فایل کامل فصل پنجم کتاب مدیریت بازاریابی دکتر روستا و همکاران با تحلیل راهبردهای نوین بازاریابی و رفتار مصرفکننده
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل فصل پنجم کتاب مدیریت بازاریابی دکتر روستا و همکاران با تحلیل راهبردهای نوین بازاریابی و رفتار مصرفکننده دارای ۲۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل فصل پنجم کتاب مدیریت بازاریابی دکتر روستا و همکاران با تحلیل راهبردهای نوین بازاریابی و رفتار مصرفکننده کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل فصل پنجم کتاب مدیریت بازاریابی دکتر روستا و همکاران با تحلیل راهبردهای نوین بازاریابی و رفتار مصرفکننده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل فصل پنجم کتاب مدیریت بازاریابی دکتر روستا و همکاران با تحلیل راهبردهای نوین بازاریابی و رفتار مصرفکننده :
توضیحات
پاورپوینت مربوط به فصل پنجم کتاب مدیریت بازاریابی تالیف دکتر احمد روستا، داور ونوس و عبدالحمید ابراهیمی، با عنوان تقسیم بازار و تعیین بازار هدف، بصورت ویرایش شده و همراه با جداول مربوطه و توضیحات کامل، در حجم ۲۰ اسلاید.
کتاب مدیریت بازاریابی تالیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل پنجم این کتاب در حجم ۲۰ اسلاید با عنوان”تقسیم بازار و تعیین بازار هدف” می باشد که می تواند به عنوان سمینار کلاسی (کنفرانس) برای درس مدیریت بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد.
بخشی از متن:
تقسیم بازار یا بخش بندی بازار هسته مرکزی استراتژی بازاریابی است. چون استراتژی بازاریابی شامل دو بخش اساسی است: گزینش بازار هدف و توسعه و تدوین برنامه بازاریابی مؤثر برای موفقیت در بازارهدف؛ از این رو بخش بندی بازار روندی است برای تشخیص و مجزا بودن ویژگی های خریداران به منظور:
۱. انتخاب بازارهایی که سازمان می خواهد یا می تواند محصولات و خدماتش را به آن عرضه کند.
۲. طراحی محصولات و برنامه های بازاریابی برای پاسخگویی به احتیاجات خریداران موردنظر.
فایل کامل فصل پنجم کتاب مدیریت بازاریابی دکتر روستا و همکاران با تحلیل راهبردهای نوین بازاریابی و رفتار مصرفکننده
فهرست مطالب:
مقدمه
مزایای تقسیم بازار
تقسیم بندی بازار چیست؟
معیارهای تقسیم بازار
روش ها و متغیرهای تقسیم بازار
تقسیم بازار بر اساس متغیرهای جغرافیایی
تقسیم بازار بر اساس متغیر های جمعیت شناختی
تقسیم بازار بر اساس عوامل روان شناختی
تقسیم بازار بر اساس عوامل رفتاری
سبک زندگی و شخصیت
وضعیت وفاداری و انواع وفاداری
انتخاب بازار هدف برای متمرکز کردن فعالیت
طبقه بندی بازار به قسمت های کوچکتر
طبقه بندی اهداف
پنچ معیار اصلی قابل استفاده در طبقه بندی اهداف
استراتژی های انتخاب بازار هدف
استراتژی بازاریابی یکسان
استراتژی بازاریابی تفکیکی
استراتژی بازاریابی تمرکزی
عوامل مؤثر در انتخاب استراتژی بازاریابی
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 