فایل کامل اسلاید آموزشی فرهنگ‌سازی محیط زیست با بررسی راهبردهای اجتماعی، آموزشی و نقش رسانه‌ها


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل اسلاید آموزشی فرهنگ‌سازی محیط زیست با بررسی راهبردهای اجتماعی، آموزشی و نقش رسانه‌ها دارای ۴۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل اسلاید آموزشی فرهنگ‌سازی محیط زیست با بررسی راهبردهای اجتماعی، آموزشی و نقش رسانه‌ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل اسلاید آموزشی فرهنگ‌سازی محیط زیست با بررسی راهبردهای اجتماعی، آموزشی و نقش رسانه‌ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل اسلاید آموزشی فرهنگ‌سازی محیط زیست با بررسی راهبردهای اجتماعی، آموزشی و نقش رسانه‌ها :

توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی رشته محیط زیست با موضوع فرهنگسازی محیط زیست، در حجم ۴۵ اسلاید.

بخشی از متن:
در مقاله ای که مربوط به یکی از روستاهای شمال استرالیا بود تأکید شده بود با وجود نیازهای اقتصادی مردم و فراهم بودن همه ی بسترهای لازم برای توسعه ی طبیعت گردی در این روستا، به دلیل آماده نبودن جامعه ی میزبان، مسئولان این کشور به بهانه ی فرهنگ سازی مردم محلی، اجرای طرح ها طبیعت گردی در آن را یک سال به تأخیر انداخته اند. بر اساس مطالعات بیشترین زباله ها از ناحیه ی مردم محلی به طبیعت وارد می شود چرا که آنها مدیرت زباله و مفهوم رفتار درست با طبیعت را یاد نگرفته اند. در نتیجه آموزش جامعه ی میزبان و مهمان در اکوتوریسم باید همزمان مورد توجه قرار گیرد.

فایل کامل اسلاید آموزشی فرهنگ‌سازی محیط زیست با بررسی راهبردهای اجتماعی، آموزشی و نقش رسانه‌ها
فهرست مطالب:
اهمیت فرهنگسازی
آموزش
تفاوت اکوتوریسم و طبیعت گردی
فرهنگسازی، مقدم بر تبلیغات
چالش های پیش روی اکوتوریسم در ایران
فرهنگ سفر جمعی
برگزاری مسئولانه تورهای طبیعت گردی
تورهای غیر استاندارد
کمبود متخصصین
آگاهی جوامع میزبان
فرهنگسازی در جنگل ابر
اخلاق و پایداری
اصول مهمی که از نظر وایت مفهوم اکوتوریسم باید بر آنها مبتنی باشد
فرهنگسازی برای مسئولین
عوامل موفقیت کشورها در جلب توریسم
تعریف تبلیغات
اهمیت تبلیغات
راهبردها
تبلیغات بین المللی
تبلیغات بی رویه
ابزارهای تبلیغاتی
تعریف گردشگری مجازی
توسعه ی گردشگری مجازی
سازمان های مدیریت مقاصد(DMO )
وظایف DMO

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.