فایل کامل فصل پنجم کتاب اصول بازاریابی کاتلر با بررسی راهبردهای توزیع، تبلیغات و مدیریت ارتباط با مشتری
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل فصل پنجم کتاب اصول بازاریابی کاتلر با بررسی راهبردهای توزیع، تبلیغات و مدیریت ارتباط با مشتری دارای ۳۷ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل فصل پنجم کتاب اصول بازاریابی کاتلر با بررسی راهبردهای توزیع، تبلیغات و مدیریت ارتباط با مشتری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل فصل پنجم کتاب اصول بازاریابی کاتلر با بررسی راهبردهای توزیع، تبلیغات و مدیریت ارتباط با مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل فصل پنجم کتاب اصول بازاریابی کاتلر با بررسی راهبردهای توزیع، تبلیغات و مدیریت ارتباط با مشتری :
توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی فصل پنجم کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ، با عنوان بازار مصرفی و رفتار مصرف کنندگان، در حجم ۳۷ اسلاید، با توضیحات کامل و همراه با تصاویر.
کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل سوم این کتاب با عنوان “بازار مصرفی و رفتار مصرف کنندگان” در ۳۷ اسلاید می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.
بخشی از متن:
مصرف کنندگان هر روز باید تصمیمات زیادی برای خرید بگیرند. شرکتهای بزرگ، تحقیقات گسترده ای در زمینه تصمیمات خرید مصرف کنندگان به انجام می رسانند تا پاسخی برای این سؤالات بیابند: مصرف کنندگا ن چه چیزی می خرند، کجا می خرند، چطور و چه قدر می خرند، چه زمانی می خرند، و چرا می خرند. بازاریابان می توانند با مطالعه خریدهای واقعی مصرف کنندگان متوجه شوند که چه چیزی را در چه زمانی و چقدر می خرند. اما فهمیدن چرایی رفتارخرید مصرف کننده، کار ساده ای نیست؛ پاسخ در اعماق فکر مصرف کننده مخفی شده است.
فایل کامل فصل پنجم کتاب اصول بازاریابی کاتلر با بررسی راهبردهای توزیع، تبلیغات و مدیریت ارتباط با مشتری
فهرست مطالب:
الگوی رفتار مصرف کننده
عوامل مؤثر بر رفتار مصرف کننده
عوامل فرهنگی
طبقه اجتماعی
عوامل اجتماعی
عوامل شخصی
عوامل روانشناختی
انواع رفتار خرید
رفتار خرید پیچیده
رفتار خرید کاهش ناهماهنگی
رفتار خریدهای همیشگی
رفتار خرید تنوع گرایی
شناخت نیاز
جستجوی اطلاعات
ارزیابی انتخابها
تصمیم خرید
رفتار پس از خرید
مراحل فرآیند انطباق با محصول جدید
طبقه بندی انطباق پذیران بر اساس زمان نسبی انطباق با نوآوریها
تفاوتهای فردی در قوه ابتکار
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 