فایل پی دی اف کامل کاربرد مدیریت دانش در فرآیند سنجش میزان بلوغ سازمانی و بررسی مدلهای ارزیابی نوین PDF
توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد
فایل پی دی اف کامل کاربرد مدیریت دانش در فرآیند سنجش میزان بلوغ سازمانی و بررسی مدلهای ارزیابی نوین PDF دارای ۱۵۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پی دی اف فایل پی دی اف کامل کاربرد مدیریت دانش در فرآیند سنجش میزان بلوغ سازمانی و بررسی مدلهای ارزیابی نوین PDF کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل پی دی اف کامل کاربرد مدیریت دانش در فرآیند سنجش میزان بلوغ سازمانی و بررسی مدلهای ارزیابی نوین PDF،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل پی دی اف کامل کاربرد مدیریت دانش در فرآیند سنجش میزان بلوغ سازمانی و بررسی مدلهای ارزیابی نوین PDF :
توضیحات:
پایان نامه کارشناسی ارشدفایل پی دی اف کامل کاربرد مدیریت دانش در فرآیند سنجش میزان بلوغ سازمانی و بررسی مدلهای ارزیابی نوین PDF، به همراه کلیه ضمائم و پرسشنامه مربوطه، در قالب فایل pdf و در حجم ۱۵۱ صفحه که در سال ۱۳۸۸ تدوین شده و با نمره ۱۹.۲۵ دفاع شده است.
این پایان نامه انحصاراً از طریق مرکز پروژه های دانشجویی در اینترنت عرضه می شود و فروش و عرضه به هر نحو توسط سایر فروشگاهها، پیگیرد قانونی دارد.
چکیده:
بلوغ سازمان، توانایی حفظ یا توسعه عملکرد در بلندمدت و نتیجه تداوم رضایت ذینفعان سازمان در طول زمان است. بلوغ سازمانی میسر نخواهد شد مگر آنکه سازمان بتواند تغییرات محیطی خود را شناسایی نموده و از آن تغییرات درجهت بهروزآوری برنامههای راهبردی و چشمانداز خود استفاده کند. سازمانها باید بتوانند تا اندازهای محیط را پیشبینی نموده و برنامهریزی خود را متناسب با آن تطبیق دهند. بنابراین، برای دستیابی به بلوغ، سازمان باید به طور مداوم تغییرات عوامل محیطی را مورد پایش قرار دهد. از طرفی، امروزه دانش تنها منبع مطمئن برای ایجاد مزیت رقابتی پایدار در سازمانها به شمار میآید. به علاوه دانایی، ابزاری جهت کسب و حفظ مزیت رقابتی پایدار در اختیار سازمانها قرار داده است و سازمانها هر روز بیشتر به اهمیت دانش به عنوان منبعی استراتژیک پی میبرند. در این پژوهش ضمن معرفی مدلهای مدیریت بلوغ سازمان و مدیریت دانش، مدلی جهت سنجش و اندازهگیری درجهی بلوغ سازمان ارایه میگردد. رویکرد اصلی این پژوهش، استفاده از فعالیتهای مدیریت دانش برای مدیریت دانش تغییرات محیطی سازمان جهت ایجاد بلوغ سازمانی است. برای اثبات مدل ارایه شده، درجهی بلوغ ۱۱۲ قطعهسازی خودرو مورد ارزیابی قرار گرفت. در نهایت نتایج نشان از اثبات فرضیههای محقق و در نتیجه همبستگی بالای بین فعالیتهای مدیریت دانش و بلوغ سازمان دارد. برای آزمون فرضیهها و به منظور سنجش اعتبار پرسشنامهها نیز از ضریب همبستگی پیرسون استفاده شده است.
فایل پی دی اف کامل کاربرد مدیریت دانش در فرآیند سنجش میزان بلوغ سازمانی و بررسی مدلهای ارزیابی نوین PDF
فهرست مطالب:
فصل اول: کلیات تحقیق
۱-۱- مقدمه
۱-۲- بیان مسئله
۱-۳- اهمیت و ضرورت انجام تحقیق
۱-۴- اهداف تحقیق
۱-۵- سؤالات تحقیق
۱-۶- فرضیههای تحقیق
۱-۷- متغیرهای تحقیق
۱-۸- روششناسی تحقیق
۱-۸-۱- نوع روش تحقیق
۱-۸-۲- ماهیت تحقیق
۱-۸-۳- طبقهبندی طرح تحقیق
۱-۸-۴- ابزارهای جمع آوری دادهها
۱-۸-۵- جامعهی آماری و روش نمونهگیری
۱-۹- معرفی دقیق محدوده تحقیق
۱-۱۰- محدودیتها و تنگناهای احتمالی تحقیق
۱-۱۱- تعاریف واژگان و اصطلاحات کلیدی تحقیق
۱-۱۲- منابع فصل اول
فصل دوم: مبانی نظری تحقیق
۲-۱- مقدمه
۲-۲- بلوغ سازمانی
۲-۳- عوامل مؤثر بر بلوغ سازمانی
۲-۳-۱- رویکرد فرایندگرا
۲-۳-۲- نگرش سیستمی
۲-۳-۳- منابع انسانی
۲-۳-۴- مسئولیتهای اجتماعی سازمان
۲-۳-۵- رضایت ذینفعان
۲-۳-۶- قابلیتهای رهبری و مدیریت
۲-۳-۷- استراتژیهای مناسب مشارکتی
۲-۳-۸- استفاده از سیستمهای مدیریتی
۲-۳-۹- یادگیری، بهبود و ارزش آفرینی
۲-۳-۱۰- مدیریت کیفیت محصول
۲-۳-۱۱- نتایج عملکردی پایدار
۲-۴- مدیریت بلوغ سازمان
۲-۴-۱- الگوی استاندارد ISO/CD 9004:2007 برای بلوغ سازمان
۲-۴-۲- مدل سرآمدی سازمانی
۲-۴-۳- EFQM – الگوی ISO10014:2007 برای سنجش و ارتقاء درجه بلوغ سازمانی
۲-۵- دانش
۲-۶- روابط بین داده، اطلاعات و دانش
۲-۷- طبقهبندی انواع دانش
۲-۷-۱- طبقه بندی دانش بر مبنای آشکار و پنهان بودن
۲-۷-۲- طبقه بندی دانش بر اساس انواع دانش مورد نیاز سازمان
۲-۷-۳- طبقه بندی انواع دانش با توجه به سطوح دارندگان آن
۲-۸- ابعاد مدیریت دانش
۲-۹- مدیریت دانش
۲-۱۰- مدلهای مدیریت دانش
۲-۱۰-۱- مروری کلی بر مدلهای اصلی
۲-۱۰-۲- بررسی تحلیلی چند مدل مدیریت دانش
۲-۱۰-۲-۱- مدل پایههای ساختمان دانش
۲-۱۰-۲-۲- مدل «هفت سی»
۲-۱۰-۲-۳- مدل بکمن ()
۲-۱۰-۲-۴- مدل «بکوویتز» و «ویلیامز» (۱۹۹۹)
۲-۱۰-۲-۵- مدل هیسیگ (۲۰۰۰)
۲-۱۰-۲-۶- مدل مارک م .مکالروی (۲۰۰۲)
۲-۱۰-۲-۷- مدل پروموت (۲۰۰۳)
۲-۱۱- تحلیل عوامل محیطی
۲-۱۱-۱- ضرورت تحلیل محیط در مدیریت استراتژیک
۲-۱۱-۲- آنالیز PESTEL برای تحلیل محیط دور
۲-۱۱-۲-۱- عوامل سیاسی
۲-۱۱-۳-۱- تهدید ورود رقبای جدید
۲-۱۱-۳-۲- قدرت چانهزنی تأمینکنندگان
۲-۱۱-۳-۳- قدرت چانهزنی خریداران
۲-۱۱-۳-۴- تهدید کالاها/خدمات جایگزین
۲-۱۱-۳-۵- شدت رقابت میان رقبای موجود
۲-۱۲- خلاصهی فصل دوم
۲-۱۳- منابع فصل دوم
فصل سوم: روش تحقیق
۳-۱- مقدمه
۳-۲- نوع تحقیق
۳-۳- روش تحقیق
۳-۴- طبقهبندی طرح تحقیق
۳-۵- ابزارهای جمعآوری دادهها
۳-۵-۱- مطالعات کتابخانهای
۳-۵-۲- پرسشنامه
۳-۶- متغیرهای تحقیق
۳-۷- مدل مفهومی تحقیق
۳-۸- چارچوب نظری تحقیق
۳-۹- مراحل اجرایی مدل سنجش و ارتقاء بلوغ سازمانی با رویکرد مدیریت دانش
۳-۹-۱- تعیین وضعیت بلوغ سازمان
۳-۹-۱-۱- تکمیل پرسشنامههای مدیریت دانش محیط دور و نزدیک سازمان توسط تیم راهبری
۳-۹-۱-۲- محاسبهی درجه بلوغ سازمان
۳-۹-۲- تحلیل وضعیت موجود بلوغ سازمان
۳-۹-۲-۱- بررسی وضعیت هر یک از فعالیتهای مدیریت دانش
۳-۹-۲-۲- ترسیم نمودار رادار برای فعالیتها
۳-۹-۲-۳- شناسایی و اولویتبندی فرصتهای بهبود
۳-۹-۳- بهبود وضعیت بلوغ سازمان
۳-۹-۳-۱- هدفگذاری برای درجه مطلوب بلوغ سازمان
۳-۹-۳-۲- اجرای پروژه بهبود منتخب در حیطهی منابع انسانی، سیستمها و فرآیندها، و فناوری اطلاعات
۳۹-۳-۳- بررسی اثربخشی پروژههای بهبود
۳-۱۰- آزمون پایایی و روایی پرسشنامه
۳-۱۰-۱- روایی ابزار اندازهگیری
۳-۱۰-۲- پایایی ابزار اندازهگیری
۳-۱۰-۳- محاسبه پایایی پرسشنامهها
۳-۱۱- جامعهی آماری و نمونهی آماری
۳-۱۱-۱- جامعهی آماری
۳-۱۱-۲- روش نمونهگیری
۳-۱۱-۳- تعیین حجم نمونه
۳-۱۲- روشهای موردنظر برای تجزیه و تحلیل اطلاعات و آزمون فرضیهها
۳-۱۳- خلاصه فصل سوم
۳-۱۴- منابع فصل سوم
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل آماری یافته های تحقیق
۴-۱- مقدمه
۴-۲- آمار توصیفی
۴-۳- تحلیل توصیفی امتیازات داده شده به متغیرهای مستقل پژوهش
۴-۴- ترسیم نمودار رادار (فعالیتهای مدیریت دانش و بلوغ سازمان)
۴-۵- آمار استنباطی
۴-۵-۱- تحلیل همبستگی متغیر اصلی پژوهش با درجه بلوغ سازمان
۴-۵-۲- تحلیل همبستگی متغیرهای مستقل پژوهش با درجه بلوغ سازمان
۴-۶- خلاصه فصل چهارم
۴-۷- منابع فصل چهارم
فصل پنجم: نتیجهگیری و پیشنهادها
۵-۱- مقدمه
۵-۲- یافتههای تحقیق
۵-۲-۱- یافتههای مربوط به فرضیهی اصلی تحقیق
۵-۲-۲- یافتههای مربوط به فرضیهی فرعی تحقیق
۵-۳- استخراج پروژههای بهبود با توجه به نتایج حاصله
۵-۴- پیشنهادها
۵-۵- پیشنهادهایی برای تحقیقهای آتی
۵-۶- خلاصه فصل پنجم
منابع و مآخذ
پیوستها
پیوست الف: پرسشنامه خودارزیابی اولیه در استاندارد ISO 10014:2006
پیوست ب: پرسشنامه خودارزیابی جامع در استاندارد ISO 10014:2006
پیوست ج: نام شرکتهای قطعهساز خودرو (نمونههای آماری تحقیق)
پیوست د: پرسشنامه سنجش درجه بلوغ سازمانی با ISO/CD 9004:2007
پیوست هـ : پرسشنامه مدیریت دانش تغییرات محیط دور و نزدیک سازمان
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 