فایل ورد کامل تحقیق پژوهشی درباره طرح درس روزانه زبان فارسی و بررسی روش‌های آموزشی و تأثیرات یادگیری


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل تحقیق پژوهشی درباره طرح درس روزانه زبان فارسی و بررسی روش‌های آموزشی و تأثیرات یادگیری دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل تحقیق پژوهشی درباره طرح درس روزانه زبان فارسی و بررسی روش‌های آموزشی و تأثیرات یادگیری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحقیق پژوهشی درباره طرح درس روزانه زبان فارسی و بررسی روش‌های آموزشی و تأثیرات یادگیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل تحقیق پژوهشی درباره طرح درس روزانه زبان فارسی و بررسی روش‌های آموزشی و تأثیرات یادگیری :

۱- آشنایی با سازمانهای امدادگر و کار آن ها ( حیطه شناختی )
۲- تقویت مهارت خواندن و نوشتن صحیح کلمات درس ( حیطه روانی – حرکتی )
۳- علاقه مند شدن جهت کمک به همنوعان ( حیطه عاطفی )

۱- با سازمان هلال احمر آشنا شود .
۲- با صلیب سرخ آشنا شود .
۳- با کمیته امداد امام خمینی (ره) آشنا شود .
۴- با کار امدادگران آشنا شود .
۵- با معنی کلمات جدید آشنا شود .

– سازمان های امدادگر را نام می برد . ( دانش )
– مواقع کمک رسانی امدادگران را بیان می کند . ( دانش )
– انواع کمک رسانی امدادگران را بیان می کند .( دانش )
– نام سازمانهای کمک رسانی در کشورهای اسلامی و غیر اسلامی را بیان می کند . ( دانش )
– با دیدن علامت سازمان , نام آن را بیان می کند . ( دانش )
– با ذکر نام سازمان علامت آن را از بین دیگر علامت ها جدا می کند .( تجزیه و تحلیل )
– کلمات جدید درس را معنی می کند .

( حیطه روانی – حرکتی )
– متن درس را به طور صحیح می خواند . ( تقلید )
– کلمات و جملات آموخته شده را به طور صحیح می نویسد . ( تقلید )

حیطه عاطفی
– در کمک کردن به همنوعان خود علاقه نشان می دهد . ( ارزش گذاری )
– برای کمک به دیگران پیش قدم می شود . ( ارزش گذاری )

هدف های رفتاری
– امداد گران را دیده ولی با کار آن ها آشنا نیست .
– کلمات جدید درس را شنیده و یا خوانده ولی معنی آنها را نمی داند .
– علامت سازمان ها را دیده ولی ارتباط آن ها را با سازمان ها نمی داند .

ارزشیابی تشخیصی : نتیجه
– حوادثی مانند سیل – زلزله – آتش سوزی – جنگ را نام ببرد . +
– خطرات بروز این حوادث را بیان کند . +
– نام گروه های امدادگر را می گوید . –
– کار گروه های امداد گر را می گوید . –

ارائه درس جدید :
درس را به شیوه پرسش و پاسخ در مهارت آموزان ایجاد می کنیم تا نسبت به شروع درس علاقه مند شوند و در این راستا فعالیت ها عبارتند از :

فعالیت های معلم فعالیت های مهارت آموز زمان
معلم داخل کلاس است . سلام , وقت به خیر
حضور و غیاب,احوالپرسی,توجه به حالات روحی و روانی مهارت آموزان , پرسیدن تاریخ و نوشتن آن پای تخته
شروع درس با نام خدا – بچه ها قرار بود برای امروز تصاویری از حوادث سیل و … بیاورید .
معلم تصاویر را گرفته آن هارا تشویق می کند .
بچه ها درس قبلی در مورد چه بود ؟
شعر آب را دسته جمعی بخوانید .

تشکر از بچه ها به خاطر خواندن شعر ورود به کلاس با رعایت نظم
سلام – احوالپرسی
پاسخ دادن
ارائه تصاویر از سیل – زلزله آتش سوزی

آب
اول من آب بودم بودم میان دریا
بعداً بخار گشتم رفتم به آسمان ها
در آسمان آبی یک تکه ابر بودم
با شور و شوق بسیار رفتم به آن رسیدم
باران شدم چکیدم

فعالیت های معلم فعالیت های مهارت آموز زمان
معلم چند سوال در مورد شعر از گروهها می پرسد.
– بخار به چه تبدیل می شود ؟
– باران از چه می بارد ؟
– اگر باران شدید ببارد ممکن است چه اتفاقی بیفتد ؟
– سیل چه میکند ؟
– بچه ها شما توی تصاویری که آورده اید چه می بینید؟
– معلم تصاویر را نشان می دهد .
– امروز می خواهیم ببینیم وقتی این حوادث پیش می آید چه کسانی به ما کمک می کنند .
برای همین در درس امروز ما که امدادگران است از چند مهمان دعوت کرده ایم تا شما با آنها و کارشان آشنا شوید . ( نوشتن موضوع روی تابلو )
– از مهمانان دعوت می کنیم به کلاس بیایند . با هم مشورت می کنند و پاسخ می دهند.

پاسخ می دهند .

گروه نمایش : سه مهمان و یک مجری داریم .
۱- مهمانی با علامت و لباس مخصوص هلال احمر و جعبه کمک های اولیه
۲- مهمانی با علامت کمیته امداد امام (ره) و یک صندوق صدقات
۳- مهمانی با علامت صلیب سرخ و با ماشینی با علامت صلیب سرخ
یکی از بچه های کلاس مجری است .
فعالیت مجری و گروه نمایش فعالیت های مهارت آموز زمان
وارد کلاس می شوند – سلام احوالپرسی , معلم از آنها تشکر می کند.
از مجری می خواهد بیاید و سوالاتی از آنها بپرسد :
– شما کجا کار می کنید ؟ اولی سازمان هلال احمر – دومی کمیته امداد . سومی . من در سازمان صلیب سرخ کار می کنم البته سازمان ما در ایران نیست ما در کشورهای دیگر سازمان داریم . دقت و توجه به نمایش .

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.