فایل کامل فصل نخست کتاب تک‌جلدی مبانی رفتار سازمانی رابینز با بررسی مفاهیم پایه و رویکردهای نظری


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل فصل نخست کتاب تک‌جلدی مبانی رفتار سازمانی رابینز با بررسی مفاهیم پایه و رویکردهای نظری دارای ۱۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل فصل نخست کتاب تک‌جلدی مبانی رفتار سازمانی رابینز با بررسی مفاهیم پایه و رویکردهای نظری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل فصل نخست کتاب تک‌جلدی مبانی رفتار سازمانی رابینز با بررسی مفاهیم پایه و رویکردهای نظری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل فصل نخست کتاب تک‌جلدی مبانی رفتار سازمانی رابینز با بررسی مفاهیم پایه و رویکردهای نظری :

توضیحات:
پاورپوینت آماده فصل اول کتاب تک جلدی مبانی رفتار سازمانی رابینز ترجمه پارسائیان و اعرابی با عنوان پیش درآمدی بر رفتار سازمانی، در حجم ۱۵ اسلاید، همراه با توضیحات کامل.

کتاب مبانی رفتار سازمانی تالیف استیفن رابینز ترجمه پارسائیان و اعرابی از جمله منابع مهم درس مدیریت رفتار سازمانی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل اول این کتاب با عنوان « پیش درآمدی بر رفتار سازمانی » می باشد.

بخشی از متن:
ناهمسانی شناختی: یکی از دستاوردهای تحقیقاتی که بر روی نگرش افراد انجام شده این است که آنان می کوشند تا نوعی ثبات رویه بین نگرش و رفتار خود به وجود آورند. پدیده ناهمسانی شناختی هنگامی مطرح می شود که بین نگرش دو یا چند نفر یا بین رفتار و نگرش افراد نوعی بی ثباتی مشاهده شود. مقصود از تئوری ناهمسانی شناختی این است که افراد می کوشند این ناهمسانی را به حداقل ممکن برسانند و مسائل و مشکلات مربوطه را حل کنند.
به عنوان مثال بسیار مشاهده شده است که پدر یا مادر از بچه های خود می خواهند بعد از صرف غذا مسواک بزنند ولی خودشان چنان نمی کنند.

فایل کامل فصل نخست کتاب تک‌جلدی مبانی رفتار سازمانی رابینز با بررسی مفاهیم پایه و رویکردهای نظری
فهرست مطالب:
ارائه تعریفی از رفتار سازمانی
هدفهای رفتار سازمانی
بهبود کیفیت و بازدهی
اساس و پایه های مدیریت کیفیت جامع
نیروی کار گوناگون
واکنش در برابر جهانی شدن سازمان
نوآوری و ایجادتغییر
سازش با پدیده ای به نام تغییرات سرسام آور
کم شدن وفاداری کارکنان
بهبود رفتار از نظر اخلاقی
سطوح تجزیه و تحلیل رفتار سازمانی

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.