته اند آن را تهیه کنند ولی الان با قیمت مناسب و دسترسی آسان به دست می آورند.
رقبا: رقبا کسانی هستند که از آمدن این محصول به بازار سعی می کنند محصول را بد نشان دهند و یا محصول خود را بیشتر در بازار توسعه دهند تا محصول آنها در نظر مردم بیشتر شود و فروش محصول خود را در بازار افزایش دهند و این محصول روند رشد بسیار خوب و رشد آن در بازار بسیار زیاد است چون یک محصول منحصر به فرد است و جز یکی از محصولاتی است که مردم تا حالا از آن استفاده نکرده اند.
ج) برنامه ها:
اهداف شخص مورد نظر زمان رسیدن به هدف مکان هزینه توضیحات
۱- تأسیس کارخانه کنسروسازی مدیر اجرایی ۶ ماه بعد از تأسیس شرکت خراسان رضوی ۳۰۰ میلیون تأمین هزینه ها با استفاده از وام های بانکی و سرمایه های سهامداران
۲- توزیع محصولات در سطح استانهای خراسان مدیر بخش بازاریابی و تبلیغات ۱ سال بعد از تأسیس شرکت استانهای کشور ۱۰۰ میلیون افتتاح سایت اینترنتی تبلیغ شبکه ی تلویزیونی استان و روزنامه ها
۳- توزیع در سطح کشور بازاریابی و تبلیغات ۳ سال بعد از تأسیس سطح کشور ۲۰۰ میلیون تبلیغ در سطح کشور به وسیله ی تلویزیون و روزنامه ها و قرعه کشی جوایز مختلف برای جلب مشتری
۴- تأسیس شعبه ی ۲ کارخانه مدیر اجرایی ۵ سال بعد از تأسیس شرکت غرب کشور ۳۰۰ میلیون افزایش تولید و کاهش هزینه های حمل و نقل
۵- صادر کردن محصولات به کشورهای همسایه مدیر بخش بازاریابی و تبلیغات ۷ سال بعد از تأسیس شرکت کشورهای همسایه ۲۰۰ میلیون تبلیغ در رسانه های گروهی کشورهای همسایه و بهبود کیفیت

قیمت گذاری
استراتژی خود را جهت تعیین قیمت نهایی محصولات بیان نماید به هزینه های عده ای که تولید محصول شما را تحت تأثیر قرار می دهد
قیمت گذاری یک کالا و یا خدمت تابعی است از:
نیروی کار مستقیم: تعداد کارگران، هزینه های مالی، هزینه های تهیه ماشین آلات و تجهیزات
مواد اولیه: ۱- گوشت شترمرغ ۲۰۰ گرم ۲۶۰۰ تومان. قیمت هر قوطی= ۵۰ تومان- مواد افزودنی= ۱۰۰ تومان
سربار و یا هزینه های غیرمستقیم تولید: هزینه های متفرقه مثل حقوق کارمندان و کارگران، حمل و نقل= ۲۰۰
قیمت تمام شده= ۲۹۵۰ تومان+ ۱۰ سود که می شود ۲۹۵= قیمت کلی فروش ۳۲۴۵ تومان
قیتمی که کالا دست مشتری می رسد ۳۲۴۵ + ۲۰ سود= ۳۸۹۴ = {۶۴۹}
محاسبه قیمت تمام شده و قیمت گذاری خرده فروشی
– موضع گیری رقابتی= در صورت پیداشدن رقیب سود کارخانه به ۷ درصد کاهش پیدا خواهد کرد و برای کاهش قیمت و افزایش کیفیت کالا هزینه خواهد شد و پس از جذب مشتری بیشتر قیمت و میزان سود به همان حالت اول برمی گردد و چنانچه رقیبی از نظر قیمت و کیفیت وجود نداشت سود شرکت تا ۱۳ درصد افزایش خواهد یافت که از قیمت نهایی تامین خواهد شد و بخشی از آن برای افزایش بازدهی به حقوق و مزایای کارمندان و کارگران افزوده می شود و در صورت صادر شدن محصولات به نقاط دیگر هزینه ی حمل و نقل به قیمت تمام شده افزوده می شود.
قیمت گذاری کمتر از رقبا= در صورتی که کمتر از رقبا قیمت گذاری شود اگر محصول از نظر کیفیت خوب باشد مشتری زیاد می شود و در این حالت قیمت کمتر از رقبا ۱۰ خواهد بود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.