فایل ورد کامل پژوهش علمی نقش تفکر استراتژیک در توسعه ارتباطات سازمانی و ارتقای تعاملات شرکت‌ها


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش علمی نقش تفکر استراتژیک در توسعه ارتباطات سازمانی و ارتقای تعاملات شرکت‌ها دارای ۱۴۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش علمی نقش تفکر استراتژیک در توسعه ارتباطات سازمانی و ارتقای تعاملات شرکت‌ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش علمی نقش تفکر استراتژیک در توسعه ارتباطات سازمانی و ارتقای تعاملات شرکت‌ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش علمی نقش تفکر استراتژیک در توسعه ارتباطات سازمانی و ارتقای تعاملات شرکت‌ها :

توضیحات:
پایان نامه رشته مدیریت تحول با موضوع بررسی نقش تفکر استراتژیک بر گسترش ارتباطات شرکت ها (مطالعه موردی: شرکت های تعاونی روستایی استان چهارمحال و بختیاری)، در قالب فایل word و در حجم ۱۳۴ صفحه، به انضمام پرسشنامه های پژوهش.

چکیده:
موضوع ارتباطات در سازمان از چنان اهمیتی برخوردار است که میتوان گفت اولین و مهمترین وظیفه هر مدیر توسعه که سیستم ارتباطات در سازمان می باشد. بنابراین ارتباطات یک مهارت بسیار مهم و مبنای لازم برای مدیریت کارآمد است که از طریق آن مدیران بین اشخاص و سازمان های مختلف روابطی را که برای انجام وظایف روزانه کارکنان به نحو مطلوب ضرورت دارد، برقرار ساخته و حفظ می کنند. این پژوهش که توصیفی-پیمایشی با ماهیت کاربردی و از لحاظ زمانی مقطعی می باشد به منظور بررسیفایل ورد کامل پژوهش علمی نقش تفکر استراتژیک در توسعه ارتباطات سازمانی و ارتقای تعاملات شرکت‌ها (مطالعه موردی: شرکت های تعاونی روستایی استان چهارمحال و بختیاری) انجام گرفته است. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه اعضای هیئت مدیره شرکت های تعاونی روستایی می باشند که تعداد آنها ۲۰۵ نفر می باشد و از سرشماری استفاده شد. ابزار اندازه گیری تحقیق، دو پرسشنامه تفکر استراتژیک و گسترش ارتباطات بود که مورد استفاده قرار گرفت. برای اندازه گیری روایی پرسشنامه ها از روش محتوایی و برای تعیین پایایی آن آلفای کرونباخ محاسبه گردید که مقدار آن بالاتر از ۰.۷ برآورد گردید. برای بررسی نرمال بودن داده ها از آزمون کولموگروف-اسمیرنوف و برای تحلیل داده ها از آزمون پیرسون و رگرسیون استفاده شد. نتایج تحقیق نشان داد تفکر استراتژیک بر گسترش ارتباطات در بین شرکت های تعاون روستایی تأثیرگذار می باشد. همچنین مؤلفه های تفکر استراتژیک (تفکر سیستمی، عزم استراتژیک، فرصت طلبی هوشمندانه، تفکر در زمان و پیشروی با فرضیه) بر گسترش ارتباطات در بین شرکت های تعاون روستایی تأثیرگذار می باشد.

فایل ورد کامل پژوهش علمی نقش تفکر استراتژیک در توسعه ارتباطات سازمانی و ارتقای تعاملات شرکت‌ها
فهرست مطالب:
فصل اول: کلیات تحقیق
۱-۱مقدمه
۱-۲ بیان مسئله
۱-۳ ضرورت و اهمیّت تحقیق
۱-۴ اهداف تحقیق
۱-۵ فرضیه های تحقیق
۱-۶روش تحقیق
۱-۷ قلمرو تحقیق(زمانی، مکانی، موضوعی)
۱-۸ تعاریف نظری و عملیاتی واژه ها
۱-۹طیف مورد استفاده در تحقیق
۱-۱۰ مدل مفهومی تحقیق
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق
۲-۱ مقدمه
۲-۲-بخش اول: تفکر استراتژیک
۲-۲-۱-تعاریف تفکر استراتژیک
۲-۲-۲-مفهوم تفکر استراتژیک
۲-۲-۳-منابع تفکر اشتراتژیک
۲-۲-۴-عناصر تفکر استراتژیک
۲-۲-۵-کارکردهای تفکر استراتژیک
۲-۲-۶-تعریف مدیریت استراتژیک
۲-۲-۷-تعریف برنامه ریزی استراتژیک
۲-۲-۸-رابطه تفکر استراتژیک و برنامه ریزی استراتژیک
۲-۲-۹سه فرمان برای تفکر استراتژیک در ایجاد مزیت رقابتی
۲-۲-۱۰-چالشها و موانع تفکر استراتژیک.
۲-۲-۱۱-گامهای تفکر استراتژیک چیست؟
۲-۲-۱۲-چرا تفکر استراتژیک مهم است؟
۲-۲-۱۳-متفکر استراتژیک.
۲-۲-۱۴-مسیرهای چهارگانه به سوی برتری استراتژیک.
۲-۲-۱۵-عوامل موثر بر تفکر استراتژیک
۲-۲-۱۶-ایا شما به تفکر استراتژیک نیاز دارید؟
۲-۲-۱۷-متفکران استراتژیک چه فرقی با دیگران دارند؟
۲-۲-۱۸-ایزارهای تفکر استراتژیک
۲-۳-بخش دوم: گسترش ارتباطات
۲-۳-۱-تئوری هزینه های اقتصادی
۲-۳-۲-تئوری وابستگی منابع
۲-۳-۳-تئوری اتحاد استراتژیک
۲-۳-۴-تئوری ذینفعان
۲-۳-۵-تئوری یادگیری
۲-۳-۶-تئوری نهادینه شدن
۲-۴-بخش سوم: پیشینه تحقیق
فصل سوم: روش تحقیق

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل

فصل پنجم: نتیجه گیری

فایل ورد کامل پژوهش علمی نقش تفکر استراتژیک در توسعه ارتباطات سازمانی و ارتقای تعاملات شرکت‌ها
فهرست منابع
پرسشنامه ها

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.