فایل کامل فصل دوم کتاب مدیریت بازاریابی دکتر روستا و همکاران با تحلیل راهبردهای نوین و الگوهای بازاریابی
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل فصل دوم کتاب مدیریت بازاریابی دکتر روستا و همکاران با تحلیل راهبردهای نوین و الگوهای بازاریابی دارای ۳۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل فصل دوم کتاب مدیریت بازاریابی دکتر روستا و همکاران با تحلیل راهبردهای نوین و الگوهای بازاریابی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل فصل دوم کتاب مدیریت بازاریابی دکتر روستا و همکاران با تحلیل راهبردهای نوین و الگوهای بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل فصل دوم کتاب مدیریت بازاریابی دکتر روستا و همکاران با تحلیل راهبردهای نوین و الگوهای بازاریابی :
توضیحات
پاورپوینت مربوط به فصل دوم کتاب مدیریت بازاریابی تالیف دکتر احمد روستا، داور ونوس و عبدالحمید ابراهیمی، با عنوان برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی، بصورت ویرایش شده و همراه با جداول و نمودارهای مربوطه و توضیحات کامل، در حجم ۳۲ اسلاید.
بخشی از متن:
برنامه ریزی استراتژیک با گرایش بازار، یک فرایند مدیریتی است که ایجاد و حفظ تعادل منطقی بین اهداف، منبع و موقعیت های متغیر و متزلزل بازار محصولات شرکت ها را به عهده دارد و هدف آن ایجاد یا تغییر کار و محصول شرکت ها به منظور دستیابی به رشد و سود رضایتبخش است.
تا دهه ۱۹۷۰، برنامه ریزی استراتژیک برای شرکت ها معنا و مفهومی نداشت و شرکت ها فقط به برنامه ریزی عملیاتی می پرداختند. با افزایش قیمت نفت در این دهه از یک سو و افزایش تورم، بیکاری و رقابت از سوی دیگر، شرکت ها متوجه شدند که با روش های قبلی قادر به فعالیت نیستند؛ لذا فرایند برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی برای رفع مشکلات پیشنهاد شد.
فایل کامل فصل دوم کتاب مدیریت بازاریابی دکتر روستا و همکاران با تحلیل راهبردهای نوین و الگوهای بازاریابی
فهرست مطالب:
مقدمه
ارکان برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی
سطوح سازمانی شرکتها
برنامه استراتژیک کلان شرکت
فلسفه وجودی شرکت
مواردی که فلسفه وجودی باید به دقت تعریف کند
شناسایی واحد های خود گردان
تجزیه و تحلیل و ارزیابی وضعیت سرمایه گذاری ها
روش گروه مشاوران بوستون
روش جنرال الکتریک
برنامه ریزی استراتژیک واحدها
رابطه میان برنامه ریزی استراتژیک و بازاریابی
فرایند بازاریابی
تجزیه و تحلیل فرصت های بازاریابی
جستجو و انتخاب بازارهای هدف
طراحی استراتژی بازاریابی
برنامه ریزی برای برنامه های بازاریابی
سازماندهی، اجراو کنترل کلیه فعالیت های بازاریابی
عناصر آمیخته بازاریابی
ماهیت و محتوای برنامه بازاریابی
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 