فایل ورد کامل مطالعه علمی تأثیر فناوری اطلاعات بر بهبود عملکرد بازاریابی سازمانی با تحلیل ابزارهای دیجیتال و نوآوری


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مطالعه علمی تأثیر فناوری اطلاعات بر بهبود عملکرد بازاریابی سازمانی با تحلیل ابزارهای دیجیتال و نوآوری دارای ۱۳۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه علمی تأثیر فناوری اطلاعات بر بهبود عملکرد بازاریابی سازمانی با تحلیل ابزارهای دیجیتال و نوآوری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه علمی تأثیر فناوری اطلاعات بر بهبود عملکرد بازاریابی سازمانی با تحلیل ابزارهای دیجیتال و نوآوری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه علمی تأثیر فناوری اطلاعات بر بهبود عملکرد بازاریابی سازمانی با تحلیل ابزارهای دیجیتال و نوآوری :

توضیحات:
پایان نامهفایل ورد کامل مطالعه علمی تأثیر فناوری اطلاعات بر بهبود عملکرد بازاریابی سازمانی با تحلیل ابزارهای دیجیتال و نوآوری x، در قالب فایل word و در حجم ۱۲۷ صفحه، همراه با پرسشنامه مورد استفاده.

چکیده:
در این تحقیق به بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد بازاریابی سازمان x پرداخته شده است ، برای بررسی موضوع یک سئوال اصلی مطرح شده است که عبارت است از: آیا بهره گیری از روش های نوین فناوری اطلاعات موجب بهبود عملکرد بازاریابی شرکت ها می گردد؟ دگرگونی های اخیر بازارهای کسب و کار و توسعه فرآیندهای رقابتی که حاصل شکسته شدن انحصار گرایی است باعث شده تا سازمان ها با دقت و وسواس بیشتری به محیط های کسب و کار نگاه کنند و درصدد برآیند تا شناخت بهتر و بیشتری به ظرفیت ها و نیازهای جدید آن پیدا کنند. مهمترین عنصر مشترک در بیان کسب و کارهای مختلف که به برنامه ریزی ها و استراتژی های آنها جهت می دهد اطلاعات است. توسعه فناوری اطلاعات دگرگونیهای عمیقی در اهداف، روند اجرایی، تولیدات و ساختارهای سازمانی بوجود آورده است. فناوری اطلاعات به سازمانها فرصت می دهد بسیاری از کارهای موازی و تکراری را حذف کنند و حجم بالایی از فعالیتهای دستی را به سیستم های رایانه ای محول کنند و از کنار آن با فراغ بال بیشتر فرصت مناسبی برای بازنگری ها و برنامه ریزی های کاری پیدا کنند.

فایل ورد کامل مطالعه علمی تأثیر فناوری اطلاعات بر بهبود عملکرد بازاریابی سازمانی با تحلیل ابزارهای دیجیتال و نوآوری
فهرست مطالب:
فصل اول: کلیات تحقیق
۱-۱ مقدمه
۱-۲ بیان مسئله
۱-۳ اهمیت و ضرورت تحقیق
۱-۴ اهداف تحقیق
۱-۵ فرضیات تحقیق
۱-۶ روش انجام تحقیق
۱-۷ واژگان کلیدی
۱-۷-۱ فناوری اطلاعات
۱-۷-۲ اینترنت
۱-۷-۳ هزینه
۱-۷-۴ بهره وری
فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق
۲-۱ مقدمه
۲-۲ بازاریابی مستقیم (DM)
-۳ بازاریابی هدف
۲-۴ بازاریابی یک به یک
۲-۵ مدیریت رقابت های بازاریابی
۲-۶ فروش تکثیری و فروش پرمایه
۲-۷ تحلیل داده های مشتری
۲-۸ تاثیر فناوری اطلاعات بر اقتصاد
۲-۹ شکل گیری بازاریابی اینترنتی
۲-۱۰ اهمیت بازاریابی اینترنتی
۲-۱۱ مزیت های بازاریابی اینترنتی
۲-۱۲ مدل های تجاری (کسب و کار) در بازاریابی اینترنتی
۲-۱۳ بازاریابی بنری (Banner Advertising)
۲-۱۴ بازاریابی اینترنتی در ایران، راهبردها و راهکارها
۲-۱۵ تجارت الکترونیک
۲-۱۶ قابلیت های دفتر کار مجازی
۲-۱۷ مدل های کسب و کار الکترونیکی
۲-۱۸ تقسیم بندی بازار بر اساس شاخص های رفتاری
۲-۱۹ وفاداری مشتری
۲-۲۰ مزایای وفاداری
۲-۲۱ وفاداری مشتریان الکترونیک
۲-۲۲ اقتصاد وفاداری الکترونیک
۲-۲۳ اهمیت رضایت مشتری و مفهوم آن در فضای الکترونیک
۲-۲۴ تعریف مدیریت ارتباط با مشتری سنتی
۲-۲۵ تعریف مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی
۲-۲۶ عملکرد سیستم مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی
۲-۲۷ بازاریابی رابطه‌ای
۲-۲۸ عوامل تعیین کننده رضایت الکترونیک
۲-۲۹ سودهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی
۲-۳۰ مدل پیشنهادی رضایت الکترونیک
۲-۳۱ مطالعات صورت گرفته بر روی حفظ و بالابردن میزان وفاداری در مشتریان
۲-۳۲ بررسی مولفه های تاثیرگذار بر افزایش وفاداری مشتریان اینترنتی
۲-۳۳ طبقه بندی سطوح مهارت کاربران
۲-۳۴ بازاریابی الکترونیکی
۲-۳۵ استراتژی های بازاریابی
۲-۳۶ بازاریابی گوشه به عنوان استراتژی رقابتی
۲-۳۷ تعریف بازار گوشه
۲-۳۸ نتایج برخی تحقیقات
۲-۳۹ انواع بازاریابی
۲-۴۰ روابط عمومی الکترونیک و ده ها مزیت
۲-۴۱ تعریف بهره ‌وری
۲-۴۲ سطوح مختلف بهره وری
۲-۴۲-۱ بهره وری فردی
۲-۴۲-۲ بهره وری در خانه
۲-۴۲-۳ بهره وری در سازمان
۲-۴۲-۴ بهره وری در سطح ملی
۲-۴۳ عوامل موثر بر بهره وری در سازمان خدماتی
۲-۴۳-۱ عواملی که منشا انسانی دارند
۲-۴۳-۲ عواملی که منشا سیستمی دارند
۲-۴۳-۳ عواملی که منشا محیطی دارند
۲-۴۴ عوامل موثر بر افزایش بهره وری
۲-۴۵ موانع ارتقا بهره وری در خدمت سازمان های دولتی
۲- ۴۶ بهره وری و کیفیت
۲-۴۷ پیشینه تحقیق
فصل سوم: روش های انجام تحقیق
۳-۱ مقدمه
۳-۲ روش تحقیق
۳-۳ فرایند انجام تحقیق
۳-۴ جامعه آماری
۳-۵ روش نمونه گیری و حجم نمونه
۳-۶ روش گردآوری اطلاعات
۳-۷ تحلیل پرسشنامه
۳-۸ اعتبار یا روایی تحقیق
۳-۹ پایایی تحقیق
۳-۹-۱ ضریب آلفای کرونباخ
۳-۱۰ آزمون های استفاده شده دراین تحقیق
۳-۱۱ خلاصه فصل سوم
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده های تحقیق
۱-۴ مقدمه
۴-۲ تجزیه و تحلیل داده ها
۴-۳ تحلیل های توصیفی
۴-۳-۱ جدول و نمودارمربوط به جنسیت پاسخ دهندگان
۴-۳-۲ جدول و نمودارمربوط به سن پاسخ دهندگان
۴-۳-۳ جدول و نمودارمربوط به سابقه خدمت پاسخ دهندگان
۴-۳-۴ جدول و نمودارمربوط به سطح تحصیلات پاسخ دهندگان
۴-۴ تجزیه و تحلیل استنباطی
۴-۵ بررسی فرض نرمال بودن داده ها
۴-۶ آزمون فرضیه ها
۴-۷-۱ آزمون فرضیه اول
۴-۷-۲ آزمون فرضیه دوم
۴-۷-۳ آزمون فرضیه سوم
۴-۸ خلاصه فصل چهارم
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
۵-۱ مقدمه
۵-۲ نتیجه گیری از فرضیه ها
۵-۲-۱ نتیجه گیری از فرضیه اول
۵-۲-۲ نتیجه گیری از فرضیه دوم
۵-۲-۳ نتیجه گیری از فرضیه سوم
۵-۳ نتیجه گیری و پیشنهادات
منابع و مآخذ
پرسشنامه

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.