فایل ورد کامل گزارش کارآموزی پژوهشی درباره سیستم‌های تعلیق خودرو و تحلیل نقش آن‌ها در ایمنی و راحتی رانندگی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل گزارش کارآموزی پژوهشی درباره سیستم‌های تعلیق خودرو و تحلیل نقش آن‌ها در ایمنی و راحتی رانندگی دارای ۵۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل گزارش کارآموزی پژوهشی درباره سیستم‌های تعلیق خودرو و تحلیل نقش آن‌ها در ایمنی و راحتی رانندگی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل گزارش کارآموزی پژوهشی درباره سیستم‌های تعلیق خودرو و تحلیل نقش آن‌ها در ایمنی و راحتی رانندگی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل گزارش کارآموزی پژوهشی درباره سیستم‌های تعلیق خودرو و تحلیل نقش آن‌ها در ایمنی و راحتی رانندگی :

توضیحات:

گزارش کارآموزی سیستم تعلیق خودرو، در قالب فایل word و در حجم ۴۷ صفحه.

چکیده:

این گزارش کار در رابطه با سیستم تعلیق خودرو می‌باشد که در آن در رابطه با سیستم تعلیق هدف از به‌کارگیری سیستم تعلیق و اجزای آن و انواع فنرها و سیستم‌های تعلیق جلو و عقب شرح می‌دهد و در ادامه در رابطه با سیستم فرمان و اجزای آن و همچنین تعمیر و نگهداری سیستمهای تعلیق و فرمان می‌پردازد و در پایان به عیب‌یابی سیستمهای تعلیق و فرمان می‌پردازد.این تعمیرگاه در سال تأسیس شده است که در خیابان کار گر جنوبی نرسیده به میدان قزوین پ و واقع شده است و دارای مالکیت شخصی است و توسط وکیل قانونی مالک تعمیرگاه اداره می‌شود و دارای نفر پرسنل می باشداین نمایندگی که در هر روز حدود اتومبیل پذیرش دارد دارای قسمت‌های نمایندگی فروش، دفتر مدیریت، فروش قطعات یدکی، دفتر پذیرش، باطریسازی، جلوبندی سازی، مکانیکی پراید مکانیکی زانتیا، صافکاری، نقاشی، انبار بدنه و انبار ضایعات می‌باشد که من در قسمت مکانیکی پراید مشغول به گذراندن دوره کارآموزی بودم این بخش با بخش‌های پذیرش و فروش قطعات یدکی ارتباط بیشتریدارد در کل مجموعه حدود نفر مشغول به کار هستند که از این تعداد نفر در قسمت مکانیکی پراید کارمی کنند.در این بخش از نمایندگی ابتدا برروی خودروهای پراید و زانتیا کارشناسی صورت گرفته و آن‌گاه اقدام به تعمیر خودرو می‌گردد.

فایل ورد کامل گزارش کارآموزی پژوهشی درباره سیستم‌های تعلیق خودرو و تحلیل نقش آن‌ها در ایمنی و راحتی رانندگی
فهرست مطالب:

چکیده

فصل اول شرحی مختصر در مورد تاریخچه نمایندگی

فصل دوم بخش‌های مرتبط با رشته علمی کارآموز

فصل سوم سیستم تعلیق خودرو

هدف از به کارگیری سیستم تعلیق

اجزای سیستم تعلیق

۱ـ انواع فنرهای خودرو

۲ـ کمک فنر

هدف از بکارگیری کمک‌فنر

۳ـ سیستم‌های تعلیق عقب

۴ـ سیستم‌های تعلیق جلو

۵ـ سیستم کنترل سواری الکترونیکی

سیستم فرمان

هدف از به‌کارگیری سیستم فرمان

اجزای سیستم فرمان

اجزای سیستم فرمان هیدرولیکی

میزان فرمان، تعمیر و نگهداری سیستمهای تعلیق و فرمان

عیب‌یابی سیستم‌های تعلیق و فرمان

مشکلات سیستم‌های تعلیق و فرمان

۱ـ سفتی فرمان

۲ـ خلاصی اضافی فرمان

۳ـ گیجی فرمان

۴ـ کشیدن فرمان

۵ـ در هنگام ترمز گرفتن فرمان به یک طرف کشیده می‌شود

۶ـ زدن چرخ

۷ـ پرش

۸ـ در رفتن فرمان

۹ـ برگشت‌پذیری ضعیف

۱۰ـ قیژقیژ‌کردن لاستیکها در هنگام پیچیدن

۱۱ـ لاستیک سایی

۱۲ـ کوبیدن سیستم تعلیق

۱۳ـ نوسان اضافی در هنگام پیچیدن

۱۴ـ شکستگی فنر

۱۵ـ مناسب نبودن ارتفاع سیستم تعلیق

۱۶ـ صدا و لرزش

۱۷ـ کوبیدن

۱۸ـ نشت روغن

بازدید اجزای سیستم تعلیق و فرمان ‌

۱ـ بازدید میله‌بندی فرمان

۲ـ وارسی جعبه فرمان

الف) جعبه فرمان ساچمه‌ای

ب) جعبه فرمان‌اره‌ای

۳ـ وارسی بلبرینگهای چرخ

الف) وارسی بلبرینگهای قابل تنظیم چرخ

ب) وارسی بلبرینگهای غیر قابل تنظیم چرخ

۴ـ بازدید سیبکها

الف) سیبکهای دارای سایش‌نما

ب) سیبکهای بی‌سایش نما

۵ـ وارسی کمک‌ها و کمک ـ فنرها

تعمیر و نگهداری سیستم تعلیق و فرمان

۱ـ تنظیم بلبرینگ چرخ

۲ـ تعمیر جعبه فرمان

۳ـ تعمیر کمک ـ فنر

ب) باز کردن اجزای کمک فنر

ج) بازدید کمک ـ فنر

د) جمع کردن کمک ـ فنر

هـ) نصب کمک ـ فنر

میزان کردن چرخ (میزان فرمان)

مبانی میزان کردن چرخ

۱ـ بازدید پیش از میزان کردن چرخ

۲ـ میزان کردن چهار چرخ

۳ـ وارسی زوایای تنظیم چرخهای جلو

الف) اندازه‌گیری کمبر

ب) اندازه‌گیری کستر

ج) اندازه‌گیری شیب محور فرمان

د) اندازه‌گیری شعاع گردش

و) اندازه‌گیری تباعد ـ تقارب

۴ـ تنظیم کستر و کمبر (سیستم تعلیق کوتاه و بلند)

الف) تنظیم بالایی

ب) تنظیم پیچ بادامکی

ج) تنظیم میل طبق

د) تنظیم میل کمک

۵ـ تنظیم کستر و کمبر (سیستم تعلیق با کمک ـ فنر)

۶ـ تنظیم تباعد ـ تقارب

۷ـ سنتر کردن فلکه فرمان

۸ـ میزان کردن چرخ عقب

الف) تنظیم کمبر چرخ عقب

ب) تنظیم تباعد ـ تقارب چرخ عقب

۹ـ مشکلات پس از میزان کردن چرخ

منابع

این فایل کاملا ویرایش شده و شامل: صفحه نخست، فایل ورد کامل گزارش کارآموزی پژوهشی درباره سیستم‌های تعلیق خودرو و تحلیل نقش آن‌ها در ایمنی و راحتی رانندگی
فهرست مطالب و متن اصلی است و با فرمت (
word ) در اختیار شما قرار می گیرد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.