فایل ورد کامل مقاله ترجمهشده درباره تأثیر تبلیغات بر قصد خرید برندهای فروشگاهی با ارائه یک چارچوب مفهومی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مقاله ترجمهشده درباره تأثیر تبلیغات بر قصد خرید برندهای فروشگاهی با ارائه یک چارچوب مفهومی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مقاله ترجمهشده درباره تأثیر تبلیغات بر قصد خرید برندهای فروشگاهی با ارائه یک چارچوب مفهومی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مقاله ترجمهشده درباره تأثیر تبلیغات بر قصد خرید برندهای فروشگاهی با ارائه یک چارچوب مفهومی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مقاله ترجمهشده درباره تأثیر تبلیغات بر قصد خرید برندهای فروشگاهی با ارائه یک چارچوب مفهومی :
توضیحات:
مقاله انگلیسی ترجمه شده به فارسی؛ آیا تبلیغات، اثری قصد خرید برندِ(نشان تجاری) فروشگاهی دارد؟ یک چهارچوب مفهومی، در قالب فایل word و در حجم ۲۱ صفحه، به همراه مقاله زبان اصلی.
این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی ۹ صفحه و مربوط به سال ۲۰۱۲ می باشد. این فایل بصورت اختصاصی توسط گروه ترجمه فــــرافایل تهیه شده است.
عنوان مقاله زبان اصلی:
Does advertising matter to store brand purchase intention A conceptual framework
سال انتشار: ۲۰۱۲
بخشی از مقدمه:
استراتژی نام تجاری(برند) فروشگاهی یک عمل معمولی اتخاذ شده توسط خرده فروشان در سراسر جهان است، به عنوان بخشی از تلاش تولیدکننده- خرده فروش برای کنترل بازار(هوک، ۱۹۹۶؛ برت، ۲۰۰۰). برندهای فروشگاهی، همچنین به عنوان برچسب مخصوصی که نشانگر محصولات تولید شده از طرف خرده فروشان است و یا تحت نام تجاری خود خرده فروشان به فروش می رسد، تعریف می گردد. مفهوم نام تجاری به عنوان وسیله ای برای کسب سهم بازار بیشتر و ایجاد حاشیه سود بالاتر برای خرده فروش و در عین حال ارائه قیمت خوب و منصفانه به مشتریان برای محصولات مشابه با برند ملی مورد توجه قرار گرفته است (ناندن و دیکینسون، ۱۹۹۴). اگر چه برخی از خرده فروشان تاکید بیشتری بر کیفیت محصول دارند تا قیمت آن، برندهای فروشگاهی به طور سنتی بر اساس قیمتشان مورد مبادله قرار گرفته و بخشی از بازار را که نسبت به قیمت حساسیت دارند، مورد هدف قرار داده اند(هوک و بانرجی، ۱۹۹۳).
دانلود رایگان اصل مقاله به زبان انگلیسی
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 