فایل کامل اسلاید تخصصی تصمیم‌گیری در بازاریابی با تحلیل مدل‌های انتخاب، رفتار مصرف‌کننده و راهبردهای تجاری


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
3 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل اسلاید تخصصی تصمیم‌گیری در بازاریابی با تحلیل مدل‌های انتخاب، رفتار مصرف‌کننده و راهبردهای تجاری دارای ۳۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل اسلاید تخصصی تصمیم‌گیری در بازاریابی با تحلیل مدل‌های انتخاب، رفتار مصرف‌کننده و راهبردهای تجاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل اسلاید تخصصی تصمیم‌گیری در بازاریابی با تحلیل مدل‌های انتخاب، رفتار مصرف‌کننده و راهبردهای تجاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل اسلاید تخصصی تصمیم‌گیری در بازاریابی با تحلیل مدل‌های انتخاب، رفتار مصرف‌کننده و راهبردهای تجاری :

توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی رشته مدیریت با موضوع تصمیم گیری در بازاریابی، در حجم ۳۴ اسلاید، همراه با توضیحات کامل.

بخشی از متن:
در اصطلاح بازاریابی، هر محصولی زمانی موفق خواهد شد که بتواند ارزش و رضایتی را تحویل خریدار هدف بنماید. خریدار از بین محصولات مختلف، آن محصولی را انتخاب می نماید که بیشترین ارزش و نهایتاً رضایت را برای مشتری به ارمغان می آورد.
ارزش به معنی نسبت داده ها و ستاده های مشتری است، یعنی نسبت بین آن چیزی که مشتری از دست می دهد و در مقابل آن، چیزی را به دست می آورد.

فایل کامل اسلاید تخصصی تصمیم‌گیری در بازاریابی با تحلیل مدل‌های انتخاب، رفتار مصرف‌کننده و راهبردهای تجاری
فهرست مطالب:
بعضی از سؤالات عمده ای که بازاریابان از خودشان میپرسند
ابزار و مفاهیم لازم برای تصمیم گیری
یک سیستم ساده بازاریابی
تعریف بازاریاب
پنج شرط یک مبادله
روابط و شبکه ها
کانالهای بازاریابی
کانالهای ارتباطی
کانالهای توزیع
کانال های فروش
سطوح رقابت
محیط بازاریابی
آمیخته های بازاریابی
۴Cمشتری
۴P فروشنده
چهار جزء تشکیل دهنده آمیزه بازاریابی
فلسفه های بازاریابی
تصمیمات عمده بازاریابان در مورد محصول
تصمیماتی در مورد گسترش خط تولید محصول
عوامل مؤثر بر تصمیم گیری در مورد قیمت محصول
اهداف بازاریابی مؤسسه
۴نوع از مهمترین بازارها
موارد مهمی که در تصمیمات مربوط به توزیع کالا باید مد نظر مدیران باشند
علل پیچیدگی تصمیمات بازاریابی

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.