فایل پی دی اف کامل پژوهش علمی درباره یکپارچه‌سازی روش‌های تصمیم‌گیری چندمعیاره (AHP و DEA) با استفاده از شبیه‌سازی کامپیوتری PDF


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل پی دی اف
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

 فایل پی دی اف کامل پژوهش علمی درباره یکپارچه‌سازی روش‌های تصمیم‌گیری چندمعیاره (AHP و DEA) با استفاده از شبیه‌سازی کامپیوتری PDF دارای ۱۰۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پی دی اف فایل پی دی اف کامل پژوهش علمی درباره یکپارچه‌سازی روش‌های تصمیم‌گیری چندمعیاره (AHP و DEA) با استفاده از شبیه‌سازی کامپیوتری PDF  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل پی دی اف کامل پژوهش علمی درباره یکپارچه‌سازی روش‌های تصمیم‌گیری چندمعیاره (AHP و DEA) با استفاده از شبیه‌سازی کامپیوتری PDF،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل پی دی اف کامل پژوهش علمی درباره یکپارچه‌سازی روش‌های تصمیم‌گیری چندمعیاره (AHP و DEA) با استفاده از شبیه‌سازی کامپیوتری PDF :

توضیحات:

پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی صنایع با موضوع یکپارچه سازی روشهای تصمیم گیری چندمعیاره(AHPوDEA) با شبیه سازی کامپیوتری: ارزیابی سناریوهای بهبود حمل و نقل ریلی، در قالب فایل pdf و در حجم ۱۰۷ صفحه.

این پایان نامه مربوط به دانشگاه تهران می باشد.

چکیده:

این پایان نامه یک مدل یکپارچه از روشهای تصمیم گیری شامل تحلیل سلسله مراتبی و تحلیل پوششی داده ها با شبیه سازی کامپیوتری برای انتخاب گزینه بهینه ارائه گردیده است. از شبیه سازی برای مدل کردن مسئله، از تحلیل سلسله مراتبی برای وزن دهی به سنجه های کیفی و نهایتاً از تحلیل پوششی داده ها برای حل این مدل چند هدفه استفاده گردیده است.

از این مدل ترکیبی برای بررسی گزینه های بهبود در حمل و نقل ریلی استفاده گردیده است. محدودیت حرکت قطارها با استفاده از نرم افزار شبیه سازی Visual SLAM مدل گشته و از داده های مربوط به محور تهران- مشهد برای اجرای شبیه سازی استفاده گردیده است. خود مدل شبیه سازی، یک مدل یکپارچه شده است که برای زمانبندی حرکت قطارهای باری با هدف حداقل زمان سیر نیز بکار می رود. هدف از شبیه سازی، افزایش قابلیت اطمینان برنامه زمانبندی حرکت قطارهای مسافری و کاهش زمان سیر حرکت قطارهای باری غیربرنامه ای می باشد. از TRACE و آزمون t مستقل بترتیب برای تصدیق و تعیین اعتبار شبیه سازی استفاده شده است. در شبیه سازی محدودیتهای پیچیده مربوط به سیر قطارهای باری و قطارهای مسافری در نظر گرفته شده اند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.