فایل ورد کامل مطالعه جامع طراحی، چیدمان و مدیریت فروشگاه‌های زنجیره‌ای با رویکرد استراتژی‌های نوین خرده‌فروشی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مطالعه جامع طراحی، چیدمان و مدیریت فروشگاه‌های زنجیره‌ای با رویکرد استراتژی‌های نوین خرده‌فروشی دارای ۹۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه جامع طراحی، چیدمان و مدیریت فروشگاه‌های زنجیره‌ای با رویکرد استراتژی‌های نوین خرده‌فروشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه جامع طراحی، چیدمان و مدیریت فروشگاه‌های زنجیره‌ای با رویکرد استراتژی‌های نوین خرده‌فروشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه جامع طراحی، چیدمان و مدیریت فروشگاه‌های زنجیره‌ای با رویکرد استراتژی‌های نوین خرده‌فروشی :

توضیحات:

پایان نامهفایل ورد کامل مطالعه جامع طراحی، چیدمان و مدیریت فروشگاه‌های زنجیره‌ای با رویکرد استراتژی‌های نوین خرده‌فروشی، در قالب فایل word و در حجم ۸۴ صفحه.

بخشی از متن:

در این نوشتار ابتدا سعی شد ضمن ارائه تعریفی از فروشگاههای زنجیره ای ، برخی ویژگی های عمده آنها از جمله امتیازات و معایبشان در مقایسه با خرده فروشیهای معمولی و همچنین فوائد اجتماعی آنها به اختصار بیان شود. پس از آن به شرح عوامل و شرایطی که در زمینه رشد و موفقیت این نهادهای نوین توزیع را فراهم می نمایند، پرداخته شد …

فایل ورد کامل مطالعه جامع طراحی، چیدمان و مدیریت فروشگاه‌های زنجیره‌ای با رویکرد استراتژی‌های نوین خرده‌فروشی
فهرست مطالب:

فصل اول:کلیات پروژه

مقدمه

۱-۱ استراتژی فروشگاهی

فصل دوم: تجزیه تحلیل فروشگاه زنجیره ای

۱-۲ C# 5

۲-۲ اهداف طراحی زبان.

۳-۲ تاریخچه

۴-۲ ویژگی ها

فصل سوم : تجزیه و تحلیل فروشگاه زنجیره ای

۱-۳ چار چوب فروشگاه زنجیره ای

۲ – ۳ ایجاد مزیت رقابت بادوام

۳ – ۳ استراتژی های رشد Growth stratejies

۱-۳-۳ نفوذ در بازار Market penetration

۲-۳-۳ توسعه بازارMarket expansion

۳-۳-۳ توسعه چارچوب فعالیت فروشگاه زنجیره ای

۴-۳-۳ تنوع Diversification

۴-۳ نیاز به ارتباط موثر

۵-۳ وظایف اجرایی برنامه ارتباطات

۶-۳ هدف از بر قراری این ارتباط

۱-۶-۳ خبر دادن

۲-۶-۳متقاعد کردن

۳-۶-۳ یادآوری کردن

۷-۳ روشهای برقراری ارتباط با مشتریان

۱-۷-۳ ارتباطات غیر شخصی با هزینه

۲-۷-۳ ارتباطات انسانی با هزینه

۳-۷-۳ ارتباطات غیر شخصی کم هزینه

۴-۷-۳ ارتباطات انسانی بی هزینه

۸-۳ اصول مکان یابی فروشگاهی (store location)

۱-۸-۳ موقعیت فروشگاه زنجیره ای و مشتری

۲-۸-۳ موقعیت فروشگاه زنجیره ای و محیط عمومی شهر

۹-۳ کسری و مغایرت کالاها در فروشگاهها

۱۰-۳ استراتژی ضد دزدان

۱۱-۳ مراقبتهای کنترلی و نظارتی در فروشگاهها

۱۲-۳ عوامل موثر در ایجاد انگیزه در مشتری شامل

۱۳-۳ سطح فروش و چیدمان کالا

۱۴-۳ معماری فروشگاه زنجیره ای

۱-۱۴-۳ معماری بنا

۲-۱۴-۳ رنگ پردازی

۳-۱۴-۳ نور پردازی

۴-۱۴-۳ پخش موسیقی

۵-۱۴-۳ ایجاد فضای معطر و دل انگیز

۱۵-۳ طراحی و چیدمان و مدیریت فروشگاه زنجیره ای با رشنال رز

۱۶- ۳ دیاگرام های محیط رشنال رز

۱-۱۶-۳ Use Case Diagram

۲-۱۶-۳ Class Diagram

۳-۱۶-۳ Object Diagram

۴-۱۶-۳ Sequence Diagram

۵-۱۶-۳ Collaboration diagram

۶-۱۶-۳ StateChart Diagram

۷-۱۶-۳ Activity diagram

۸-۱۶-۳ Component Diagram

۹-۱۶-۳ Deployment Diagram

۱۷-۳ عناصر اصلی محیط رشنال رز :

۱۸-۳ معرفی نماهای رشنال رز

فصل چهارم: پیاده سازی

فصل پنجم: نتیجه گیری

منابع

فایل ورد کامل مطالعه جامع طراحی، چیدمان و مدیریت فروشگاه‌های زنجیره‌ای با رویکرد استراتژی‌های نوین خرده‌فروشی
فهرست تصاویر

شکل ۱-۱: فروشگاه زنجیره ای

شکل ۱ – ۳ تبلیغات جهت جذب مشتریان

شکل ۲ – ۳ وفاداری مشتریان

شکل ۳ – ۳ محل جغرافیایی فروشگاه زنجیره ای

شکل ۴ – ۳ کارکنان و پرسنل فروشگاه زنجیره ای

شکل ۵ – ۳ روشهای ارتباط با مشتریان

شکل ۶ – ۳: Use Case Diagram

شکل ۷ – ۳ Sequence Diagram

شکل ۸ – ۳ Collaboration diagram

شکل ۹ – ۳ Activity diagram

شکل ۱۰ – ۳ عناصر اصلی محیط رشنال رز

شکل ۱۱ – ۳ نماهای رشنال رز

شکل ۱۲ – ۳ دیاگرام های Use case view

شکل ۱۳ – ۳ دیاگرام های logical view

شکل ۱۴ – ۳ component view

شکل ۱۵ – ۳ deployment view

شکل ۱۶ – ۳ نمودار انباردار

شکل ۱۷ – ۳ نمودار حسابداری

شکل ۱۸ – ۳ نمودار کارگران

شکل ۱۹ – ۳ نمودار کارمندان

شکل ۲۰ – ۳ نمودار مشتریان

شکل ۲۱ – ۳ نمودار فروشگاه زنجیره ای

شکل ۲۲ – ۳ نمودار فاکتورها

شکل ۱ – ۴ فرم اصلی برنامه

شکل ۲ – ۴ فرم اطلاعات پایه

شکل ۳ – ۴ فرم گزارشات

شکل ۴ – ۴ فرم عملیات

شکل ۵ – ۴ فرم گزارش موجودی

شکل ۶ – ۴ فرم فروشندگان

شکل ۷ – ۴ فرم تحویل گیرندگان

شکل ۸ – ۴ فرم انبارها

شکل ۹ – ۴ فرم کالاها

شکل ۱۰ – ۴ فرم کشورها

شکل ۱۱ – ۴ فرم واحدها

شکل ۱۲ – ۴ فرم گزارش کالاها

شکل ۱۳ – ۴ فرم گزارش فروشندگان

شکل ۱۴ – ۴ فرم گزارش تحویل گیرندگان

شکل ۱۵ – ۴ فرم کاربران

شکل ۱۶ – ۴ فرم فاکتورها

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.