فایل کامل فصل هشتم کتاب مدیریت منابع انسانی سعادت با تحلیل استراتژی‌های منابع انسانی و نقش در مزیت رقابتی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل فصل هشتم کتاب مدیریت منابع انسانی سعادت با تحلیل استراتژی‌های منابع انسانی و نقش در مزیت رقابتی دارای ۲۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل فصل هشتم کتاب مدیریت منابع انسانی سعادت با تحلیل استراتژی‌های منابع انسانی و نقش در مزیت رقابتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل فصل هشتم کتاب مدیریت منابع انسانی سعادت با تحلیل استراتژی‌های منابع انسانی و نقش در مزیت رقابتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل فصل هشتم کتاب مدیریت منابع انسانی سعادت با تحلیل استراتژی‌های منابع انسانی و نقش در مزیت رقابتی :

توضیحات:
پاورپوینت فصل ششم کتاب مدیریت منابع انسانی تالیف دکتر اسفندیار سعادت، با عنوان فرایند آموزش کارکنان، در حجم ۲۶ اسلاید، با توضیحات کامل.

کتاب مدیریت منابع انسانی تألیف دکتر اسفندیار سعادت از جمله منابع مهم درس مدیریت منابع انسانی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل ششم این کتاب با عنوان فرایند آموزش کارکنان است.

بخشی از متن:
برای نیل به اهداف، هر سازمانی، چه کوچک و چه بزرگ، باید کادری از نیروهای لایق و کارآمد در اختیار داشته باشد. دبستان، دبیرستان و دانشگاه، نظامی برای تربیت و آموزش دانش و معلوماتی است که افراد را برای ورود به اجتماع و خدمت موثر آماده می سازد. ولی افرادی که به استخدام سازمان درمی آیند، علاوه بر این معلومات، به آموزش تخصصی و حرفه ای نیز نیاز دارند تا دانش فنی و مهارتهای لازم را برای انجام شایسته وظایف محول به دست آورند. این آموزشها به کارکنان کمک می کند تا نقش فعالتر و موثرتری در نیل به اهداف سازمان ایفا کنند.

فایل کامل فصل هشتم کتاب مدیریت منابع انسانی سعادت با تحلیل استراتژی‌های منابع انسانی و نقش در مزیت رقابتی
فهرست مطالب عمده:
مقدمه
مزایای آموزش
مسئولیت طراحی و اجرای برنامه های آموزشی به عهده کیست؟
وظایف واحد آموزش اداره امور کارکنان
روشهای تعیین نیازهای آموزشی
نظریه های یادگیری
نظریه رفتاری
نکات مهم در طراحی برنامه های آموزشی بر اساس نظریه رفتاری
نظریه یادگیری اجتماعی
نکات مهم در طراحی برنامه های آموزشی بر اساس نظریه یادگیری اجتماعی
نظریه شناختی
نکات مهم در طراحی برنامه های آموزشی بر اساس نظریه یادگیری شناختی
مراحل مختلف فرایند آموزش
۱. تشخیص نیازهای آموزشی؛
۲. تعیین اهداف آموزشی؛
۳. انتخاب روش آموزش؛
۴. برنامه ریزی برای برگزاری دوره آموزشی؛
۵. ارزیابی دوره آموزشی
روشهایی که منظور از آنها دادن اطلاعات است؛
روشهای شبیه سازی؛
روشهای ضمن خدمت
مراحل دوره های آموزش ضمن خدمت

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.