فایل کامل پژوهش علمی تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و ارزش افزوده با تحلیل مدل‌های بازاریابی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل پژوهش علمی تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و ارزش افزوده با تحلیل مدل‌های بازاریابی دارای ۲۸ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل پژوهش علمی تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و ارزش افزوده با تحلیل مدل‌های بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل پژوهش علمی تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و ارزش افزوده با تحلیل مدل‌های بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل پژوهش علمی تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و ارزش افزوده با تحلیل مدل‌های بازاریابی :

توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی کارشناسی ارشد با موضوع تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده، در حجم ۲۸ اسلاید و همراه با توضیحات کامل.

این فایل بر اساس فصل ۲ کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر تهیه شده و برای ارائه کلاسی دانشجویان کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی مناسب می باشد.

فایل کامل پژوهش علمی تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و ارزش افزوده با تحلیل مدل‌های بازاریابی
فهرست مطالب:
فایده مورد انتظار از نظر مشتری
تعریف رضامندی مشتری
رضایت فراگیر مشتری: TCS
ابزار پی گیری و اندازه گیری رضایت مشتریان
زنجیره ی ژنریک فایده
فرآیندهای فعالیت های اصلی
شبکه فایده رسانی
مراحل اصلی فرآیند مشتری یابی
محاسبه هزینه مشتریان از دست رفته
لزوم حفظ مشتریان
۵ سطح مختلف سرمایه گذاری برای شرکت در زمینه ایجاد رابطه با مشتری
سطوح مختلف بازاریابی رابطه
سه روش ایجاد و فایده برای مشتریان که بوسیله بری و پاراماسون تعریف شده است
سودآوری مشتری: آزمون نهایی
مشتری سودآور
مثلث سود
تعریف مزیت رقابتی
مدیریت کیفیت فراگیر TQM
ISO 9000
تعریف کیفیت
استراتژی بازاریابی با کیفیت فراگیر
مسئولیت مدیران بازاریابی در یک شرکت کیفیت گرا
موفقیت رابرمید
۵ بعد برای خدمت کیفی که بری، پاراسورامان و زیتامل تشخیص داده اند

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.