فایل کامل تحلیل علمی فصل یازدهم کتاب مدیریت بازاریابی روستا و همکاران با بررسی راهبردهای نوین و کاربردهای عملی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل تحلیل علمی فصل یازدهم کتاب مدیریت بازاریابی روستا و همکاران با بررسی راهبردهای نوین و کاربردهای عملی دارای ۲۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل تحلیل علمی فصل یازدهم کتاب مدیریت بازاریابی روستا و همکاران با بررسی راهبردهای نوین و کاربردهای عملی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل تحلیل علمی فصل یازدهم کتاب مدیریت بازاریابی روستا و همکاران با بررسی راهبردهای نوین و کاربردهای عملی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل تحلیل علمی فصل یازدهم کتاب مدیریت بازاریابی روستا و همکاران با بررسی راهبردهای نوین و کاربردهای عملی :

توضیحات
پاورپوینت مربوط به فصل یازدهم کتاب مدیریت بازاریابی تالیف دکتر احمد روستا، داور ونوس و عبدالحمید ابراهیمی، با عنوان فعالیتهای ترفیعی و تشویقی، همراه با جداول و توضیحات کامل.

کتاب مدیریت بازاریابی تالیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل یازدهم این کتاب است.

بخشی از متن:
آمیخته فعالیتهای ترفیعی مجموعه ای از تبلیغات، فروش حضوری، پیشبرد فروش وروابط عمومی است که برای دستیابی به هدفهای برنامه فروش مورداستفاده قرارمی گیرد. ترفیعات یا ارتقا عبارت است از مجموعه فعالیتهای اطلاع رسانی، ترغیب واثرگذاری که این سه کاملا با هم مربوطند. عوامل متعددی نیاز به ترفیع را مشخص می سازد:
۱) افزایش فاصله فیزیکی بین تولیدکننده و مصرف کننده که خود باعث مشکل ارتباطات شده است.
۲) رقابت شدید بین منابع گوناگون و شرکتهای مربوط به یک صنعت که فشار زیادی بر برنامه های ترفیعی فروشندگان واردآورده است.

فایل کامل تحلیل علمی فصل یازدهم کتاب مدیریت بازاریابی روستا و همکاران با بررسی راهبردهای نوین و کاربردهای عملی
فهرست مطالب:
مقدمه
فرآیند ارتباطات
عوامل موثر درترکیب ترفیع
اجزای آمیخته ترفیع و تشویق
گامهای اصلی برنامه تبلیغات آگهیها
مشخص کردن هدف
تصمیمات در مورد بودجه اگهی
تصمیمات در موردپیام
تصمیمات در مورد رسانه گروهی
ارزیابی عملیات آگهی در رسانه
پیشبرد فروش
تصمیمات اصلی در امور پیشبرد فروش
ایجاد برنامه پیشبرد فروش
اهداف روابط عمومی
مراحل تعیین زمان و نحوه استفاده از روابط عمومی
فروش حضوری
مزیت فروش حضوری
انواع مشاغل فروش
فرآیند استراتژیک فروش حضوری
عوامل موثر در ترکیب ترفیع
مراحلی که در انتخاب فروشندگان مهم است
سه گام اصلی در انتخاب نیروی فروش
روشهای متداول پرداخت دستمزد به نیروی فروش

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.