فایل کامل تحلیل فصل یازدهم کتاب مبانی سازمان و مدیریت دکتر رضائیان با تمرکز بر فرآیندهای تصمیمگیری و راهبردهای سازمانی
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل تحلیل فصل یازدهم کتاب مبانی سازمان و مدیریت دکتر رضائیان با تمرکز بر فرآیندهای تصمیمگیری و راهبردهای سازمانی دارای ۲۱ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل تحلیل فصل یازدهم کتاب مبانی سازمان و مدیریت دکتر رضائیان با تمرکز بر فرآیندهای تصمیمگیری و راهبردهای سازمانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل تحلیل فصل یازدهم کتاب مبانی سازمان و مدیریت دکتر رضائیان با تمرکز بر فرآیندهای تصمیمگیری و راهبردهای سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل تحلیل فصل یازدهم کتاب مبانی سازمان و مدیریت دکتر رضائیان با تمرکز بر فرآیندهای تصمیمگیری و راهبردهای سازمانی :
توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی فصل یازدهم کتاب مبانی سازمان و مدیریت تالیف دکتر علی رضائیان با عنوان مدیریت بازار و بسیج منابع انسانی، در حجم ۲۱ اسلاید.
کتاب مبانی سازمان و مدیریت تالیف دکتر علی رضائیان از جمله ی مهمترین منابع درس مبانی سازمان و مدیریت، اصول مدیریت و مدیریت عمومی در سطح کارشناسی برای رشته های مدیریت، حسابداری و اقتصاد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل یازدهم این کتاب با عنوان “مدیریت بازار و بسیج منابع انسانی” می باشد که می توان از آن به عنوان سمینار کلاسی (کنفرانس) برای درسهای مبانی سازمان و مدیریت- اصول مدیریت و مدیریت عمومی برای رشته های مدیریت، حسابداری و اقتصاد استفاده کرد.
بخشی از متن:
مدیریت بازار، عبارت است از تجزیه و تحلیل عوامل بازار و برنامه ریزی و کنترل طرحهایی که با هدف کسب سطح مطلوبی از معاملات در بازار مورد نظر اجرا می شود. دستیابی به این هدف، مستلزم تجزیه و تحلیل منظم و مستمر عوامل مؤثر در بازار و تشخیص نیازها و تقاضاهای مصرف کنندگان برای تصمیم گیری درباره نوع کالا، نحوه قیمت گذاری، مجاری ارتباطی و شیوه های توزیع است.
فایل کامل تحلیل فصل یازدهم کتاب مبانی سازمان و مدیریت دکتر رضائیان با تمرکز بر فرآیندهای تصمیمگیری و راهبردهای سازمانی
فهرست مطالب:
مقدمه
مدیریت بازار
انواع تقاضا و وظایف مدیر بازاریابی
تقاضای منفی
فقدان تقاضا
تقاضای پنهان
کاهش تقاضا
تقاضای نامنظم
تقاضای متعادل
تقاضای بیش از حد
تقاضای مضر
مدیریت مالی
وظایف مدیران مالی
کنترل نقدینگی و نظارت بر گردش اعتبارات
افزایش سودآوری
مراقبت از اموال و داراییها
مدیریت پشتیبانی
مدیریت قوانین و مقررات و استفاده از منابع حقوقی
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 