فایل کامل فصل دوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر با بررسی بخش‌بندی بازار، رفتار مصرف‌کننده و راهبردهای بازاریابی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل فصل دوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر با بررسی بخش‌بندی بازار، رفتار مصرف‌کننده و راهبردهای بازاریابی دارای ۳۱ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل فصل دوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر با بررسی بخش‌بندی بازار، رفتار مصرف‌کننده و راهبردهای بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل فصل دوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر با بررسی بخش‌بندی بازار، رفتار مصرف‌کننده و راهبردهای بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل فصل دوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر با بررسی بخش‌بندی بازار، رفتار مصرف‌کننده و راهبردهای بازاریابی :

توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی فصل دوم کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ، با عنوان شرکت و استراتژی بازاریابی، همکاری برای ایجاد رابطه با مشتری، در حجم ۳۱ اسلاید، با توضیحات کامل و همراه با تصاویر.

کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل دوم این کتاب با عنوان “شرکت و استراتژی بازاریابی، همکاری برای ایجاد رابطه با مشتری” در ۳۱ اسلاید می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

بخشی از متن:
استراتژیها و برنامه های بازاریابی در متن برنامه استراتژیکی عمل می کنند که کل شرکت را در بر میگیرد. بنابراین، برای فهم نقش بازاریابی در شرکت، ابتدا باید با فرآیند کلی برنامه ریزی استراتژیک شرکت آشنا شویم. همه شرکتها، باید به آینده نگاه کنند و استراتژیهای دراز مدتی را طرح ریزی کنند تا بتوانند در دنیای کاملاً متغیر امروزی به حیات خود ادامه دهند.

فایل کامل فصل دوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر با بررسی بخش‌بندی بازار، رفتار مصرف‌کننده و راهبردهای بازاریابی
فهرست مطالب:
مقدمه
برنامه ریزی استراتژیک در سطح شرکت: تعریف کردن نقشهای بازاریابی
تعریف مأموریت بازار گرا
مشخص کردن اهداف و مقصودهای شرکت
طراحی پرتفولیو کسب و کار
تجزیه و تحلیل پرتفولیو فعلی کسب و کار
ماتریس رشد -سهم گروه مشاورین بوستون
ایجاد استراتژی برای رشد و کوچک کردن
شبکه توسعه محصول/بازار
برنامه ریزی بازاریابی: همکاری برای ایجاد رابطه با مشتری
همکاری با دیگر بخشهای شرکت
مدیریت استراتژی بازاریابی و آمیخته بازاریابی
تقسیم بازار
هدف گیری بازار
تثبیت موقعیت در بازار
چهار پی آمیخته بازاریابی
تحلیل ، برنامه ریزی، اجرا وکنترل بازاریابی
تحلیل بازاریابی
برنامه ریزی بازاریابی
محتوای یک برنامه بازاریابی
پیاده سازی بازاریابی
کنترل بازاریابی
بازگشت سرمایه گذاری بازاریابی

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.