فایل ورد کامل مقاله ترجمه‌شده تحلیل مسیر روابط میان سیستم‌های آموزش الکترونیکی و نتایج یادگیری با رویکرد علمی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مقاله ترجمه‌شده تحلیل مسیر روابط میان سیستم‌های آموزش الکترونیکی و نتایج یادگیری با رویکرد علمی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مقاله ترجمه‌شده تحلیل مسیر روابط میان سیستم‌های آموزش الکترونیکی و نتایج یادگیری با رویکرد علمی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مقاله ترجمه‌شده تحلیل مسیر روابط میان سیستم‌های آموزش الکترونیکی و نتایج یادگیری با رویکرد علمی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مقاله ترجمه‌شده تحلیل مسیر روابط میان سیستم‌های آموزش الکترونیکی و نتایج یادگیری با رویکرد علمی :

توضیحات:
مقاله ترجمه شده تحلیل مسیر روابط بین سیستم های آموزش الکترونیکی و نتایج آموزش الکترونیکی، در قالب فایل word و در حجم ۱۳ صفحه به همراه مقاله انگلیسی زبان اصلی.

این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی ۱۴ صفحه و مربوط به سال ۲۰۱۱ می باشد.

عنوان مقاله زبان اصلی:

Relationships among e-learning systems and e-learning outcomes: A path analysis model

سال انتشار: ۲۰۱۱

Human Systems Management 30 (2011) 229–۲۴۱

بخشی از چکیده:
در این مطالعه، از مدل سازی تحلیل مسیر جهت بررسی روابط بین سیستم های آموزش الکترونیکی، خودکارآمدی و نتایج یادگیری ادراک شده دانشجویان در زمینه دوره های آنلاین دانشگاه استفاده شده است. متغیرهای مستقل در این مطالعه شامل کیفیت سیستم آموزش الکترونیکی، کیفیت اطلاعات، خودکارآمدی کامپیوتر، استفاده از سیستم، رفتار یادگیری خود تنظیمی، و رضایت کاربر به عنوان عوامل بالقوه نتایج یادگیری آنلاین هستند. در مجموع ۶۷۴ پاسخ معتب غیرجایگزین از میان دانشجویانی که حداقل یک دوره آنلاین در دانشکده آموزش الکترونیکی دانشگاه شیراز گذرانده اند به تناسب مدل تحلیل مسیر استفاده شده است. نتایج نشان داد که کیفیت سیستم، کیفیت اطلاعات و خودکارآمدی کامپیوتر همه استفاده از سیستم، رضایت کاربر، و رفتار یادگیری خود گردان را تحت تاثر قرار می دهند. یافته های مطالعه حاضر دارای پیامدهای مهمی برای مربیان، دانشجویان و مدیران آموزش از راه دور دارد…

دانلود رایگان اصل مقاله به زبان انگلیسی

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.