فایل کامل فصل هجدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر با تحلیل رویکردهای نوین و کاربردهای تجاری در بازار جهانی
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل فصل هجدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر با تحلیل رویکردهای نوین و کاربردهای تجاری در بازار جهانی دارای ۲۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل فصل هجدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر با تحلیل رویکردهای نوین و کاربردهای تجاری در بازار جهانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل فصل هجدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر با تحلیل رویکردهای نوین و کاربردهای تجاری در بازار جهانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل فصل هجدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر با تحلیل رویکردهای نوین و کاربردهای تجاری در بازار جهانی :
توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی فصل هجدهم کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ، با عنوان انتخاب و مدیریت کانال های بازاریابی، در حجم ۲۹ اسلاید، با توضیحات کامل و همراه با جداول و نمودارها.
کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل هجدهم این کتاب با عنوان ” انتخاب و مدیریت کانال های بازاریابی” در ۲۹ اسلاید می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.
بخشی از متن:
کانال بازاریابی مجموعه ای از سازمان های وابسته به همدیگر است که کارشان تدارک بالا یا خدمت برای استفاده یا مصرف است.
یک کانال با تعداد سطوح صفر (که کانال بازاریابی مستقیم هم نامیده می شود) از یک تولید کننده تشکیل می شود که مستقیما کالای خود را به مشتری نهایی می فروشد. کانال اصلی با سطوح صفر همان فروش خانه به خانه، فروش در مهمانی های خانگی، سفارش پستی، بازاریابی تلفنی و فروش از طریق تلویزیون و فروش توسط فروشگاه هایی است که متعلق به تولید کننده است.
فایل کامل فصل هجدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر با تحلیل رویکردهای نوین و کاربردهای تجاری در بازار جهانی
فهرست مطالب:
تعاریف پایه
دلال
تسهیل کننده
نماینده تولید کننده
بازرگان
خرده فروش
نمایندگی فروش
پرسنل فروش
عمده فروش(توزیع کننده)
کانال های بازاریابی چه هستند؟
چرا از واسطه های بازاریابی استفاده می شود؟
وظایف و جریانات کانال
تدارک و تخصیص وجوه مورد نیاز برای تامین مالی موجودی محصول در سطوح مختلف کانال بازاریابی
سطوح کانال
کانال سطح صفر
کانال یک سطحی
کانال دوسطحی
تجزیه و تحلیل میزان خدمات مطلوب مشتریان
گزینه های اصلی کانال
انواع واسطه موجود
تعداد واسطه
شرایط و مسئولیت های اعضای کانال
ارزیابی گزینه های کانال اصلی
معیارهای کنترل و نظارت
معیار های تطبیقی
ایجاد انگیزش در اعضای کانال
ایجاد انگیزش در اعضای کانال
اهرم پاداش
اهرم مشروعیت
اهرم کارشناسی
اهرم قدرت طرف مقابل
ارزیابی کانال
اصلاح ترتیبات کانال
سیستم های بازاریابی عمودی
انواع سیستم های بازاریابی عمودی
بازاریابی عمودی مشارکتی
بازاریابی عمودی اداری
بازاریابی عمودی قراردادی
انواع سیستم های مشارکت ار زش افزوده قراردادی
زنجیره های داوطلبانه به سرپرستی عمده فروش
شرکت های تعاونی خرده فروشی
موسسات امتیازی
رقابت نوین در عرصه خرده فروشی
سیستم های بازاریابی افقی
سیستم های بازاریابی چند کاناله
نقش واحدهای منفرد در یک کانال(۵تشخیص مک کامون)
مسائل قانونی و اخلاقی در روابط کانال
معامله اختصاصی
نواحی اختصاصی
موافقت های الزام آور
حقوق واسطه های مجاز
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 