فایل کامل مرحله تحلیلی مقایسه در مدیریت استراتژیک با بررسی گزینههای راهبردی و انتخاب مسیرهای توسعه
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل مرحله تحلیلی مقایسه در مدیریت استراتژیک با بررسی گزینههای راهبردی و انتخاب مسیرهای توسعه دارای ۸۱ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل مرحله تحلیلی مقایسه در مدیریت استراتژیک با بررسی گزینههای راهبردی و انتخاب مسیرهای توسعه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل مرحله تحلیلی مقایسه در مدیریت استراتژیک با بررسی گزینههای راهبردی و انتخاب مسیرهای توسعه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل مرحله تحلیلی مقایسه در مدیریت استراتژیک با بررسی گزینههای راهبردی و انتخاب مسیرهای توسعه :
توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی رشته مدیریت با موضوع مرحله مقایسه در مدیریت استراتژیک، در حجم ۸۱ اسلاید، همراه با تصاویر، نمودارها و توضیحات کامل.
بخشی از متن:
انتخاب استراتژی: مدیران و کارکنانی که مسئول تعیین مأموریت سازمان و بررسی عوامل داخلی و خارجی بوده اند باید استراتژی های گوناگون را شناسایی و آنها را ارزیابی نمایند. در این فرآیند باید نمایندگانی از بخش ها و واحدهای سازمان گنجانده شوند؛ درست همانند حالتی که پیش از این درباره تدوین مأموریت بحث کردیم. همه کسانی که در بررسی و انتخاب استراتژی ها مشارکت می کنند باید اطلاعات حاصل از بررسی های داخلی و خارجی سازمان را در اختیار داشته باشند. آگاهی از این اطلاعات و اشراف به مأموریت سازمان به مشارکت کنندگان کمک میکند که استراتژی های خاصی که در ذهن و فکر خود دارند، بسیار شفاف شود.
فایل کامل مرحله تحلیلی مقایسه در مدیریت استراتژیک با بررسی گزینههای راهبردی و انتخاب مسیرهای توسعه
فهرست مطالب:
چارچوب جامع تدوین استراتژی (CFSF)
چارچوب مباحث مرحله مقایسه
تعریف استراتژی
بررسی استراتژی ها
انتخاب استراتژی ها
اولویت بندی استراتژی ها
سطح بندی استراتژی ها
استراتژی های سطح سازمان
استراتژی های سطح کسب و کار
استراتژی های سطح وظیفه
ویژگیهای تصمیمات استراتژیک در سطوح مختلف
تقسیم بندی استراتژی ها در سطوح مختلف
استراتژی های سطح کل سازمان / شرکت
استراتژی هدایتی
استراتژی های پرتفولیو: تجزیه و تحلیل پرتفولیو
استراتژی های سرپرستی
استراتژی اقیانوس آبی
استراتژی های سطح کسب و کار
استراتژی های مشارکتی
استراتژی کنسرسیوم خدمات متقابل
سرمایه گذاری مشترک
توافق بر سر اعطای امتیاز
مشارکت زنجیره ارزش
استراتژی های رقابتی
استراتژی هزینه کمتر
استراتژی تمایز
استراتژی تمرکز
تمرکز بر تمایز
تمرکز بر هزینه
استراتژی های توسعه
نفوذ در بازار
توسعه بازار
توسعه محصول
استراتژی های سطح وظیفه ای
استراتژیهای بازاریابی
استراتژیهای مالی
استراتژیهای تأمین منابع انسانی (بامبرگر و مشولم )
استراتژیهای سیستم های اطلاعاتی
گونه های مختلف استراتژیک
سازگاری الگوهای استراتژیک با مبانی منطقی گونه های استراتژیک
تجزیه و تحلیل سوات (swot)
۸ مرحله ساخت ماتریس سوات
چهار دسته اصلی استراتژی های ممکن
تجزیه و تحلیل داخلی و خارجی
تحلیل جایگاه شرکت …
اتخاذ استراتژی ها متناسب با جایگاه شرکت
تجزیه و تحلیل داخلی و خارجی
ماتریس بررسی عوامل (SWOT) شرکت …
ماتریس بررسی عوامل (SWOT) شرکت …
تحلیل جایگاه شرکت …
نکته در ارتباط با ماتریس داخلی و خارجی
ماتریس ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیک(SPACE)
ماتریس ارزیابی موفقیت و اقدام استراتژیک
ماتریس ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیک SPACE (رو ، ماسون و دیکل)
گروه مشاوران بستن(BCG)
ماتریس استراتژی اصلی (GSM)
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 