فایل کامل فصل دوازدهم کتاب مدیریت بازاریابی دکتر روستا و همکاران با بررسی راهبردهای نوین و مدل‌های کاربردی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل فصل دوازدهم کتاب مدیریت بازاریابی دکتر روستا و همکاران با بررسی راهبردهای نوین و مدل‌های کاربردی دارای ۲۷ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل فصل دوازدهم کتاب مدیریت بازاریابی دکتر روستا و همکاران با بررسی راهبردهای نوین و مدل‌های کاربردی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل فصل دوازدهم کتاب مدیریت بازاریابی دکتر روستا و همکاران با بررسی راهبردهای نوین و مدل‌های کاربردی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل فصل دوازدهم کتاب مدیریت بازاریابی دکتر روستا و همکاران با بررسی راهبردهای نوین و مدل‌های کاربردی :

توضیحات
پاورپوینت مربوط به فصل دوازدهم کتاب مدیریت بازاریابی تالیف دکتر احمد روستا، داور ونوس و عبدالحمید ابراهیمی، با عنوان انواع بازاریابی، بصورت ویرایش شده و همراه با جداول مربوطه و توضیحات کامل، در حجم ۲۷ اسلاید.

کتاب مدیریت بازاریابی تالیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل دوازدهم این کتاب در حجم ۲۷ اسلاید با عنوان”انواع بازاریابی” می باشد که می تواند به عنوان سمینار کلاسی (کنفرانس) برای درس مدیریت بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد.

بخشی از متن:
بازاریابی دارای دامنه بسیار گسترده ای است که تمام امور زندگی بشر را در بر می گیرد زیرا طبق تعریفی که از محصول داریم محصول هر چیزی است که به نحوی نیاز یا خواسته را برآورده سازد. با این تعریف می توان شخص، سازمان، ایده، مکان، خدمت و هر نوع کسب و کار تجاری یا غیر تجاری را محصول قلمداد کرد؛ در نتیجه هر کدام از آنها نیاز به بازاریابی با مفهوم کامل و ابعاد گسترده آن دارند.

فایل کامل فصل دوازدهم کتاب مدیریت بازاریابی دکتر روستا و همکاران با بررسی راهبردهای نوین و مدل‌های کاربردی
فهرست مطالب:
مقدمه
انواع بازاریابی
بازاریابی خود(شخصی)
بازاریابی سازمان
بازاریابی مکان
بازاریابی ایده
بازاریابی خدماتی
ویژگی امورخدماتی
آمیخته بازاریابی خدمات
بازاریابی در سازمانهای غیرتجاری
اهمیت بازاریابی غیر تجاری
ایجاد برنامه استراتژیک برای بازاریابی غیرتجاری
تجزیه وتحلیل بازارهدف
برنامه ریزی محصول
تعیین قیمت
سیستم توزیع
برنامه های ترفیع فروش
اجرای برنامه های عملیاتی

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.