فایل کامل اسلاید علمی تکوین و تولید کالاهای جدید با بررسی فرآیند نوآوری، طراحی محصول و راهبردهای بازاریابی
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل اسلاید علمی تکوین و تولید کالاهای جدید با بررسی فرآیند نوآوری، طراحی محصول و راهبردهای بازاریابی دارای ۲۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل اسلاید علمی تکوین و تولید کالاهای جدید با بررسی فرآیند نوآوری، طراحی محصول و راهبردهای بازاریابی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل اسلاید علمی تکوین و تولید کالاهای جدید با بررسی فرآیند نوآوری، طراحی محصول و راهبردهای بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل اسلاید علمی تکوین و تولید کالاهای جدید با بررسی فرآیند نوآوری، طراحی محصول و راهبردهای بازاریابی :
توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی رشته مدیریت با موضوع تکوین و تولید کالاهای جدید، در حجم ۲۰ اسلاید، همراه با توضیحات کامل.
این فایل در زمینه “تکوین و تولید کالاهای جدید” در حجم ۲۰ اسلاید بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی، اصول بازاریابی و بازارگانی بین الملل ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد.
بخشی از متن:
در صورتی که شرکت قدم به مرحله بهره برداری تجاری نهد با بیشترین هزینه روبرو خواهد شد. شرکت بایستی در این مرحله قرارداد تولید منعقد سازد یا خود راسا نسبت به احداث کارخانه یا اجاره امکانات تولید اقدام نماید.
هزینه عمده دیگر هزینه بازاریابی است. معرفی کالای جدید در بازار های سراسری در سال اول مستلزم صرف هزینه ای بسیار زیاد می باشد.
فایل کامل اسلاید علمی تکوین و تولید کالاهای جدید با بررسی فرآیند نوآوری، طراحی محصول و راهبردهای بازاریابی
فهرست مطالب:
مقدمه
چالشهای موجود در تکوین و تولید کالای جدید
چرا کالاهای جدید با شکست روبرو می شوند؟
عواملی که مانع تکوین وتولید کالای جدید می شوند
مراحل فرآیند تکوین و تولید کالای جدید
ایده یابی
غربال کردن ایده ها
مفهوم یابی و آزمون آن
تهیه خط مشی بازاریابی
تجزیه و تحلیل اقتصادی
تولید کالا
آزمون بازار
روشهای آزمون بازار کالاهای مصرفی
بهره برداری تجاری
عوامل مهم در بهره برداری تجاری یک کالای جدید
مراحل فرآیند پذیرش کالا
چه عواملی بر فرآیند پذیرش کالا تاثیر می گذارند
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 