فایل پی دی اف کامل مطالعه جامع بخش‌بندی مشتریان بانک ملت و تدوین استراتژی‌های مدیریت ارتباط با مشتری در هر بخش PDF


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل پی دی اف
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

 فایل پی دی اف کامل مطالعه جامع بخش‌بندی مشتریان بانک ملت و تدوین استراتژی‌های مدیریت ارتباط با مشتری در هر بخش PDF دارای ۱۵۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پی دی اف فایل پی دی اف کامل مطالعه جامع بخش‌بندی مشتریان بانک ملت و تدوین استراتژی‌های مدیریت ارتباط با مشتری در هر بخش PDF  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل پی دی اف کامل مطالعه جامع بخش‌بندی مشتریان بانک ملت و تدوین استراتژی‌های مدیریت ارتباط با مشتری در هر بخش PDF،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل پی دی اف کامل مطالعه جامع بخش‌بندی مشتریان بانک ملت و تدوین استراتژی‌های مدیریت ارتباط با مشتری در هر بخش PDF :

توضیحات:
پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت با عنوان بخش بندی مشتریان بانک ملت شهر اراک و تعیین استراتژیهای مدیریت ارتباط با مشتری در هر بخش، در قالب فایل pdf و در حجم ۱۵۴ صفحه.

چکیده:
یکی از ضروری‌ترین نیازهای مؤسسات مالی – اعتباری و علی الخصوص بانکها در دنیای امروز شناسایی دقیق مشتریان بویژه مشتریان وفادار و سودآور و مدیریت ارتباط با این مشتریان برای رسیدن به سودآوری بالاتر است. یکی از روشهای مورد استفاده برای رسیدن به این هدف، تحلیل رفتاری مشتریان به لحاظ وفاداری و سودآوری با استفاده از تکنیک بخش بندی مشتریان می‌باشد. یکی از پر کاربردترین مدلها در فرآیند بخش بندی مشتریان، مدل RFM می‌باشد که بتازگی روش بهینه آن یعنی RFM وزن دار بیشتر بکار می‌رود. در این پژوهش که به صورت مطالعه موردی در نوزده شعبه بانک ملت شهر اراک صورت پذیرفته است، ابتدا متغیرهای مدل RFM استخراج شدند. در مرحله بعد با استفاده از تکنیک AHP وزن‌های مربوط به متغیرهای RFM محاسبه شدند. در گام بعدی با استفاده از الگوریتم میانگین K-means) K) به خوشه بندی مشتریان بر مبنای RFM وزن‌دار پرداخته شد. نتیجه حاصل، هفت خوشه مشتریان را شامل می‌شود. برای هر هفت خوشه (بخش)، میزان وفاداری مشتریان با استفاده از رتبه دهی جامع محاسبه شد. وفادارترین و در نتیجه سودآورترین مشتریان با رتبه بندی وفاداری خوشه‌ها شناخته شدند که این نتایج با استفاده از بازخور از خبرگان به تأیید کارشناسان و مدیران خبره بانک ملت رسید، وفادارترین مشتریان در خوشه هفتم می‌باشند و بعد از آن به ترتیب مشتریان خوشه‌های سوم، اول، دوم، چهارم، ششم و پنجم رتبه‌های بعدی را به لحاظ وفاداری به خود اختصاص می‌دهند.

برای دانلود فایل پی دی اف کامل مطالعه جامع بخش‌بندی مشتریان بانک ملت و تدوین استراتژی‌های مدیریت ارتباط با مشتری در هر بخش PDF
فهرست مطالب این پایان نامه، کلیک کنید

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.