فایل ورد کامل پروپوزال خنک‌کاری هوای ورودی توربین گازی با بهره‌گیری از چیلر جذبی و تحلیل اگزرژی و اقتصادی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پروپوزال خنک‌کاری هوای ورودی توربین گازی با بهره‌گیری از چیلر جذبی و تحلیل اگزرژی و اقتصادی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پروپوزال خنک‌کاری هوای ورودی توربین گازی با بهره‌گیری از چیلر جذبی و تحلیل اگزرژی و اقتصادی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پروپوزال خنک‌کاری هوای ورودی توربین گازی با بهره‌گیری از چیلر جذبی و تحلیل اگزرژی و اقتصادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پروپوزال خنک‌کاری هوای ورودی توربین گازی با بهره‌گیری از چیلر جذبی و تحلیل اگزرژی و اقتصادی :

توضیحات:
پروپوزال آماده پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مهندسی مکانیک با عنوان خنک کاری هوای ورودی به توربین گازی با استفاده از چیلر جذبی و تحلیل اگزرژی و اقتصادی آن، در قالب فایل word و در حجم ۱۰ صفحه.

سال تدوین: ۱۳۹۲

بیان مسئله:
با توجه به اینکه سیکل اصلی توربین گاز راندمان بسیار کمی دارد بنابراین از روش های متفاوتی برای اصلاح راندمان سیکل استفاده می شود. به طور کلی راندمان سیکل به متغیرهایی مانند نسبت فشار، بازده توربین، دمای ورودی به توربین، دمای ورودی به کمپرسور، بازده کمپرسور و مصرف ویژه سوخت بستگی دارد. با استفاده از روش هایی مانند گرم کن مجدد، خنک کاری میانی، تزریق بخار به محفظه احتراق، بازیاب حرارتی و یا سیکل ترکیبی می توان توان و راندمان توربین های گازی را افزایش داد.
اما روش های مذکور، نیاز به تغییرات اولیه در سیکل ساده توربین گاز دارند که این تغییرات توسط شرکت سازنده و در مراحل طراحی صورت می گیرد .لذا از این روش ها در مورد توربین های در حال بهره برداری نمی توان استفاده کرد.
همچنین با توجه به اینکه سیال عامل در توربین های گازی معمولاٌ هوا می باشد، لذا شرایط عملکرد سیکل توربین گاز وابستگی شدیدی به دمای هوای ورودی دارد. پس عوامل اصلی محدود کننده درجه حرارت و نسبت فشار می باشد.حساسیت به شرایط محیطی به خصوص دمای هوای ورودی به کمپرسور از معایب عمده نوربین های گازی می باشد.توان نامی توربین گازی در شرایط محیط استاندارد تعیین می شود که این شرایط عبارت است از دمای ۱۵ و رطوبت نسبی ۶۰ درصد و ارتفاع سطح دریا می باشد. افزایش هر ۱.۸ دمای ورودی منجر به کاهش ۳ تا ۵ درصدی توان خروجی می گردد. همچنین افزایش هر ۳۰۰ متر ارتفاع از سطح دریا نیز منجر به کاهش ۳ تا ۵ درصدی توان خروجی می گردد. از آنجایی که کارایی توربین گازی به میزان بسیار زیادی تحت تاثیر دمای هوای ورودی کمپرسور می باشد چرا که تغییر این دما باعث تغییر چگالی هوا و در نتیجه تغییر دبی جرمی آن می شود در فصول گرم سال که دمای هوا افزایش می یابد تقاضا برای انرژی الکتریکی نیز افزایش می یابد و به طور معکوس ظرفیت توربین های گاز کاهش پیدا می کند که ممکن است این کاهش تا حدود ۲۰ درصد کمتر از توان خروجی آن در یک روز زمستانی باشد. بنابراین تنها راه موجود برای افزایش توان توربین های گازی در حال بهره برداری خنک کردن هوای ورودی به کمپرسور می باشد که در تحقیق نحوه خنک کاری و پارامترهای موثر برای افزایش توان توربین مورد بررسی قرار می گیرند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.