فایل کامل اسلاید تخصصی طراحی و توسعه محصول با بررسی فرآیند نوآوری، مدلهای تولید و راهبردهای بازاریابی
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل اسلاید تخصصی طراحی و توسعه محصول با بررسی فرآیند نوآوری، مدلهای تولید و راهبردهای بازاریابی دارای ۳۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل اسلاید تخصصی طراحی و توسعه محصول با بررسی فرآیند نوآوری، مدلهای تولید و راهبردهای بازاریابی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل اسلاید تخصصی طراحی و توسعه محصول با بررسی فرآیند نوآوری، مدلهای تولید و راهبردهای بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل اسلاید تخصصی طراحی و توسعه محصول با بررسی فرآیند نوآوری، مدلهای تولید و راهبردهای بازاریابی :
توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی رشته مدیریت با موضوع طراحی و توسعه محصول، در حجم ۳۲ اسلاید.
این فایل در زمینه “طراحی و توسعه محصول”بوده و در ۳۲ اسلاید با تصاویر و شکلهای بسیار زیبا طراحی شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس (ارائه کلاسی) درس مدیریت طرحهای توسعه ای و مدیریت پروژه رشته های مدیریت اجرایی و رشته مدیریت صنعتی و مجموعه مدیریت در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرید.
بخشی از متن:
تحقیق و توسعه عبارت است از کار خلاقی که بطور منظم برای افزایش ذخیره علمی و دانش فنی و نیز استفاده از این دانش در اختراع و طرح کار برهای جدید انجام می شود (فریمن ۱۹۷۴).
فرایند تحقیق و توسعه عبارت از شناسائی نیاز یا استعداد ، پیدایش اندیشه ها ، آفرینش ، طراحی، تولید و معرفی و انتشار یک محصول یا نظام تکنولوژیک تازه است.(دین ولگدهار ۱۹۸۰).
یونسکو تحقیق و توسعه راچنین تعریف کرده است: هر گونه فعالیت منسجم ، خلاق در جهت افزایش سطح دانش و معرفت علم اعم از دانش مربوط به انسان ، فرهنگ ، جامعه و استفاده از این دانش برای کاربردهای جدید.
فایل کامل اسلاید تخصصی طراحی و توسعه محصول با بررسی فرآیند نوآوری، مدلهای تولید و راهبردهای بازاریابی
فهرست مطالب:
واحد تحقیق و توسعه چیست ؟
اهداف واحد تحقیق و توسعه
نقش واحد تحقیق و توسعه در ارتباط با فعالیت های کارخانه
فرایند طراحی و توسعه محصول
طراحی و توسعه محصول جدید در روش سنتی
معایب روش سنتی
روش نوین
مزایای شیوه نوین
چرخه حیات محصول
منحنی عمر محصول
مراحل تبدیل ایده به طرح محصول و توسعه آن
تکنیک های مورد استفاده در مرحله ارزیابی وبهبود
رویکردی مشتری مدار به طرح ریزی و بهبود کیفیت محصولQFD
نمونه ای از ماتریس خانه کیفیت QFD
روش تاگوچی
فرآیند مهندسی ارزش
روش بررسی حالات خرابی (شکست) وآثار آن FMEA
اهداف FMEA
گام های FMEA
عواملی که در طراحی محصول باید رعایت شود
استفاده از کامپیوتر در طراحی محصول CAD/CAM
قابلیت اطمینان
تعیین قابلیت اطمینان در یک سیستم سری
تعیین قابلیت اطمینان یک سیستم در حالت موازی
سیستم ترکیبی
طراحی برای تولید و مونتاژ
منابع
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 