فایل کامل پژوهش علمی درباره خودپنداره (Self-Concept) با تحلیل ابعاد روان‌شناختی، اجتماعی و هویتی افراد


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
3 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل پژوهش علمی درباره خودپنداره (Self-Concept) با تحلیل ابعاد روان‌شناختی، اجتماعی و هویتی افراد دارای ۲۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل پژوهش علمی درباره خودپنداره (Self-Concept) با تحلیل ابعاد روان‌شناختی، اجتماعی و هویتی افراد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل پژوهش علمی درباره خودپنداره (Self-Concept) با تحلیل ابعاد روان‌شناختی، اجتماعی و هویتی افراد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل پژوهش علمی درباره خودپنداره (Self-Concept) با تحلیل ابعاد روان‌شناختی، اجتماعی و هویتی افراد :

توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی رشته روانشناسی با موضوع خودپنداره ( Self – concept ) ، در حجم ۲۹ اسلاید، همراه با توضیحات کامل.

بخشی از متن:
هر فرد در ذهن خود، تصویرى از خویشتن دارد؛ به عبارت دیگر، ارزشیابى کلى فرد از شخصیت خویش را «خودپنداره» یا «خودانگاره» مى نامند. این ارزشیابى ناشى از ارزشیابى هاى ذهنى است که معمولا از ویژگى هاى رفتارى خود به عمل مى آوریم. در نتیجه، خودپندارى ممکن است مثبت یا منفى باشد. به طور خلاصه، مى توان گفت : خودپندارى، چارچوبى شناختى است که به واسطه آن به سازمان بندى آنچه درباره خویش مى دانیم، مى پردازیم و اطلاعاتى را که به خود مربوط مى شوند، بر پایه آن پردازش مى کنیم. این قبیل «طرحواره خود» در برگیرنده مؤلّفه هاى خاص نیز مى باشد که در نقش گرایش هاى شخصیت عمل مى کند. سه مورد از این مؤلّفه ها عبارتند از :
۱- تفاوت هاى فردى در شیوه ارزشیابى خود
۲- باور کردن خود براى تلاش در جهت دست یابى به اهداف مطلوب
۳- علاقه نشان دادن به میزان اثر گذاشتن بر روى دیگران از طریق رفتارهاى خود

فایل کامل پژوهش علمی درباره خودپنداره (Self-Concept) با تحلیل ابعاد روان‌شناختی، اجتماعی و هویتی افراد
فهرست مطالب:
مفهوم خود
مفهوم خود پنداره
اهمیت مفهوم خود و خود پنداره
شکل گیری خود و خود پنداره
علل پیدایش پدیده خود و خود پنداره
رهنمود های عملی برای ارتقای مفهوم « خود »
تفاوت عزت نفس با خود پنداره
ناهمخوانی و ناهماهنگی خویشتن
ویژگی های خود پنداره کارآمد
خودپنداره قوی از عوامل پیروزی کارآفرینی

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.