فایل پی دی اف کامل مقاله انگلیسی درباره ایجاد وفاداری به برند از طریق مالکیت سهام فردی با تحلیل رفتار مصرف‌کننده PDF


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل پی دی اف
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

 فایل پی دی اف کامل مقاله انگلیسی درباره ایجاد وفاداری به برند از طریق مالکیت سهام فردی با تحلیل رفتار مصرف‌کننده PDF دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پی دی اف فایل پی دی اف کامل مقاله انگلیسی درباره ایجاد وفاداری به برند از طریق مالکیت سهام فردی با تحلیل رفتار مصرف‌کننده PDF  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل پی دی اف کامل مقاله انگلیسی درباره ایجاد وفاداری به برند از طریق مالکیت سهام فردی با تحلیل رفتار مصرف‌کننده PDF،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل پی دی اف کامل مقاله انگلیسی درباره ایجاد وفاداری به برند از طریق مالکیت سهام فردی با تحلیل رفتار مصرف‌کننده PDF :

Abstract:

Building brand loyalty has become more important, yet more difficult to achieve in today’s marketplace. This research investigates a possible avenue for building brand loyalty that is not directly related to the marketing of the product – attracting individual investors in the brand’s corporate parent. A survey of over 500 individual investors revealed that individual investors do tend to buy brands from companies in which they hold stock, and investors may buy stock in a company because they have

experience with the brand. In contrast with brand loyalty, where consumers will not buy competitive offerings, individual investors indicated they would buy competitive offerings, suggesting that stock ownership is more likely to lead to repeat purchase behavior, but not brand loyalty.

Keywords: Brand loyalty, Repeat buying, Buying behaviour, Investors, stocks and shares

Author(s): Denise D. Schoenbachler, Geoffrey L. Gordon and, Timothy W. Aurand

Source: Journal of Product & Brand Management, Volume 13-Number 7 · ۲۰۰۴ · pp. 488-497

Subject: مدیریت بازاریابی

Category: مقاله مجله

Release Date: 2004

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.